Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Poprawa systemu ładowania psycho 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 8 Kwi 2017, o 18:22
Posty: 4
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 11 razy
Nick w grze: KiedysWroce
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu ładowania psycho
Daro napisał(a):
Hej, zagadnienie jest ciekawe, ale pomysł już niekoniecznie.

To co proponujesz to wyeliminowanie inhibitorów z procesu ładowania psychorarów. Kto będzie z tego korzystał, skoro będzie można podejść do Kowala, gdy EQ będzie miało 20%, naładować tą samą ilością esencji o 80% i w efekcie otrzymać 100%? Raczej nikt.
Z drugiej strony można by się zastanowić nad rozbiciem ilości % naładowanego EQ na ilość esencji, którą zużyjemy w tym procesie, ale taki pomysł trzeba by dopracować, można o tym pomyśleć dopiero w kontekście Broken Ranksa.

Zastanawiam się jednak nad skalą wykorzystywania inhibitorów do ładowania sprzętu - czy ten proces jest popularny (ja osobiście nie korzystam). Czy cena i opłacalność są wg Was dobre? Czy korzystacie z inhibitorów żeby doładować sprzęt do 100%? Może na tym polu poszukać zmian?


Moim zdaniem ładowanie przy pomocy inhibitorów jest nieopłacalne. Nawet inhibitory, które mam z dropów wole trzymac w depo i zużyć je w przyszłości na eskowanie rara lub ewentualne ulepszanie. Ładowanie samymi esencjami wychodzi po prostu taniej.


4 Kwi 2019, o 15:38
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Paź 2014, o 23:39
Posty: 67
Podziękowano: 97 razy
Otrzymanych podziękowań: 47 razy
Nick w grze: Los
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Poprawa systemu ładowania psycho
Oczywiście, że używanie inhibitorów przy okazji ładowania sprzętu jest skrajnie nieopłacalne, a co za tym idzie nikt tego nie używa (przynajmniej z moich znajomych) dlatego też wcalę nie brałem ich pod uwagę. Równocześnie nie mogę się zgodzić ze stwierdzeniem, że wyeliminuje to inhibitory całkowicie, w końcu z ich pomocą dostajemy +100% przy tej samej ilości esencji. Dlaczego podałem taki pomysł? Bo jest bardzo prosty i banalny do wprowadzenia już w obecnej wersji gry - wymaga minimalnej modyfikacji kodu (z ustawiania wartości na dodawanie do obecnej).

_________________
Mag Ognia 133 Duneb


4 Kwi 2019, o 15:40
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Gru 2014, o 21:19
Posty: 446
Podziękowano: 88 razy
Otrzymanych podziękowań: 181 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu ładowania psycho
Jeżeli chodzi o wykorzystanie inhibitorów, póki oferują dokładnie to samo co ładowanie za same esencje, a mianowicie, NPC ładują sprzęt do określonej wartości, to niezależnie od ceny ich czy esek, zawsze jeden sposób będzie mniej lub bardziej opłacalny pod względem finansowym. Cena esek skoczy do 50k/szt to nagle się okaże, że każdy ładuje z inhibitorami, bo tak to po prostu działa. Aby to miało jakiś większy sens to należałoby odróżnić czymś ładowanie w jeden sposób a drugi.

Taka luźna propozycja co gdyby inhibitor pozwalał ładować sprzęt poza sklepami. Jesteś na instancji, rozładuje Ci się zbroja, ale nie musisz się martwić, bo nowa mechanika pozwoli Ci wygodnie naładować ją do pełna. Wystarczy, że awaryjnie trzymasz przy sobie inhibitor, parę esencji i manamer, a właśnie manamer. Gdy już nie trzeba odróżniać u sprzedawcy co chcesz zrobić ze sprzętem to może nawet nie byłby do tego potrzebny.

_________________
"Standing alone with no direction
How did I fall so far behind?
Why am I searching for perfection?
Knowing it's something I won't find"

"No Road Left" Linkin Park


4 Kwi 2019, o 16:24
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 2 Cze 2011, o 20:15
Posty: 32
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 31 razy
Nick w grze: Yzerman
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu ładowania psycho
Nie używam inhibitorów do ładowania sprzętu, bo również uważam to za nieopłacalne. Inhibitorów używam do przetapiania śmieciowych rarów (inhibitorów pochodzących z dropu, które nie są mi do niczego potrzebne i z którymi nie mogę nic innego zrobić).

Omawiany tutaj pomysł podoba mi się nie ze względu na jakieś oszczędności, a ze względu na pozbawienie mnie ciągłych rozterek w stylu: Kurczę, mam 3%, iść na jakąś wyprawę czy nie iść? Jeśli pójdę to rozładuje się w połowie drogi, ale doładowywać w tym momencie to szkoda, bo jednak te 3% jeszcze zostało. I tak w koło panie Macieju.

Rzucę tu krótko jak ja to widzę, bo nie dostrzegam sensu w szczegółowym uzewnętrznianiu się z tym pomysłem.

Obecny system nie podoba mi się z powodu ciągłych rozterek, o których wspomniałem wyżej oraz z tego powodu, że ogranicza mnie w ilości esek, które chcę jednorazowo przeznaczyć na doładowanie.

Dlatego zmieniłbym sposób w jaki pasek pokazuje stopień doładowania. Skala nie wyświetlałaby się w %, a w ilość rund pozostałych do działania psychoaktywności np. 12528/15000 (obecnie chyba 1% odpowiada 20 rundom). Następnie zróżnicowałbym ilość doładowania rund, od rangi danego przedmiotu. Im wyższa ranga przedmiotu, tym większą ilość rund mogę sobie doładować. Taka zmiana pozwoliłaby na dowolność w podjęciu decyzji na ile rund chcę doładować sprzęt, czyli ile esek chcę w danym momencie wykorzystać. Jeśli 10 to ok, ale jeśli np. jednorazowo 50, to fajnie by było, żeby system na to pozwalał. Po takiej zmianie wykorzystany inhibitor nie doładowywałby sprzętu do pełna, a o określoną ilość rund więcej (w zależności od jego mocy). Manamer mógłby działać tak samo jak obecnie, bo i tak służy chyba tylko do tego, żeby system rozróżniał co w danej chwili chcemy zrobić ze sprzętem.


4 Kwi 2019, o 23:45
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 6 Lis 2018, o 20:37
Posty: 3
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: HakussS
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu ładowania psycho
Pomysł jest bardzo dobry i mi się podoba, jestem na tak.


11 Kwi 2019, o 08:23
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Gru 2011, o 20:22
Posty: 8
Podziękowano: 44 razy
Otrzymanych podziękowań: 51 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu ładowania psycho
Nie zdarzyło mi się doładować sprzęt z inhi.(gdyby ktoś zastanawiał się ile osób używa inhi wystarczy szybka ankieta tak lub nie)
Nie znam osoby, która by była tak głupio rozrzutna w tym zakresie, nie rozumiem więc argumentu, że inhibitory staną się mniej użyteczne w tej sytuacji. Podejrzewam, że ich uzytecznosc przy ladowaniu eq jest dokładnie taka jak zwykłych umiejętności z 1 strony- to że są namalowane w grze i oddane do użytku nie oznacza jednak ze ktoś ich używa. Ponadto problematyczne 3% przed wejściem na inste i rozkminy typu "wystarczy czy braknie" są denerwujące i miło by było coś na to zaradzić.

_________________
Na Taernie od 17.03.2011 Tylko S3 i Ostlor. Tak, nie dropnęłam epika,ale za to umiem drogo umierać jak mało kto :p


11 Kwi 2019, o 14:56
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 23 Lip 2011, o 00:35
Posty: 34
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu ładowania psycho
Pomysł jak najbardziej na TAK, obecnie nawet zdropione wyższe inhi kitra się w depo do topienia syfu na eski z wyższych inst - ani razu nie ładowałem eq z inhi bo po co, inhi daje za mało aby opłacało się go używać w tym procesie - mechanizm przestarzały i nie współgrający z obecna wartością platy oraz esek.

Podobnie jak epiki, umki i kilka rarów )


14 Kwi 2019, o 22:00
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: