Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Full eq, żegnaj rarze 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:03
Posty: 1758
Podziękowano: 302 razy
Otrzymanych podziękowań: 338 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Full eq, żegnaj rarze
No co - doda sie blokade chodzenia i kazdy bedzie zadowolony bo juz bedzie bardziej realnie? :lol:

_________________
Jeśli biorę udział w jakiejś dyskusji i mam rację to mi to wystarcza. Nawet jakby po drugiej stronie był cały tłum. Bo wiadomo, że liczy się jakość, a nie ilość. A lvl i godziny spędzone w grze nie robią na mnie wrażenia.


14 Cze 2018, o 15:06
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Cze 2016, o 19:39
Posty: 100
Podziękowano: 14 razy
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Nick w grze: Havada
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Full eq, żegnaj rarze
@namebis Ja to widzę tak, że opcja wyboru, czy chcemy się czegoś pozbyć żeby zrobić miejsce na nowy loot, pojawiałaby się wyłącznie wtedy, kiedy mielibyśmy za mało udźwigu na 100% otrzymanego właśnie loota. A to z nadmiarowym udźwigiem w oczywisty sposób jest bugiem, a raczej celowym upośledzeniem gry, bo po prostu kilka lat temu, kiedy twórcy pisali kod związany ze zgarnianiem loota, uprościli sobie robotę i dali po prostu:
- nie masz wolnego udźwigu, spala się cały loot
- masz przynajmniej punkt udźwigu, dostajesz cały loot

Migająca ikonka tak czy inaczej jest spoko, a to przekraczanie MAKSYMALNEGO (maksymalnego (maksymalnego)) udźwigu jest w sumie mało istotne.

_________________
Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc.


14 Cze 2018, o 17:03
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:03
Posty: 1758
Podziękowano: 302 razy
Otrzymanych podziękowań: 338 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Full eq, żegnaj rarze
Wymieniasz sytuacje tak jakby to było takie straszne, mozesz miec 800 miejsca wolnego, teretycznie podniesz item co wazy 1000 i tez bedzie zle.

Jesli mowisz o mechanice to samo rozkładanie na składowe powinieneś zacząć od tego:

Wybór numer 1:
Czy w grze bedzie ograniczony ekwipunek "podreczny"

Jesli tak to wybór 2 czy sposób reprezentacji.
Mozna ograniczyc to na wiele sposobów np. Ograniczona ilosc slotow np 10 slotow na bronie, albo ukladanie ekwipunku na "siatce" przy czym rózne czesci ekwipunku maja rozne kształty wiec trzeba czasem dobrze je ustawic. Albo wlasnie przez jakis wskaznik udzwigu + prog. Wskaznik to suma wag wszystkich przedmiotow ktore mamy na sobie, prog to okreslona z góry liczba.

Czasem można łączyć te rozwiązania.

Okej, wybrano ostatnią wersję no to teraz trzeba wybrać co sie dzieje kiedy przekroczylismy udźwig. No to mozemy sie zastanowic w jaki sposob zdobywamy przedmioty i gdzie moga wystapic pewne "problemy".

Powiedzmy ze podstawowo zdobywamy go z mobów. Wtedy nie mamy na nic wpływu, na koniec walki pojawia sie informacja co dostalismy albo informacja o przekroczonym udzwigu.

Mysle ze w takim obliczu wybór był trafny.

Ale powiedzmy ze w przypadku przekroczenia udzwigu chcemy miec mozliwosc zrobienia miejsca dla nowego itemku
- wiec mamy dwa systemy, jeden prostu dla ludzi, ktorzy pilnuja udzwigu, drugi skomplikowany dla ludzi, którzy go nie plinują
- doprowadza do skrajnej sytuacji, kiedy gracze przestają pilnować udzwigu i zawsze nosza full itemki, bo w razie czego są zabezpieczeni
- o ile dzialanie systemu kiedy gra sie solo jest proste to pojawia sie pytanie co sie dzieje, kiedy jestesmy w pt? Jesli odmówimy przyjecia jakiegos itemku to powinno nastapic kolejne losowanie? Co zrobic z itemkami, ktorych sie pozbywamy zeby zebrac ten item, usunac je czy dac mozliwosc innym na podniesienie? I wiele innych pytan.


Jak widać, wprowadzanie innego systemu było bezsensowne. Równie bezsensowna byłaby zmiana działania obecnego systemu, ktory jest jednym z podstawowych.

_________________
Jeśli biorę udział w jakiejś dyskusji i mam rację to mi to wystarcza. Nawet jakby po drugiej stronie był cały tłum. Bo wiadomo, że liczy się jakość, a nie ilość. A lvl i godziny spędzone w grze nie robią na mnie wrażenia.


14 Cze 2018, o 20:48
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58
Posty: 988
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 393 razy
Otrzymanych podziękowań: 305 razy
Nick w grze: Maldito
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Full eq, żegnaj rarze
Witam, pomysł fajny aczkolwiek nasuwa się jeszcze jedno rozwiązanie problemu.

Rzeczą fajną byłaby możliwość wyłączenia dropu tzw. "śmieci" w sensie dosłownym nasza postać chwytała by tylko rarki a nie zbierała jak złomiarz wszystko co popadnie.

Mogłoby to być dostępne poprzez dodanie dodatkowej ikony w oknie ekwipunku.

_________________
Gram od: 2011-04-13

SH Ostlor: Maldito 90
MO Ostlor JaladreipsS 41
BB Ostlor: Vip 37
DR Larkas Oz 30
Image


14 Cze 2018, o 21:15
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 22 Maj 2014, o 16:17
Posty: 93
Podziękowano: 103 razy
Otrzymanych podziękowań: 164 razy
Nick w grze: Panisamozlo
Serwer: Duneb
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Full eq, żegnaj rarze
HELLSING napisał(a):
Rzeczą fajną byłaby możliwość wyłączenia dropu tzw. "śmieci" w sensie dosłownym nasza postać chwytała by tylko rarki a nie zbierała jak złomiarz wszystko co popadnie.

Nieopłacalna możliwość, weźmy przykładowo takiego ducha zamku, średnie lvl postaci i rezygnacja z dropu nawet tego złomu przy skali szansy 1 do 5, złomu który daje czasem pełny zwrot zapłaty za instancje z niezłym % na +.
Im wyżej tym większa szansa na dodatkowe złoto ze złomu.
Idąc w dół, taki Krzyżak, Ichtion też względem lvl postaci daje dodatkowe złoto które jest potrzebne przy minimalnej szansie na drop rarowy.

_________________
Wyluzowana dziewuszka powróciła.


14 Cze 2018, o 22:59
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58
Posty: 988
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 393 razy
Otrzymanych podziękowań: 305 razy
Nick w grze: Maldito
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Full eq, żegnaj rarze
MrocznaSiostra napisał(a):
HELLSING napisał(a):
Rzeczą fajną byłaby możliwość wyłączenia dropu tzw. "śmieci" w sensie dosłownym nasza postać chwytała by tylko rarki a nie zbierała jak złomiarz wszystko co popadnie.

Nieopłacalna możliwość, weźmy przykładowo takiego ducha zamku, średnie lvl postaci i rezygnacja z dropu nawet tego złomu przy skali szansy 1 do 5, złomu który daje czasem pełny zwrot zapłaty za instancje z niezłym % na +.
Im wyżej tym większa szansa na dodatkowe złoto ze złomu.
Idąc w dół, taki Krzyżak, Ichtion też względem lvl postaci daje dodatkowe złoto które jest potrzebne przy minimalnej szansie na drop rarowy.


No to chyba nikt nie byłby na tyle głupi by włączać to na inście gdzie nie leci złom tylko wartościowe itemki.

_________________
Gram od: 2011-04-13

SH Ostlor: Maldito 90
MO Ostlor JaladreipsS 41
BB Ostlor: Vip 37
DR Larkas Oz 30
Image


15 Cze 2018, o 15:12
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 22 Maj 2014, o 16:17
Posty: 93
Podziękowano: 103 razy
Otrzymanych podziękowań: 164 razy
Nick w grze: Panisamozlo
Serwer: Duneb
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Full eq, żegnaj rarze
HELLSING napisał(a):

No to chyba nikt nie byłby na tyle głupi by włączać to na inście gdzie nie leci złom tylko wartościowe itemki.

Hellsing chodzi mi o to że każda odrobina złota daje w końcu plus.
Powiedzmy 19 lvl farmi krzyża, szansa na drop minimalna, złom leci często. To daje złoto względem możliwości odkładania na naprawy, zakup potrzebnych itemków, wachlarz możliwości jest całkiem spory, ale nie gdy robi się jednego krzyża, ale całą serie. Wtedy to widać. Lub krócej, mieć +900 złota więcej niż nie mieć przy low lvl robi kolosalną różnice, podyktowane doświadczeniem z czytania na czacie "pożycz 10k plisss...".

_________________
Wyluzowana dziewuszka powróciła.


15 Cze 2018, o 16:01
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Cze 2016, o 19:39
Posty: 100
Podziękowano: 14 razy
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Nick w grze: Havada
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Full eq, żegnaj rarze
Jak coś, to temat już jest w sumie zakończony, bo z tego co zrozumiałem najpewniej pojawi się po prostu migająca ikonka, więc nie trzeba tego czytać xd

@seba11pl
"... doprowadza do skrajnej sytuacji, kiedy gracze przestają pilnować udzwigu i zawsze nosza full itemki, bo w razie czego są zabezpieczeni"
Co dokładnie jest w tej sytuacji skrajnego? oO Jak nie chcesz marnować 3 sekund więcej po walce - pilnujesz, żeby eq nie było pełne, chcesz marnować - nie pilnujesz. Tak jak literalnie w każdej grze, w której istnieje coś takiego jak loot i pojemność plecaka. Skrajną jest sytuacja, w której tracisz cały loot tylko dlatego, że właśnie ci się zapełnił plecak jakimiś kamieniami czy innym bezcennym skarbem. Widzę, że głównej roli nie gra tu logika, tylko bardzo silne, wieloletnie przyzwyczajenie do danego (złego) systemu, więc sam nie wiem, po co próbuję podjąć merytoryczną dyskusję xd nie było tematu - miganie jest super! Naprzód orły!

_________________
Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc.


15 Cze 2018, o 16:22
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:03
Posty: 1758
Podziękowano: 302 razy
Otrzymanych podziękowań: 338 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Full eq, żegnaj rarze
Jest skrajna bo wtedy by funkcjonowały dwa systemy, a ludzie by uzywali tylko jednego czyli to by sugerowało, że pierwszy też trzeba też zmienic skoro nikt by nie chcial z niego korzystac.

Obecny system nie jest zły, jest prosty i latwy w działaniu. Jedyne co trzeba pilnowac to zeby nie przekraczac udzwigu. Tamten by był znacznie bardziej skomplikowany i by o wiele bardziej przedłużał "walkę" kiedy chcemy decydowac co bierzemy/zamieniamy.

Nowy system gdzie musisz po kazdej walce zarzacac itemkami byłby gorszy. Teraz przegladasz eq raz na jakis czas albo kiedy wiesz ze sie przepelni i wyrzucasz itemki, ktorych nie potrzebujesz. Trwa to chwile. Jak dodaliby miganie ikonki w przypadku przepełnienia eq to juz wgl by ten "nowy" był do niczego.

_________________
Jeśli biorę udział w jakiejś dyskusji i mam rację to mi to wystarcza. Nawet jakby po drugiej stronie był cały tłum. Bo wiadomo, że liczy się jakość, a nie ilość. A lvl i godziny spędzone w grze nie robią na mnie wrażenia.


15 Cze 2018, o 16:42
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58
Posty: 988
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 393 razy
Otrzymanych podziękowań: 305 razy
Nick w grze: Maldito
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Full eq, żegnaj rarze
Wpadłem też na taki pomysł by w oknie po walce obok "zdobyte przedmioty" był przycisk "wyrzuć" co byłoby przydatne np na geo gdzie wpadają nam ciężkie kamienie.

_________________
Gram od: 2011-04-13

SH Ostlor: Maldito 90
MO Ostlor JaladreipsS 41
BB Ostlor: Vip 37
DR Larkas Oz 30
Image


15 Cze 2018, o 17:38
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: