Odpowiedz  [ 93 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
 Ludzie meteoryty 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:03
Posty: 1786
Podziękowano: 313 razy
Otrzymanych podziękowań: 356 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ludzie meteoryty
Ja mysle ze nadal dotyczy mo, abstrachujac od tej walki sh vs mo o ktorej tez mógłbym coś dodac ale może wystarczy, że napisze ze te uniki o które jest taki płacz to jedyna mechanika (poza urokami ale tego nie licze) ktora pozwala unikac ataki mo nawet jesli moga omijac ochronke (czyli ataki grupowe)

Ogólnie czekam na jakis powazny ruch jakiegos powaznego mo z wiekszym lvlem, zeby sie wypowiedzial rzeczowo na ten temat. Bo chyba kazdy rozumie powage resów* i jak ważne jest uzyskanie 80% ale co jesli mam te prawie 80%, co dalej. Bo jak na razie to mamy glosy ze "wszystko jest ok" albo "ubierzcie resy". Ja expie obecnie alta mo, mam 79 lvl( 300k do 80). Wiem ze na obecnym poziomie nie jestem az taki mocny ale wiem tez co robia wieksze lvle w pvp i jak mocno psycho robi z nich maszynke do zabijania.
Tak samo jak dostep do h lvlowego eq daje druidom ogromny dmg z Korka/osek. ( na pewno czuc przeskok miedzy 100-109 a 120+ lvlem)


* tak jak mam 80% resa to obrywam 20% obrazen, jak mam 70% resa to obrywam 30% czyli 1,5x wiecej niz przy 80%, a jak mam 60% resa to 2x wiecej niz przy 80%.

_________________
Jeśli biorę udział w jakiejś dyskusji i mam rację to mi to wystarcza. Nawet jakby po drugiej stronie był cały tłum. Bo wiadomo, że liczy się jakość, a nie ilość. A lvl i godziny spędzone w grze nie robią na mnie wrażenia.


18 Maj 2018, o 10:39
Profil
Moderator Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2940
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 183 razy
Otrzymanych podziękowań: 729 razy
Nick w grze: Szymdaro
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ludzie meteoryty
Wydaje mi się, że jeśli chcecie widzieć jak wygląda mag ognia w pvp to chociażby na YT znajdziecie wiele kanałów z filmami z różnych walk. Spontaniczne pvp bez przygotowania, przeważnie drużynowo, z nierównymi szansami oraz sporo filmów z turniejów 1vs1 czy drużynowych, na różnych przedziałach, gdzie MO występuje.

Nie będę podlinkowywać filmów, chętni na pewno dadzą sobie radę.

Z perspektywy rycerza na 140 poziomie - zmiany w pvp, mam na myśli wpływ reduktorów obrażeń, spowodowały, że mam znacznie trudniej z magami w 1vs1 na podobnym poziomie rozwoju postaci, czytaj 140 lvl, full eq, wyexpione, ulepszone - myślę o turnieju, gdzie jesteśmy przygotowani. Wygrywanie z nimi nie jest łatwe ani pewne. Również przyczyniły się do tego zmiany umiejętności MO - aura, sfera. Do tego dochodzi osłabienie rycerza - bloku, który najpierw obniżał szansę trafienia, a od jakiegoś czasu ma również zmniejszoną redukcję obrażeń.

To co pisał Kuki - mamy max 80% resów fiz, 80% resów na ogień, a mag ognia nie ma limitu w obrażeniach, wiedzy czy mocy. Postacie magów są coraz silniejsze, mają coraz więcej modyfikatorów, lepsze eq = biją celniej, więcej, mocniej.

Sam rozwój postaci sporo zmienia, im bardziej jesteśmy na hlvl, tym bardziej przewagę zyskuje MO vs rycerz. Oczywiście naprzeciw tego możemy postawić tak samo rozwój jakiejkolwiek innej postaci, gdzie w grę wchodzą bonusy defensywne, lecz podstawowy czynnik, czyli resy pozostaje bez zmian.

Generalnie uważam jednak, że teraz, przynajmniej MO vs Ryc jest w miarę OK, jest jako taki balans, są szanse dla obu profesji. Może nie jest to idealnie 50/50, ale nie o to chodzi, to nie jest wyznacznik. Profesje w 1vs1 mają nad innymi mieć przewagę, z innymi mieć wyrównane szanse, z innymi przegrywać. W sumie ma się zgadzać.

PVP grupowe to inna sprawa, tam MO od początku mojej kariery był świetny i tak pozostało do dziś, inaczej mówiąc - wydaje mi się, że od zawsze jest nieprzerwanie zbyt silny. Przed wprowadzeniem reduktorów deszczem czy tytułowym meteorytem miażdżył przeciwników. Obecnie rzadziej widzimy deszcze, ale meteoryt pozostał w chwili obecnej jedynym atakiem omijającym ochronę z tak pokaźnymi obrażeniami. Grady łucznika to już rzadkość, czasem spotyka się lalki, haków nie widzę w ogóle, natomiast meteoryty to codzienność. Szczególnie, gdy naprzeciw jest dwóch rycerzy. Równie jednak często widzę serię 7-8 kulek, które spokojnie w rundę kasują ryca z blokiem, takiego jak na przykład mój. Resy i 3-4k hp nic nie gwarantują.

Ruch w kierunku dodania wyrwania z korzeni nieco ułatwił walki postaciom fizycznym, więc barb, rycerz czy sheed stali się bardziej atrakcyjni, wszystkich na raz złapać się nie da. To w mojej ocenie dobry krok w stronę balansu w pvp drużynowym, jednak osiągnięcie idealnego balansu pvp dla wszystkich profesji, na każdym z przedziałów poziomów jest po prostu niemożliwe. Jest niemożliwe nawet dla jednego wybranego przedziału, powiedzmy 120-140, gdzie mamy full eq. Ilu graczy, tyle postaci, tyle pomysłów na ich budowanie oraz taktyki w walce. Na podstawie globalnych testów ocenia się ten balans, ale rzeczywistość dla każdego z nas jest bardzo wybiórcza, stąd różne oceny takich samych starć przez różnych graczy. Część osób w tym temacie napisze, że nie ma szans z MO, inni z tymi samymi profesjami, że nie mają kłopotu - to zrozumiałe, mamy inne postaci i innych przeciwników.

Przy okazji zachęcam do trzymania się tematu, skoro tak mocno się rozwinął, z wydawałoby się, zwykłego narzekania.

Pozdrawiam

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


18 Maj 2018, o 11:26
Profil WWW
Uczeń Simona

Rejestracja: 4 Lis 2016, o 12:57
Posty: 63
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 25 razy
Nick w grze: Dervis
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ludzie meteoryty
PVP to element gry, zresztą najmniej istotny- przewaga MO w tym zakresie zupełnie nie rekompensuje reszty gry, gdzie musi on byc z 15-20 leveli lepszy i full eq by chodzic na bosy które nobki na rycach czy sheedach latają już na stykowym levelu.Patrząc pod tym kątem zupełnie nie rozumiem tych utyskiwań no ale jak to sie mówi jak sie wygrywa to skillem jak przegrywa- to przez "procenty". Bo moje 15% jest wyćwiczone a oponent na tyle samo "sfarcił" :lol:


18 Maj 2018, o 18:47

Podziękowali: AvadKevadra (18 Maj 2018, o 19:16)
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 3 Lis 2016, o 16:19
Posty: 1
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Nick w grze: Zmorrra
Serwer: Larkas
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ludzie meteoryty
Szymdaro napisał(a):
Ruch w kierunku dodania wyrwania z korzeni nieco ułatwił walki postaciom fizycznym, więc barb, rycerz czy sheed stali się bardziej atrakcyjni, wszystkich na raz złapać się nie da. To w mojej ocenie dobry krok w stronę balansu w pvp drużynowym, jednak osiągnięcie idealnego balansu pvp dla wszystkich profesji, na każdym z przedziałów poziomów jest po prostu niemożliwe. Jest niemożliwe nawet dla jednego wybranego przedziału, powiedzmy 120-140, gdzie mamy full eq. Ilu graczy, tyle postaci, tyle pomysłów na ich budowanie oraz taktyki w walce. Na podstawie globalnych testów ocenia się ten balans, ale rzeczywistość dla każdego z nas jest bardzo wybiórcza, stąd różne oceny takich samych starć przez różnych graczy. Część osób w tym temacie napisze, że nie ma szans z MO, inni z tymi samymi profesjami, że nie mają kłopotu - to zrozumiałe, mamy inne postaci i innych przeciwników.



Pozdrawiam




Nie wiem gdzie widzisz różne buildy. Każdy zakłada te same rary ma te same takty. A co do testów brane są na nie osoby które maja lvl i eq ale 0 pojęcia o pvp. Ludzie którzy na serwerach nie uczestniczą w pvp nie mogą dać opinii skoro nie maja w tym doświadczenia.


19 Maj 2018, o 06:09
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 17 Maj 2018, o 12:21
Posty: 6
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: crix
Serwer: Larkas
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ludzie meteoryty
tu sie zmorra moj wrogu :) musze zgodzic dodam ze wiekszosc co sie tu wypowiada o pvp nie istnieje nawet w rankingu top zabojca czy tez lowca :)


19 Maj 2018, o 11:06
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lut 2018, o 17:14
Posty: 111
Miejscowość: Limanowa
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 30 razy
Nick w grze: Dresmiks
Serwer: Larkas
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ludzie meteoryty
@Zmorraa nie zaczynaj bo tak samo się zaczęła dyskusja z sebą dokładnie o to samo że nie był na nowym bossie nie widział insty itp. Ale seba miał rację jak ktoś chce się wypowiedzieć to niech się wypowie bo gdyby usuwać wszystkie takie "Niedoświadczone posty" to niektóre tematy by nie powstały a inne by się skurczyły o połowę więc podsumowując jak ktoś chce się wypowiedzieć to niech się wypowie i tyle w temacie :P

_________________
Taki trochę crepy typ powrócił ;P


19 Maj 2018, o 11:25
Profil
Moderator Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2940
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 183 razy
Otrzymanych podziękowań: 729 razy
Nick w grze: Szymdaro
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ludzie meteoryty
Zmorraa napisał(a):
Nie wiem gdzie widzisz różne buildy. Każdy zakłada te same rary ma te same takty. A co do testów brane są na nie osoby które maja lvl i eq ale 0 pojęcia o pvp. Ludzie którzy na serwerach nie uczestniczą w pvp nie mogą dać opinii skoro nie maja w tym doświadczenia.


Widzę różne buildy magów ognia na Ostlor. Jeśli to co piszesz jest prawdą, w co wątpię, to strasznie nudna musi być gra na Larkasie. Magowie u nas mają żmije, trójzęby, smugę + ból, mają hańby, tsunami, zmieniają alendry z envilami. Kombinują z różnym poziomem hp, many, wiedzy, mocy. Taktyki również są inne, jedni debuffują, palą, inni strzelają.

Kolejna sprawa - skąd wiesz kto był na testach, jakie te osoby miały doświadczenie, postacie? Brałeś w nich udział? Trzeba było się zgłaszać jeśli jesteś tak doświadczony z pewnością spełniłeś wszystkie kryteria postawione przez ekipę. Wiesz czy były tam osoby, które nigdy nie bawiły się w pvp? Wydaje mi się, że tworzysz teorie bez poparcia w faktach.

shitt napisał(a):
tu sie zmorra moj wrogu :) musze zgodzic dodam ze wiekszosc co sie tu wypowiada o pvp nie istnieje nawet w rankingu top zabojca czy tez lowca :)


Sprawdzałeś te wszystkie rankingi na każdym z serwerów? Czy może jak wyżej piszesz, aby pisać? Weź pod uwagę, że ranking jest zmienny, śmierć w pvp odejmuje status, więc jest średnim odzwierciedleniem. Kolejna sprawa, że system pvp w mojej ocenie nie zachęca do walk, stąd na przykład ja od wielu lat jestem zdecydowanie mniej aktywny w pvp niż kiedyś, za czasów wojen s3.

Wydaje mi się, że narzekacie na magów ognia na podstawie tylko krótkich, wybiórczych obserwacji, ale przedstawiacie sytuację jakbyście przeprowadzili globalne testy i to na wszystkich serwerach.

Proszę kolejny raz o zachowanie spokoju.

Pozdrawiam

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


19 Maj 2018, o 11:50
Profil WWW
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2015, o 12:00
Posty: 34
Podziękowano: 64 razy
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Nick w grze: Falus
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ludzie meteoryty
Dervis napisał(a):
PVP to element gry, zresztą najmniej istotny- przewaga MO w tym zakresie zupełnie nie rekompensuje reszty gry, gdzie musi on byc z 15-20 leveli lepszy i full eq by chodzic na bosy które nobki na rycach czy sheedach latają już na stykowym levelu.Patrząc pod tym kątem zupełnie nie rozumiem tych utyskiwań no ale jak to sie mówi jak sie wygrywa to skillem jak przegrywa- to przez "procenty". Bo moje 15% jest wyćwiczone a oponent na tyle samo "sfarcił" :lol:


Koszt ubrania i wexpienia Dmg rekompensują inne profity, po prostu taka charakterystyka postaci oraz mentalność graczy w niektórych przypadkach. Barbarzyńca pod tym względem ma jeszcze gorzej, w szczególności gdy nie posiada epika. Najbardziej widoczne jest to na beirn np. gdzie np na lugusa przeciętnego brb biorą albo po znajomości a jeśli już to nie mają chyba naprawdę innego wyboru xD

PvP najmniej istotną częścią gry? A ja myślę, że jedną z najważniejszych członów w grach multiplayer, gdzie elementy takie jak współpraca, chęć sprawdzenia się i rywalizacja między sobą czy też rozwiązywanie konfliktów (bądź też odwrotnie :D ) są nieodzowną częścią rozgrywki. Problem leży w balansie, gdzie bardzo ciężko, jeśli w ogóle to możliwe jest ustalenie równowagi w PvP, między wszystkimi profesjami i to jeszcze na każdym przedziale lvl'owym. Drugą kwestią służącą za urozmaicenie i ożywienie rozgrywki w walkach pomiędzy graczami, mógłby być nowy ciekawszy system wojen i realnych sojuszy.


19 Maj 2018, o 12:49
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 4 Lis 2016, o 12:57
Posty: 63
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 25 razy
Nick w grze: Dervis
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ludzie meteoryty
no Ty Falus akurat narzekać na slota nie możesz :lol: I nie, pvp jest marginalnym dodatkiem dla ogromu graczy i nie widzę sensu zajmowania się tym elementem gry odciągając testerów od poważniejszych prac związanych z rozwojem gry


19 Maj 2018, o 13:21
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 3 Lis 2016, o 16:19
Posty: 1
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Nick w grze: Zmorrra
Serwer: Larkas
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ludzie meteoryty
Szymdaro napisał(a):

Kolejna sprawa - skąd wiesz kto był na testach, jakie te osoby miały doświadczenie, postacie? Brałeś w nich udział? Trzeba było się zgłaszać jeśli jesteś tak doświadczony z pewnością spełniłeś wszystkie kryteria postawione przez ekipę. Wiesz czy były tam osoby, które nigdy nie bawiły się w pvp? Wydaje mi się, że tworzysz teorie bez poparcia w faktach.


Pozdrawiam


Widziałem kogo wzieli z Larkas i to mi wystarczy. Jak dla mnie na takie testy powinny być zapraszane osoby które sie biją by ze względu an doświadczenie w pvp mogły sie wypowiedzieć a nie stawiać jakieś warunki. Wystarczy odpalić ranking łowców i zabójców.


19 Maj 2018, o 16:43
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 93 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Reak oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: