Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
 #Reloganie 
Autor Wiadomość
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 201
Podziękowano: 427 razy
Otrzymanych podziękowań: 128 razy
Odpowiedz z cytatem
Post #Reloganie
Pytanie do ekipy, czy kara do relogania jest naliczana do taktyki z ucieczką czy jak kogoś kicknie w walce to też z automatu nalicza się kara?

Czy nie dało się zrobić tak iż po relogu widzimy dalej toczona przez Nas walkę tylko trzeba wszędzie dowalac kary?

Przepraszam za brak polskich znaków gdyż pisze z telefonu. Jak oceniacie ta zmianę?

Pozdrawiam


22 Sty 2019, o 01:08
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lip 2011, o 18:33
Posty: 171
Miejscowość: Trentis
Podziękowano: 74 razy
Otrzymanych podziękowań: 118 razy
Nick w grze: Kesibin
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: #Reloganie
Zmiana mi sie podoba, juz nie będzie szybkich ucieczek w PvP i zwiewania na biale :D

Z drugiej strony cieżej bedzie wrocic do walki, np na takim mahecie, ale jak przyzwyczailismy się do umierania na moranie w normalny sposob, to i do tego sie przyzwyczaimy

_________________
Nie wiesz o co chodzi? Chodzi o http://screenshooter.net/100009842/kesibin

Turniej Profesji Ostlor 2018 Luty: 1 Miejsce
Turniej Profesji Ostlor 2018 Grudzień: 1 Miejsce

11.03.2017 11:16 Epik Imisindo został zdobyty!


22 Sty 2019, o 01:16
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 24 Lut 2013, o 23:36
Posty: 2
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: #Reloganie
Nie mam pojęcia kto to wymyślał, ale chyba za mało platy na duże potki jest wydawane, niż było przewidziane-szkoda tylko, że ja gram na tak słabym sprzęcie, że nawet używając dużych potek nie będę miał szans wrócić w tej samej rundzie do walki.


22 Sty 2019, o 01:17
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 10 Wrz 2011, o 11:56
Posty: 242
Podziękowano: 58 razy
Otrzymanych podziękowań: 70 razy
Nick w grze: Wilgefortz
Serwer: Larkas
Odpowiedz z cytatem
Post Re: #Reloganie
A czemu miałoby cię kicknąć? Przecież gra działa stabilnie, z wifi też nigdy nie ma tak że sygnał na chwilkę zniknie. Zamknąć karty przypadkiem też nie powinno się zdarzyć.

Tak na serio, to reloganie jest patologią, która powstała przez rozwój gry, coraz silniejsze postaci, nierzadko 4k+ hp. Z drugiej strony jest archiwalny system potania który od ponad 7 lat jak gram się nie zmienił, z potami po 200 które dropią z platynowych skrzynek i ludzie mają ich dużo. No i żeby na takim mahecie po śmietelnym potnąć to hp, uzupełnić manę / kondę trzeba przeciągnąć na siebie właściwego pota jakieś 20x, na co zwyczajnie nie ma czasu.

Do takich zmian należałoby zreformować system potania. Najmniej co moża zrobić to: wprowadzić możliwość wymiany na większe poty. Można też dodać hotkeye do bindowania wybranych flaszek czy możliwość automatycznego uzupełnianie zasobów.


22 Sty 2019, o 01:27
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 13 Lut 2018, o 02:39
Posty: 0
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Serwer: Larkas
Odpowiedz z cytatem
Post Re: #Reloganie
A moze wlasnie o to chodzi zeby nie mozna bylo wrocic po ucieczce w "tej samej rundzie"? Bo chyba raczej byl cel blokady relogow jesli nie zauwazyliscie :)


22 Sty 2019, o 01:41
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Mar 2013, o 20:29
Posty: 60
Miejscowość: Rzeszów
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: #Reloganie
Ciężko jest mi to ocenić jeszcze przed wprowadzeniem tego update na serwery, bo wszystkie problemy z tego wynikające wyjdą dopiero "w praniu". Wydaje mi się jednak, że nowy system relogania najbardziej odczuwalny będzie w 3 przypadkach:
- taktyki nastawione na szybką ucieczkę, potanie i powrót do walki w następnej rundzie (mahet, kowal, pvp grupowe oraz dorzuciłabym tu jeszcze dodatkowo klucznika na instancji admirała i rozstawienie się graczy obok klatek). I tutaj niestety szkoda, że za jedną zmianą nie poszła następna - łatwiejszy system potania postaci i/lub lepszy dostęp do większych potek. Osobiście już od dawna używam tych odnawiających 1k HP, ale w plecaku zalega kilkanaście tysięcy 200-ek (przydałoby się w końcu coś z tym zrobić i to jeszcze przed premierą BR).
- zlecenia polegające na przebijaniu się przez masę mobów i blokowaniu grupek petami (kasowe do zielonej, traper i północna bruzda). W szczytowych godzinach nie będzie robiło to sporej różnicy, bo zawsze możemy kogoś zawołać do pomocy, no ale w środku nocy czy nad ranem niektórzy będą musieli zapewne odpuścić sobie fatygę.
- zbieranie mięsek. Jeśli już zachciało mi się kiedyś poznęcać nad sobą poprzez wybijanie grupek wilków to raczej robiłam to na pół-afku. Tutaj zmiana jak najbardziej na plus, bo co jakiś czas można było relogać po 2-3 razy żeby skrócić animację.
Nie pierwszy i (zapewne) nie ostatni raz jestem raczej niezbyt przychylnie nastawiona do zapowiedzianej zmiany, no ale pożyjemy zobaczymy ;)

_________________
Druid 140 lvl
Rycerz 123 lvl
Duneb


22 Sty 2019, o 01:59
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 20:07
Posty: 340
Podziękowano: 83 razy
Otrzymanych podziękowań: 143 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: #Reloganie
Ekipa dziś dzielnie rozwiązała problem, który nie istniał.

Nie wiem jaki problem widzą w tym, że gracze wykorzystują mechanikę gry na swoją korzyść- czy to zmniejszenie czasu gapienia się na kolejne głupie animacje wystrzałów kuszników w drodze na duszki czy pewnie dołączenie do walki z silniejszym bossem.

Ta zmiana to ładny buff dla maga ognia, który robi sobie mięso i niskopoziomowe bossy. Do tej pory jeszcze ktoś z wyższym lvlem, gdy był pewien, że grupkę zabije to chociaż mógł raz na jakiś czas relognąć i mieć chociaż o tyle szybciej.
Teraz masz siedzieć i się gapić. Gapić się w te ogry, w tych kuszników i inne komary. Nie wspominając nawet na moment o sytuacji, w której wyloguje cię samo-u mnie jest ostatnio jakiś problem z routerem (ale kto by brał to pod uwagę :roll: ) lub sam chcesz się wylogować na moment- na drugą postać w celach handlowych (dzięki ekipo, to tak potrzebna zmiana ! :lol: )

A tymczasem mag ognia uśmiechnie się półgębkiem i rzuci deszcz ognia ;)


A w alternatywnej wersji rzeczywistości (takiej, w której ta ekipa lubi pomagać graczom :idea: ) każdy dostaje własny atak obszarowy a ze skrzynek platynowych dropią różnej wielkości potki w zależności od lvla :lol:


:idea: ostatni na prawdę wielowymiarowy, dotyczący każdego korzystny przejaw dobrej woli to pamiętm z update'u, w którym czas do zlecenia przestał być liczony tylko online :!: a także ten offline. Samo zlecenie przestało być anulowywane po wylogowaniu. To jest dobra zmiana, tylko komuś się nie podoba, że gracze sami sobie ułatwiają- jak wy tego nie zrobicie to gracze nie mają do tego prawa :?

_________________
piss.

https://www.youtube.com/watch?v=WKtHSqpYCSQ

https://www.youtube.com/watch?v=qk-P-70mkmY

sub me


22 Sty 2019, o 07:47
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 11 Lip 2018, o 11:01
Posty: 1
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Nick w grze: Navarus
Serwer: Larkas
Odpowiedz z cytatem
Post Re: #Reloganie
Także wracając do relogania, oki chcecie utrudnić grę - spoko, wybór ekipy. Ale może by tak ktoś wziął łaskawie pod uwagę, że średnio co drugą wyprawę maheta dt dostaje kicka bez powodu i zostałeś wylogowany z serwera - bo jak napisał przedmówca gra działa full stabilnie - jak w takiej sytuacji naliczy nam nowy czas rlg - to wyprawy tam będą kończyły się tylko i wyłącznie supportem? - świetny pomysł:p


22 Sty 2019, o 09:11
Profil
Moderator Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 3006
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 205 razy
Otrzymanych podziękowań: 794 razy
Nick w grze: Szymdaro
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: #Reloganie
To, że samo relogowanie obciąża serwery i od zawsze jest nieporządane wiadomo już od czasu pierwszych Moran. Moim zdaniem niestety przez lata ten mechanizm stał się jednym z kluczowych elementów taktyki, wszak samo omijanie animacji jest, uwaga, dozwolone. Nie tak dawno powstał o tym temat gdzie mamy odpowiedź administracji. Mając to na uwadze równocześnie moim zdaniem powinno się wprowadzić szereg zmian utrzymując balans na obecnym poziomie. Od razu kilka poprawek, a nie być może kiedyś jakaś. Chociażby świeże posty o potach pokazują problem z innej strony.

Ciekaw jestem czy przypadkiem nie okaże się że efekt uboczny jest problemem, gdy o 80% spadnie ilość wyjść do miasta Tarula i tyle samo skuteczność. Insta już była ułatwiana i modyfikowana. Spodziewam się że w najbliższym czasie będzie to temat nr 1 na tapecie engów.

Skakanie grupek na przykład w laboratorium to pikuś, tam po prostu nie oszczędzi się 2 minut. Zastanawiam się nad Draugulem, gdyż z tego co się orientuję to dla wielu słabszych postaci skoczenie przeciwnika petem i w ten sposób zebranie potrzebnego przedmiotu jest albo jedyną opcją na zrobienie insty, albo przynajmniej skraca ją o 30 minut i 15 zgonów. Dla mnie spoko, może rary zdrożeją, ale podobnie jak Mahet i Tarul ten boss moim zdaniem jest 3 w kolejce na liście "zwiększenie trudności".

Z 2 strony takie skakanie traktować można jako exploit, więc zmiana była konieczna.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


22 Sty 2019, o 09:33
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Paź 2010, o 08:24
Posty: 256
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 23 razy
Nick w grze: Vercu
Serwer: Larkas
Odpowiedz z cytatem
Post Re: #Reloganie
Czy naprawdę zamiast zająć się problemami, które są od lat trzeba skupiać się na takich pierdołach? Generalnie nie interesuje mnie za bardzo ta zmiana bo nigdy nie byłem zwolennikiem relogania. Nurtuje mnie jednak dlaczego rzeczy wymagające poprawy odkładane i zapominane są na całe lata.
System rozwoju gildii umarł ile lat temu ? - 5,6 ? nie pamiętam dokładnie proszę mnie poprawić.
System wojen gildii - to nie działało chyba nigdy.
Beznadziejny system handlowania w grze.
Wymagające poprawy receptury Flasz.
System potania.
Reforma u niektórych petów.
Nie będę wypisywał teraz wszystkiego co pojawiało się na forum już dziesiątki razy bo za chwilę dostanę warna, że ten temat dotyczy czegoś innego...


22 Sty 2019, o 09:33

Podziękowali: 3 Maerle (24 Sty 2019, o 14:25), ozimen (3 Lut 2019, o 10:39), SebaElo (23 Sty 2019, o 20:22)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: