Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Pomysły na Event " Idealny event oczami gracza" s3 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 7 Cze 2011, o 18:39
Posty: 1600
Podziękowano: 51 razy
Otrzymanych podziękowań: 217 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Pomysły na Event " Idealny event oczami gracza" s3
Tutaj prosze podawać pomysły na event.

_________________
Kocham mojego Szopa :D


21 Maj 2012, o 11:56
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 21 Maj 2012, o 15:52
Posty: 14
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły na Event " Idealny event oczami gracza" s3
Moim pierwszym pomysłem na event jest test, wiedzy o taern, np. który lvl ma goblin ( jak coś mogę wymyślić więcej pytań). To zajmie np. 30 min, tutaj będzie o tyle dobrze że się nie liczy eq, lvl tylko wiedza.I tu będzie na punkty, kto najwięcej zdobędzie punktów to dostaje nagrodę. To wszystko może dziać się na ogólnym chacie. Opis szczegółowy: Wszystko może się rozpocząć załóżmy 30 maja, będą ogłoszenia że rozpocznie się np. o godz. 20:00 test wiedzy o taern. Jak ktoś dobrze odpowie to można napisać że np. ,,Lalka,, ma 1 punkt. Na odpowiedź będzie 10 sekund, najlepiej żeby odpowiedzi były krótkie np. ,,4,,. Wszystko może się podzielić na 3 etapy. Każdy etap będzie się składał z 10 pytań, na koniec każdego etapu będzie wykaz punktów. Punkt zdobędzie pierwsza osoba, która odpowie poprawnie, a nagrody moga być takie :

1 miejsce - 10 inhibitorów turkusowych, 10 platynowych kluczy , 100 dużych miksturek.
2 miejsce - 5 inhibitorów turkusowych, 5 platynowych kluczy , 50 dużych miksturek.
3 miejsce - 3 inhibitorów turkusowych, 3 platynowych kluczy , 25 dużych miksturek.

Pozdrawiam RiVooDoo.


21 Maj 2012, o 15:59
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 11 Sty 2012, o 22:59
Posty: 1
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły na Event " Idealny event oczami gracza" s3
Mój pomysł polega na tym, że bossy będą porozmieszczane po mapie Trentis ( tak aby każdy gracz mógł wziąć udział w evencie. ) Głównie będą się pojawiać bossy tj. duch zamku ( wszystkie inne duchy ), niedźwiedź, modliszka, ghadira, babadek, Gregorius, Ichtion dla większych lvl'i, a żeby każdy gracz miał równe szanse będą także takie bossy jak Herszt, Krzyżak itp. Event będzie miał 5 etapów ( żeby rozpocząć koleiny etap należy zabić wszystkie moby jakie się pojawiły na mapie ).
1. etap polega na napadnięcie herszta i krzyżaka na Trentis.
2. etap polega na napadnięcie gregorius, babadek, ghadira, ichtion na Trentis
3. etap polega na napadnięcie niedźwiedź, duchy zimna, energii, ognia na Trentis
4. etap polega na napadnięcie modliszki, duchu zamku na Trentis
5. etap ( najtrudniejszy ) polega na napadnięcia Valdaroga na Romana, który nie może się uwolnić z rąk bestii.

Nagrody nie będą przewidziane gdyż to jest event, a nie konkurs :)
Jedyna nagroda to możliwość cieszenia się dużą ilością bossów

Cały event będzie się toczył w Trentis

Wszystko by się zaczęło na dzień dziecka 1 czerwca o godzinie 17:00 :)
Pozdrawiam SunZi s3


Ostatnio edytowany przez SunZi 27 Maj 2012, o 16:59, edytowano w sumie 3 razy



21 Maj 2012, o 17:03
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Paź 2011, o 18:08
Posty: 233
Miejscowość: Wojnicz
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 49 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły na Event " Idealny event oczami gracza" s3
Event pt. "Atak Herszta".
GM:Po tylu porażkach, postanowił się zemścić i zebrał najgorsze, najokrutniejsze stwory z całego hiligradu, alarilu, a nawet odległych gór demorther...


WIOSKA ROMANA i WIOSKA RYBACKA (1-19 lvl)
GM:Pole Romana zaczęli okrutnie dewastować jego pomagierzy, pomóżcie Romkowi!
GM: Murrag nie może sobie poradzić z tymi zbójami, pomóż mu!

Grp.:
-łysy i 2x wściekły pies,
-2x łowca i euceria,
-łachudra i 2x łysy,
-5x pijak :D,
-łachudra i 2x szaleniec,
-Poborca podatkowy i 2 szczurki.
GM: Przyszły nawet stwory znad bagien!
-Krzyżak,
-4x czarna wdowa,
-5x tarantula,
-Wściekły pies, 2x łachudra i 2x czarna wdowa.
GM:Dawny znajomy Herszta, Babadek postanowił przeorać pole Romka i wtranżolić cały jego bimber, ratuj ten cenny trunek! :(
Ostatnia grupa (dużo expa i złota)
-Babadek :D

TERENTIS (20-35 lvl)

GM: Terentis atakują wściekłe robale, pomóżcie Emilce, która nie daje sobie z nimi rady!

Grp. :
-Motyl i 2 szczury,
-Kobra i 2 nietoperze,
-Plox i 2 szczurki,
-Jaguar i 2 psy,
-Hiena i 2 wściekłe psy.
GM:Herszt chce odbić emilke, sięgnął po tajną broń!
GM:Mury Terentis oblegają wielkie pająki i jakieś...rybo-podobne stwory!

-Krzyżak, 2x łysy i 2x Wściekły pies,
-Krzyżak, 2x wściekły pies i 2x łowca.
GM: Sam Herszt pofatygował swoje śmierdzące 4 litery do miasta. Uratujcie mieszkańców i zostańcie bihaterami Terentis!
-2x matacz, cieżka łapa i 2x wściekły pies,
-2x szalony łowca, euceria i 2x szczur,
Ostatnia grupka (dająca dużo expa i złota)
-Herszt,Ichtion, Krzyżak i 2x hołota z kuszą.

ALARIL i LAS KOLDÓW (36-50 lvl)

GM: Pod karczmą można znaleźć dość...dziwnych gości. Dostałem wiadomość od Lesgara, że kto ukatrupi tego co zesłał na nich tą hołote dostanie dożywotni karnet na alarijskie piwo :D
Grp.:
-2x Ichtion i Grymudzyn wódz,
-Ghadira, Grzesio, Babadek,
-3x Hołota z kuszą i 2x Grymudzyn wódz,
-3x Treven i Duch (losowo) Ognia/Energii/Zimna,
-4x Euceria i Grymudzyn wódz.
GM: Ku wiosce druidów nadciągają nieposłuszne zwierzęta!
Grp.:
(Do wyboru każdy zwierzak z 2 klatki) i 2 wilki.
GM: Członek tajnej hiligradzkiej policji dowiedział się kto za tym harmiderem stoi, to Herszt! Ale zaraz...ałć...zostaw mnie ty głupi pająku!!!O czym to ja...a tak, Herszt pojawił się przy bramie Alarilu, trzyma przy sobie cenne skarby!
GM: Ten przebiegły łotr przyprowadzil ze sobą posiłki! Las koldów atakują mityczne stwory!
Grp.:
(Las koldów)
-Duch Ognia i Zaimm,
-Duch Zimna i Telek,
-Duch Energii i Rizurul.
(Alaril)
Ostatnia grupa (złoto i exp)
-Herszt, 2x grymudzyn wódz, Rizurul i Zaimm.

Kemenak 51-65 lvl

GM: Pierwszy kapłan wyczuł zło zbliżające się do kemenak.
Mury miasta koldów oblężają wściekłe stworzenia (nie gracze :P)
Grp.:
-Wściekły grizzly, Niedźwiedź, Biały miś (ten z nowego q), Grizzly i biała niedźwiedzica,
-Duch zamku i 2x duch ognia,
-Fyodor i Rizurul,
-Gmo i zaimm.
GM: Jeniec wojenny po przesłuchaniu przez DdrunkMastera wyjawił, iż w szałasie ukrył się sam Herszt!

(W szałasie będzie dużo mobków, żeby nie możnabyło się przedostać)

Grp.:
-2x Zaimm i Rizurul,
-Duch zamku i 2x Szczudłak,
-Duch ognia, zimna, energii i 2x Treven,
-Grymudzyn wódz, Grażynka i Duch zamku,
-Fyodor i 4x Król szczurów.

(Kiedy gracze wejdą do kolejnego pomieszczenia w szalasie)
GM: Przebiegły łysy wykiwal DrunkMastera, lecz dzielni wojownicy stawili czoła nawet tej zasadzce!
GM: Herszt chcąc skraść koldzie piwo został przyłapany w dolnym Kemenak!

Grp.:
-Fyodor, Herszt i Zaimm,
-Gmo, Herszt i rizurul,
-Duch zamku, Herszt i Telek.
Ostatnia grupka (exp i złoto)
-Herszt, Fyodor i 2x Grymudzyn wódz.

Masyw demother ( bez nowej mapki ) 66-80 lvl
GM: Uciekając przed rozwścieczoną Emilką Herszt pobiegł aż na masyw Demorther!

Grp.:
-Modliszka i Zaimm/Rizurul/Telek,
-Tygrys i 4x Zaimm,
-Fyodor i Gmo,
-Gmo/Fyo i Tygrys,
-5x Grymudzyn wódz.
Na nasze nieszczęście na pomoc Hersztowi ruszyła cała armia górskich stworzeń!

Grp.:
-Lalkarz i 2x obłąkana harpia,
-Kapłan śmierci i 2x Lempo,
-Lalkarz, Zawieja i Zero Absolutne,
-Zimowy szaman i jego koledzy 4x Zaimm.
GM: Zsapany Herszt sięgnął po jego tajną broń!

Grp.:
-Wendigo,
-Valdarog.
Ostatnia grupa (dużo expa i złota)
-Herszt, Valdarog, Zimowy szaman, 2x Chłód.

Masyw Demorther ( Nowe mapki ) lvle 81+

GM: Co się dzieje!? Garnizon na Demorther oblegają okropne monstra!

Grp.:
-2x Troll Zimowy i Lempo,
-2x Troll i 2x Lempo,
-4x Lalkarz,
-5x Obłąkana harpia.

GM: Na pomoc, zostałem uwięziony w garnizonie przez Herszta!

Grp.:
(Pojedynczo każdy nowy boss)

GM: Dziękuje za uwolnienie mnie, teraz trzeba tylko złapać tego drania! Ale, zaraz, co to jest!?

Grp.
-Zimowy troll, Valdarog i 3x Chłód.
Ostatnia grupa (dużo expa i złota)
-Herszt, Angwalf-Htaga i 2x Garthmog.


KONIEC!

Mam nadzieje, że się spodoba :)
Nie mam wystarczająco dużego lvl'a, żeby chodzić na nowe bossy, więc mogłem z czymś przesadzić/zrobić za łatwe, ale to można zmienić ;)

Troche się nad tym napracowałem :)

Każdy przedział lvlowy ma około 3 części.
Myślę, że cały event trwałby lekko ponad 1h 30 min (około 30 min na 1 część).
Każda część byłaby rozmieszczana na chacie w ( x ) odstępach czasu, np. lvl 1-19 o 18:00, a 81+ o 18:05.
Za nieprzestrzeganie przedziału lvlowego byłyby kicki, a w przypadku zbyt dużego naruszania zasad jail.

@Edit (po czasie :( ) modla w ost grupce zmieniona na zimowego trolla.

_________________
Sypię piaskiem, okazjonalnie wystrzelę coś z łuku.


Ostatnio edytowany przez Robinzgrubł 29 Maj 2012, o 18:57, edytowano w sumie 3 razy



21 Maj 2012, o 17:11

Podziękowali: Paqwe (1 Lip 2012, o 06:31)
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2012, o 23:05
Posty: 243
Miejscowość: Sochaczew
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły na Event " Idealny event oczami gracza" s3
A oto moj pomysl na event ktory byc moze odbedzie sie na S3.Z gory przepraszam ale nie posiadam polskich znakow wiec niektorym moze sie ciezko czytac (nie wiem czemu i nie wnikam)

A wiec nie pisac za wiele przejdzmy do pomyslu.

Jak wiadomo zeby event byl udany to trzeba podzielic swiat Ternu na 3 rodzaje dla niskich srednich i wysokich lvl.Zacznijmy od tych najmniejszych.Ich przedzial lvl by byl zamiszczony od 2-45 lvl a zadania jakie by ich czekalo bylo by nastepujace.

Kazdy gracz mialby godzinke na zgromadzenie pewnej ilosci drewnianych skrzynek w ktorych bylby dajmy na to kamienie albo symbolicznie 10 golda.Skrzyneczki byly by rozlokowane w dojsciach na instancje oraz w krainach m1 oraz m2.Graczy z TOP 3 ktorzy by zgromadzili najwieksza ilosc takowych skrzynek dostali by nagrode.Kazdy z nich moglby stworzyc ekipe 5 osobowa i do ich wyboru byly by bossy w przedziale herszta/ichi/babadka/ghadiry/gregoriusa.GM postawil by 2 takowe grupki bossow ktore zaleza od dobranie przez zwyciezce.Dodam ze event ten jest od 1 lvl bo kazdy gracz moze zbeirac skrznki a pozniej je sprzedawac innym gracza ktory chca wygrac i stawic czola wyzwaniu.Takowych skrzynek bylo by rozlokowanych 300 (poniewaz gramy na 3 swiecie wiec 3 na poczatku).Ekipa ktora mozna by stworzyc by rowniez musiala znajdowac sie w przedziale lvl od 1-45 lvl bo w koncu to dla takich lvl jest przygotowane :P Zwyciezcy mieliby okolo 10 minut na zebranie ekipy po czym by napisali do gm ktory by im stworzyl podana grupke.Czas stworzenia grupki bedzie dokladnie podany po wczesniejszym dogadaniu z GM.Dlaczego ? Dlatego, ze Ci co zajeli lokate odpowiednio 4,5,6 i tak dalej tez chcieli by wziasc udzial wraz ze swoja ekipa :]

Teraz przedstawie event dla graczy z przedzialu lvl 46-80.W tym evencie bedzie rozlokowanych 30 bossow oraz 30 czempionow (wiadome ze bez lootu) ale z podwyzszonym expem oraz zlotem :).Mobki te beda rozlokowane na dojsiach do instancji (rowniez modliszki oraz fyo) i beda staly w grupkach po 3 czy latwo obliczyc ze bedzie takowych 20 grupek :P Co do ich mieszania to bedzie konsultacja z GM a lokalizacja bd od konaru az po lodowa (procz dojscia do Valdaroga).

No a teraz bedzie cos dla fanow silnych bosow.To bedzie event dla graczy od 81 do 112 lvl (mam nadzieje ze Zano nie wbije 113 jak wbije jego pech :D).A wiec beda stworzone i porozrzucane na calej nowej krainie 15 bosow oraz 15 mobow ktore czekaja na nas w drodze do bossow.Kazdy z was bedzie mogl je ujrzec zaatakowac pasc i sie denerwowac ze tyle expa/kasy sie stracilo.Mobki te beda dostepne przez czas trwania eventu i tutaj nie wiem czy GM sie zgodzi aby im podwyzszycz exp oraz zloto.To juz bedzie do ugadania.Bossy oraz mobki beda w tych ciezej dostepnych miejsach gdzie wszystko atakuje (ale nie martwcie sie beda tez w innych czesciach).Szukajcie w jaskiniach :)

Dodatkowo beda rozlokowane grupy bossow ktore zostana umieszczone po zakonczeniu eventu tego glownego (to rowniez bedzie dogadane z gm).Bossy beda w odpowiednich typach:

2x herszt // 2x Ichtion - grupek tych bedzie 3 i beda rozlokowane w m1 oraz w m2
3x duszki - grupek tych bedzie rowniez 3 i beda rozlokowane w okolicach zamku oraz w samym zamku
Ghadira // Gregorius // Babadek - grupek tych bedzie rowniez 3 i beda rozlokowane w okolicach wiezy oraz bagien (byc moze u Wily w jaskini)
Fyo // Niedzwiedz // Smoczek - grupa ta bedzie rozmieszczona gdzies w okolicach dojscia do kazdego z bossa i tez ich bedzie 3
Modliszka // Valdarog // Wendigo - ich rowniez bd 3 a ich lokacja bd gdzies kolo Kemenak oraz na lodowej pomijajac nowa kraine

Chcialem rowniez napisac o tych 3 nowych bossach w lotnych instancjach ale wiadome ze nie dacie sobie rady z nimi wiec po co sie trudzic i je ustawiac :)

_________________
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."



21:26 GumisKabi: bo Nekro jest graczem ktory jest gmem a nie gmem ktory udaje gracza:P


21 Maj 2012, o 17:28
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 6 Kwi 2012, o 15:27
Posty: 30
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły na Event " Idealny event oczami gracza" s3
8-) moim pomysłem jest to aby ekipa s3 postawiła w Trentis jednego z GM-uw i żeby on rozdawał wskazówki gdzie dalej pójść . drugi będzie stał w górach koldów w domku Darko Gnala 3 żeby stał w Wąwozie z Grizzly w wymarłej osadzie i rozdawał nagrody w wysokości 250k ale do każdego z zestawu z tymi wskazówkami ma zrobić Qest


Do Pierwszego : zabić 50 psów lub psiokuw i przynieść ich skóry

Do Drugiego : przynieść 80 magicznych zwojów od goblina szamana

Do Trzeciego : przynieść 10 kryształów Limetytu a po drodze do niego będą stały łowcy i łysi . i żeby blokowali pżejście do kryształu .

A ten do którego tżeba pójść po nagrade będzie się pżemieszczał po Trentis wiosce i ścieżce obłąkanych





1.Wskazówka gdzie iść dalej dopiero po wykonaniu Questa
2.Ewent ma Trwać 1,5 godziny
3.Do rozdania nagrody ma być przeznaczone 30kk :twisted:


21 Maj 2012, o 18:10
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 13 Kwi 2012, o 18:10
Posty: 16
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły na Event " Idealny event oczami gracza" s3
Albo takie coś że z podziemi wychodzą wszrytkie Moby i wszędzie są np: Brytany zajeły Trentis, Gryzzli Kamenak, Alaril podbiły Szablastozębne, a na tych osobnych napach porozrzucać.
Lub to ale z Bossami na każdy lv (+ EXP * ...)

_________________
(s3) Firevil Mo Nie rozwija się
(s3) Drutmen Drut Zacząłem Niedawno
(s3) Desperadors Ryc Na turnieje :D


Ostatnio edytowany przez Iras624, 22 Maj 2012, o 07:24, edytowano w sumie 1 raz



21 Maj 2012, o 20:47
Profil
Chodząca legenda

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 2326
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 500 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły na Event " Idealny event oczami gracza" s3
Event "Jeden, by wszystkich pokonać".

Specyficzny event, być może bardziej pasujący pod olimpiadę gildii. Jednym z wymogów uczestnictwa jest brak ochrony pvp.
GM ogłasza event na forum, gdzie też podaje wymagany przedział lvl czy MSL. Można umożliwić graczom samodzielne dobranie drużyn i przeciwników, o ile nie będzie konfliktów.
W przypadku dużego zainteresowania można ustalić kilka terminów lub zaangażować więcej GM.
Całość odbywa się w Górach koldów, a konkretniej w szałasie. Gracze dzielą się na dwie, równie liczne drużyny (optymalnie 5 osób). Jedna z nich zajmuje pozycję w szałasie. Na końcu, w drugiej "komorze" staje GM.

Druga drużyna ma za zadanie przedrzeć się przez "obrońców" i zaatakować GM. Gdy to się uda, drużyna dostaje punkt, a następnie role się odwracają. Walka powinna trwać tak długo, aż jedna z drużyn osiągnie przewagę dwóch punktów.
Obrońcy zawsze powinni mieć jednego gracza więcej; w innym przypadku zbyt łatwo zdobyć pkt angażując się w walki 1vs1 i uciekając, aby spróbować spełnić swój cel. Lecz to już kwestia sprawdzenia w praktyce.

Event może być prowadzony równolegle przez kilku GM. Inne możliwe lokalizacje to np. jedna z odnóg jaskini herszta czy jedna z odnóg pajęczych grot. Lecz przy zachowaniu zasad fair-play oraz uczciwości uczestników event można przeprowadzić na każdym czerwonym polu.
Po śmieci gracz nie powinien wracać na dany teren. Pomaga w tym 5-minutowa ochrona PvP, która chociaż przez tak krótki czas uniemożliwi akcję graczowi. W przypadku oszustwa drużyna traci event walkowerem, a "oszust" powinien zostać odpowiednio ukarany.

Jak widać, event jest prosty, co mam nadzieje sprawi że będzie przyjemny dla graczy. Jest to mieszanka strategii i PvP; można wygrać poprzez serię walk 1vs1 lub... cichaczem przebiegając przez dany teren, kiedy inni zajmują się przeciwnikami.
Nagroda powinna być raczej symboliczna, by zapobiec "ustawkom". Trochę złota, trochę inhibitorów czy kluczyków, różne wejściówki do inst... ot, nic przesadnie wielkiego.


22 Maj 2012, o 03:10
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lut 2012, o 22:29
Posty: 110
Podziękowano: 20 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły na Event " Idealny event oczami gracza" s3
Mój pomysł to specjalne zlecenia, wiem że jest tego dużo ale ten event by trwał 2godz. gdzieś tak



Specjalne zlecenie u Deona
Polega na zabiciu 20upadłych rycerzy/kuszników/strażników i lordów
Nagroda:8k doświadczenia i 6k złota
Specjalne zlecenie u Lesgara
Musimy zlikwidować Alfę wraz z jego sforą
Nagroda:11k doświadczenia i 7k złota
Specjalne zlecenie u Lukasa Landau
W tym zleceniu trzeba zabić Herszta
Nagroda:5-7k złota
Specjalne zlecenie u Starca
Zabijamy wszystkie moby z Dmorthera po trochu(np: raz po razie, raz Uruka, raz Mroza itp.)
Nagroda:60k doświadczenia lub 90k złota

Nie możemy dodawać zlecenien do NPC, prosze czytac temat :) - Obli

_________________
Seq-66Druid
Image


22 Maj 2012, o 17:19
Profil
Moderator Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2940
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 182 razy
Otrzymanych podziękowań: 729 razy
Nick w grze: Szymdaro
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły na Event " Idealny event oczami gracza" s3
Wielka nagroda za wielką barykadą!

Wiedząc jak wiele pretensji było odnośnie olimpiady, czytaj wszelkiego zbieractwa, jak niesprawiedliwe były walki na pięści, narzekano na wyścigi oraz mając na uwadze, jak bardzo graczom zależy na wyzwaniach i expieniu zaproponowałbym event polegający na biciu bossów oraz troszkę wzmocnionych grupek, lecz ustawionych w odpowiedni sposób.

Mianowicie chodzi o wykorzystanie map oraz ustawianie w taki sposób grupek, aby dostęp do bossów był mocno utrudniony, aby tylko szczęśliwcy obierający odpowiednią taktykę oraz drogę mieli okazję się zmierzyć z grupką, gdzie exp oraz złoto będzie podkręcone 3x. Biorąc pod uwagę, że będą to bossy często w podkręconym składzie exp będzie automatycznie odpowiednio większy :)

Pozostałe grupki po drodze powinny być z expem ustawionym na 1,2 normalnej wartości, tak aby zyskiwać troszkę więcej. Dodatkowo ponieważ grupki często będą wykokszone, expa będzie automatycznie więcej :)

Oczywiście wszystkie grupki będą agresywne, inaczej nie istniałoby całe przebijanie się do finalnych grupek. Grupek przed bossami należy ustawić tyle, aby dojście było bezpośrednio niemożliwe, a możliwe dopiero po zabiciu minimum 3 grupek, średnio z 3-6. Sądzę, że grupek blokujących drogę 40, po 10 każdego rodzaju powinno wystarczyć. Grupek bossowych za taką blokadą powinno być po 2 każdego rodzaju. Na danej mapie po 6-8 takich obszarów w zależności od możliwości ulokowania.

Cały event sądzę potrwa ~2-2,5h. Grupki blokujące drogę oraz bossowe powinny pojawić się w obszarami w miarę jednocześnie na ile to możliwe na danych mapach.

Info od GM'a w postaci zapowiedzi eventu:
"Szykujcie oręż śmiałkowie! Zbierajcie się w potężne drużyny! Świat zalała wielka fala agresywnych potworów, którzy za wszelką cenę bronią dostępu do swych Panów. Otoczeni przez nich czują się bezpieczni, lecz każdy kto się do nich przedrze i udowodni swe męstwo wysyłając w zaświaty na pewno nie pożałuje."

Mam nadzieję, że można tyle napisać na raz. Ewentualnie po kawałku :)

Wraz z stawianiem grupek powinno pojawić się info o przedziałach lvl oraz gdzie one występują, oczywiście ze wzmianką, że za łamanie zasad jest kara ^^


Przewiduję kilka przedziałów lvl na odpowiednich mapach.

1-30 lvl

Mapy:

Wioska Romana.

Grupki blokujące drogę:
4x Łowca, Hołota z kuszą
2x Łowca, 2x Łysy, Hołota z kuszą
3x Hołota z kuszą, 2x Zabijaka
2x Łowca, 3x Zabijaka

Grupki bossowe:
2x Herszt, 2x Hołota z kuszą, Czarna Wdowa
3x Herszt, 2x Czarna Wdowa
2x Herszt, Krzyżak, Zabijaka, Łowca

Wioska rybacka.

Grupki blokujące drogę:
4x Pająk Leśny, Pająk Szary
2x Pająk Szary, 2x Pająk Leśny, Czarna Wdowa
3x Tarantula, 2x Pająk Szary
2x Czarna Wdowa, 3x Tarantula

Grupki bossowe:
2x Krzyżak, 2x Zabijaka
3x Krzyżak, Czarna Wdowa
2x Herszt, 2x Krzyżak, Łowca

31-50 lvl

Mapy:

Alaril.

Grupki blokujące drogę:
4x Wilk, Druid
2x Wilk Czarny, 2x Kłusownik, Ork
3x Łotr, 2x Ork Szaman
2x Drzewiec, 2x Rybostwór, Bandyta

Grupki bossowe:
2x Ichtion, 2x Babadek
Ghartmog, Smoczy kapłan, 2x Smoczy Szpon
2x Gregorius, 2x Vampiria


Las Koldów.

Grupki blokujące drogę:
4x Kold, Gadzina
2x Uruk, 2x Bandyta, Łotr
3x Łotr, 2x Tygrys Biały
2x Rybostwór Wojownik, 3x Ogar

Grupki bossowe:
2x Ghadira, 3x Człowiek Ghadiry
2x Geomorph, 3x Smoczy Sługa
2x Szablastozębny, Gregorius


51-80 lvl

Mapy:

Góry Koldów.

Grupki blokujące drogę:
4x Grizzly, Górski Ork Szaman
2x Karakan, 2x Sopel, Zero
3x Zgrzyt, 2x Górski Uruk
2x Diptera, 2x Hobgoblin Mag, Harpia

Grupki bossowe:
2x Fyodor, 2x Niedźwiedź
Valdarog, Ghartmog
2x Gmo, Kolekcjoner


Wąwóz Zakręt + Masyw Dmorther (starsza część).

Grupki blokujące drogę:
3x Gorgona, Szczudlak
2x Vormitor, 2x Chłód, Reptilion
2x Sauria, 2x Zero
2x Xantus, 3x Grizzly

Grupki bossowe:
2x Duch Zamku, 2x Sauria
Wendigo, Tygrys
Modliszka, 2x Ghadira

81+ lvl

Tutaj inaczej niż w pozostałych przedziałach lvl należy dobrać losowe drużyny broniące dostępu w mniejszej liczbie 30, po 5 każdego rodzaju, gdyż bicie ich zajmuje więcej czasu. Z grupkami bossowymi powinny zostać ustawione po 1 każdego rodzaju. Trzeba też odpowiednio je poustawiać ze względu na to, iż większość graczy 80+ nadal jest atakowana przez agresywne mobki na mapie.

Mapy:

Nowe tereny na Masywie Dmorther.

Grupki blokujące drogę:
2x Lalkarz, Viking Mag
2x Lempo, Kot Górski
2x Warchlak, Wąż Czarny
Praptak, Viking Sheed, Lempo
Troll, Viking Łucznik, Wąż Niebieski
Skrzek, Viking Rycerz, Viking Barbarzyńca

Grupki bossowe:
2x Wendigo
Wendigo, Valdarog
2x Valdarog
Angwalf-Htaga
Modliszka, Gmo
2x Tygrys, Fyodor




Mam nadzieję, że nie przesadziłem z podrasowywaniem grupek :) Są troszkę mocniejsze niż normalnie występujące, ale sądzę, że do zabicia bez zgonów. Starałem się dopasowywać mobki tak, aby trzeba było się bronić na wszystkie strefy oraz mieć różne odporności. Troszkę pomixowałem mobki, zobaczmy jak się spodoba :) Liczę na jakieś komentarze, bo na razie temat świeci pustkami.

Pozdrawiam

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


22 Maj 2012, o 21:28

Podziękowali: 2 LemanR (1 Lip 2012, o 18:14), Paqwe (1 Lip 2012, o 06:31)
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Adirianix oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: