Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1 post ] 
 Powrót Morgany 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Paź 2012, o 22:16
Posty: 1151
Podziękowano: 47 razy
Otrzymanych podziękowań: 69 razy
Nick w grze: Ivonic
Odpowiedz z cytatem
Post Powrót Morgany
Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w evencie fabularnym Powrót Morgany.
W maju przygotowaliśmy dla Was dwa dni pełne wrażeń i niezapomnianej zabawy!
Podczas trwania eventu każdy znajdzie coś dla siebie - zarówno miłośnicy PvP, expa jak i spokojniejsi gracze.


Czy dacie radę pokonać armię potworów pustoszącą nasze piękne ziemie?
Czy staniecie do walki z legendarnym utorskim byhivem i obronicie się przed zemstą Morgany?
Czy wywalczycie sobie nagrody, których tak łatwo Wam nie oddam? :)
Wszystko się okaże. Startujemy 6-7 maja! Godzina? Niespodzianka.. zło nigdy nie śpi.

..przyjdę po Was.
~TheMorgana

Poniżej zamieszczamy fabułę eventu oraz dokładne zasady:

Przed dwustu laty, w pobliżu dzisiejszego portu stała niegdyś stara chata. Jej mieszkaniec, mężczyzna

imieniem Govad trudnił się głównie rybołówstwem i handlem. Pewnego razu mężczyzna znalazł na

brzegu kufer wyrzucony przez morze. W środku nie było żadnych interesujących rzeczy; kilka damskich

sukien, zniszczona biżuteria i kuty świecznik ze świecą. Rybak zdecydował się wykorzystać te rzeczy.

Govad zawsze zapalał świecę w porze wieczornej; wtedy modlił się, strugał drewniane figurki,

zajmował się wykonywaniem przynęt i naprawianiem sieci. Podczas swoich codziennych zajęć

mężczyzna nie zauważył, że mimo upływu czasu i topiącego się wosku świecy wcale nie ubywało. Po

jakimś czasie rybak zaczął mieć zwidy, koszmary, słyszał w głowie kobiecy głos i błagania o pomoc.

Rybak udał się wówczas do Kelsea - jednej z najstarszych kapłanek Haligardu. Opisał jej swoje

dolegliwości, ponieważ bał odtrącenia przez mieszkańców miasteczka i uznania za szaleńca. Kapłanka

uspokoiła Govada tłumacząc mu, że mają do czynienia z byhivem - niegroźnym duchem istoty, która

przedwcześnie zmarła i nie zdołała zaznać spokoju. Jedynym ratunkiem dla byhiva był rytuał

wskrzeszenia, który miał zapewnić drugą szansę - jednak odprawienie go było trudne i niebezpieczne.

Gdy Govad zdecydował się na odprawienie rytuału, Kelsea zamknęła się w świątyni i rozpoczęła

przygotowania. Przez osiem dni rybak był świadkiem gwałtownych załamań pogody i trzęsień ziemi.

Rybak nie czuł się zbyt dobrze - zaklęcia kapłanki były na tyle silne, że mężczyźnie zdarzały się

omdlenia i ataki drgawek, ponadto doskwierały mu duszności. Ostatniego dnia rytuału Govad usłyszał

głośny huk jakby uderzenie pioruna, a potem cała energia zniknęła.

Govad odwiedził Kelsea kilka dni później. Oprócz kapłanki, rybak zastał także młodą, białowłosą

kobietkę odzianą w ciemne szaty i niedźwiedzią skórę. Byhiv przedstawił się jako Morgana de Yhln,

utorska pani z bogatego domu. Kobieta opowiedziała historię swojego uprowadzenia i śmierci w

trakcie próby zranienia porywacza. Swoją szczerością i bezbronnością od razu zawładnęła sercem

Govada, który zdecydował się przyjąć byhiva pod swój dach i chronić. Morgana początkowo nie była

akceptowana przez mieszkańców miasteczka. Utorka uczciwie pracowała opiekując się chorymi,

pomagała sierotom, pielęgnowała świątynię. Govad dbał o nią jak tylko umiał; pierwszy raz w życiu

był zakochany i miał wielkie plany wobec byhiva, który miał urodzić mu dziecko. Dziewczyna czuła się

doceniona i kochana; nie bała się o ich wspólną przyszłość.

Jakiś czas później w okolicy zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Ziemia przestała rodzić plony, rzeki i

strumyki wysychały, a zwierzyna gospodarcza padała atakowana dziwną zarazą. Ludzie początkowo

myśleli, że to zemsta bogiń i bożków za złe czyny i myśli. Później pojawiły się tajemnicze zniknięcia,

walka o pożywienie. Ludność wariowała; zdecydowana większość zaczęła obwiniać Morganę za

wszystkie nieszczęścia i zażądali wydalenia jej z miasteczka. Kiedy Govad na to nie zezwolił, grupa

parobków sięgnęła po kosy i widły. W środku nocy wieśniacy wdarli się do chaty Govada i Morgany.

Rozpoczęła się walka; rybak zdołał obronić swoją wybrankę przed czterema napastnikami zanim padł

i stracił przytomność. Dziewczyna krzyczała do kochanka, błagała o pomoc, broniła się rękami usiłując

odgonić dwóch wieśniaków z widłami. Wszystko na darmo; Utorka najpierw upadła na ziemię a

potem poczuła ostry ból wielokrotnie ranionego ciała. Przyszła matka wpadła w szał. Magia, która do

tej pory drzemała w jej sercu zbudziła się i nakazała zrównanie miasta z ziemią.

Po tych wydarzeniach Morgana i Govad uciekli z Haligardu, daleko.. Kobieta straciła dziecko z czym

oboje nie mogli się pogodzić. Morgana przysięgła, że kiedyś powróci i zgładzi potomków ludzi, którzy

wyrządzili krzywdę jej, Govadowi i dziecku..


Załącznik:
morgana.png


Zasady eventu:


1. W evencie może wziąć udział każdy gracz.

2. Podczas trwania zabawy proszę zwracać uwagę na voicy oraz inne komunikaty wysyłane przez organizatorów eventu.

3. W I części eventu przewidziano podział graczy ze względu na przedziały lvlowe:

1-39: Trentis, Wioska Romana, Las, Bagna

40-89: Alaril, Rozstaje, Las Koldów, Góry Koldów

90+: Wąwóz Zakręt, Płaskowyż, Garnizon Dmorther, Zamarznięte Jezioro

4. Osoby, które nie zastosują się do powyższych przedziałów zostaną ukarane.

5. W II części eventu będziecie mieli szansę pokonania TheMorgana. Pierwsze 8 walk odbędzie się z łagodniejszą formą..potem zacznie się piekło. Poniżej przedstawiamy nagrody możliwe do uzyskania:

1-94: 2x Owadzia Mapa, 2x Dielektryk, 2x Czarna Perła, 2x Reol, 2x Dvigg

95+: Dusza Vorlinga, 1x Owadzia Mapa, 3x Dielektryk, 4x Reol, 4x Dvigg

6. Warunki otrzymania nagrody:

a) Unicestwienie drużyny TheMorgana. Uwaga! Pierwszy ma paść pet. Morganę można dowolnie debufować i osłabiać, ale jeśli padnie wcześniej niż pet - nagroda przepada.

b) Dostarczenie screena ze zwycięskiej walki tak, aby możliwym było odczytanie daty i godziny. Screeny proszę wysyłać na kopertę do Mhoku.

c) Nagrody otrzymują wyłącznie Ci, którzy przeżyją walkę. Jeżeli biłeś i padłeś - spróbuj ponownie.

d) Gracz może otrzymać nagrodę tylko jeden raz w obrębie całego konta. Bez względu na to iloma postaciami bierzesz udział - nagroda przysługuje jedna.

7. II część eventu będzie się odbywać na czarnych polach - nie miejcie litości dla przeciwników ale uważajcie także na Morganę. Ona nie odda tak łatwo swoich łupów i za wszelką cenę będzie starała się Was unicestwić.

8. Nagrody zostaną rozdane najpóźniej 48h po zakończeniu eventu.

9. W programie przewidujemy także inne niespodzianki. Ich realizacja zależy od Waszej kultury na chacie.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.

_________________
"Jeśli nie potrafisz wytłumaczyć czegoś w prosty sposób, znaczy, że nie rozumiesz tego wystarczająco dobrze" Albert Einstein
S1 Ivonic - vd [100]


26 Kwi 2016, o 21:02
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 1 post ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: