Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1 post ] 
 Regulamin Forum Taern. 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2010, o 22:29
Posty: 1940
Podziękowano: 36 razy
Otrzymanych podziękowań: 76 razy
Serwer: 1
Post Regulamin Forum Taern.
Regulamin Forum

§ 1. Postanowienie ogólne
Forum gry przeglądarkowej The Pride of Taern znajduje się pod adresem http://www.forum.taern.pl i jest jej integralną częścią, będąca własnością Whitemoon. Wszystkie aktywności na forum są pośrednio związane z grą i na odwrót.
Jego celem jest integracja graczy, ułatwienie kontaktu z członkami ekipy Taernu oraz rozwój gry.

1. Niniejszy regulamin jest zbiorem praw i zasad obowiązujących na forum. Dotyczy aktywności w działach forum, prywatnych wiadomościach oraz informacji zawartych na profilach użytkowników. Zasady obowiązujące na ShoutBoxie znajdują się w Regulaminie Czatu.

2. Zbiór przepisów dotyczy każdego użytkownika forum bez względu na rangę.

3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkowników z obowiązku jego przestrzegania.

4. Administracja zastrzega sobie prawo do modyfikacji i zmian niniejszego regulaminu. O zmianach użytkownicy będą informowani za pośrednictwem forum w dziale Witamy w Dumie Taernu!

§ 2. Rangi
Zostały stworzone z myślą o szybkim odróżnieniu użytkowników forum, oraz zapewnienia porządku. Każda ranga posiada swój unikalny kolor, odpowiadający uprawnieniom jakie ma użytkownik tej rangi na forum.

Rangi oznaczone kolorami : niebieskim/zielonym/Pomarańczowym zobowiązane są do pomocy innym użytkownikom forum, są to członkowie ekipy wybrani spośród zwykłych użytkowników przez główną Administrację. Rangom tym odpowiadają adekwatne rangi w grze.

1. zwykły użytkownik - posiada uprawnienia do:
- zakładania tematów i pisania postów
- edytowania swoich tematów i postów
Zwykły użytkownik nie ma dostępu do niektórych działów oraz możliwości umieszczania postów w tematach dla nich zablokowanych.

2. Tester posiada uprawnienia zwykłego użytkownika oraz:
- dostęp do Strefa Testera

3.Inżynier posiada uprawnienia Testera oraz:
- dostęp do Strefa inżyniera

4. Młodszy Moderator posiada uprawnienia zwykłego użytkownika oraz:
- dostęp do Strefa Moderatora Forum
- moderowania/przenoszenia/zamykania/usuwania tematów oraz postów
- zgłaszania nieprawidłowych/łamiących regulamin tematów oraz postów do moderacji
- upominania zwykłych użytkowników poprzez PW/edycję postów o niepoprawnym zachowaniu na forum

5. Moderator / Super Moderator posiada uprawnienia Młodszeego Moderatora oraz:
- Dostęp do wszystkich działów forum oraz możliwość ich moderacji
- Nakładania kar na wszystkich użytkowników forum za łamanie regulaminu (bez względu na rangę)

6. Mistrz Gry posiada uprawnienia Super Moderatora oraz prawo do:
- rozwiązywania problemów graczy związanych z błędami gry (w tym oddawanie strat w przypadku crasha)
- prowadzenia eventów/konkursów

7. Administrator posiada nieograniczone uprawnienia.

8. Emeryt, posiada indywidualnie nadane uprawnienia, zależne od tego jaką funkcję pełnił wcześniej oraz decyzji Administratorów.

9. Moderatorzy, Mistrzowie gry oraz Administracja posługują się podczas edycji postów innych użytkowników forum, przynależnym do siebie kolorem oraz podpisem. Używanie tych kolorów w treści postów w celu zmylenia reszty użytkowników forum, będzie surowo karane.

§ 3. Zasady Ogólne
Zostały stworzone z myślą o utrzymaniu porządku na forum. Zasady szczegółowe zostały ujęte w § 4.

1. Każdy gracz zobowiązany jest do przestrzegania zasad netykiety (http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta )

2. Każdy z członków Ekipy ma prawo napisać uwagę w każdym z poście zgodnie z § 5.1

3. Na czatach obowiązuje język polski, z zachowaniem jego poprawnej i klarownej formy.

4. Nie jest wymagane stosowanie polskich znaków diakrytycznych, zaleca się jednak ich stosowanie, zwłaszcza gdy ich brak mógłby spowodować, iż treść wpisu mogłaby stać się niezrozumiała.

5. Maksymalna długość sygnatury to pięć linijek tekstu.

6. Zakładanie tematów
a) Przed założeniem tematu sprawdź, czy ktoś już nie poruszał tego samego wątku. (używając opcji szukaj)
b) Dublowanie tematów zaliczane jest do spamu. (w przypadku nieumyślnego zdublowania tematu prosimy o kontakt z Moderatorem w celu naprawy)
c) Nazwa tematu powinna być esencją treści.
d) Każdy dział jest dokładnie opisany, pamiętaj aby umieścić temat w odpowiednim dla niego dziale.
e) Staraj się zakładać wyłącznie treściwe tematy.
f) Posty zawierające treści reklamowe innych produktów w szczególności gier (Umieszczone na forum bez zgody administracji) będą usuwane a użytkownik banowany.
g) Moderatorzy forum, GMowie oraz administratorzy mają prawo do korekty, zmiany, zamknięcia lub usunięcia danego tematu bez podania uzasadnienia. (Jeżeli uzasadnienie zostanie udzielone to poprzez PW, bądź wpis w temacie w kolorze jego rangi oraz zawierający podpis)

7. Pisanie postów
a) Nie używaj wulgaryzmów.
b) Szanuj rozmówców.
c) Nie spamuj (nie pisz postów w stylu "Jestem za", od głosowania są ankiety; oraz nic nie wnoszących komentarzy typu "żal", "głupi temat", wstawianie wyłącznie uśmieszków, itp).
d) Każdy post powinien wnosić coś nowego do danego tematu.
e) Surowo zabronione są posty zawierające treści rasistowskie, pornograficzne, nawoływanie do popełnienia przestępstwa.
f) Posty zawierające treści reklamowe innych produktów, w szczególności gier (umieszczone na forum bez zgody administracji) będą usuwane a użytkownik banowany.
g) Kolorów, wielkości oraz innych narzędzi tekstowych używaj tylko do podkreślenia (wyróżnienia) fragmentu posta, nie koloruj całego.
h) Nie podbijaj starych, nieaktualnych tematów, w szczególności postami które nie wnoszą do nich nic ważnego.

8. Pisanie Prywatnych wiadomości
Obowiązują takie same zasady jak w punktach powyżej. Przypadki łamania regulaminu poprzez PW będą traktowane indywidualnie. (prosimy o zgłaszanie każdego takiego przypadku do Mistrzów Gry)

§ 4. Zasady Szczegółowe
Spoiler:


§ 5. Sankcje
Za łamanie paragrafów regulaminu § 3. oraz § 4. nakładane będą na użytkowników odpowiednie sankcje.

1. Uwaga słowna
Moderator / Mistrz gry / Administrator ma prawo do zwrócenia użytkownikowi uwagi na temat nieprawidłowego zachowania na forum poprzez PW wpis w poście naruszającym zasady. Wpis taki nie wiąże się z żadnymi sankcjami, ma na celu pouczenie użytkownika w przypadku mało znaczącego złamania regulaminu takiego jak np. Przypadkowego skopiowania tematu, pojedynczego spamu / offtopu.
Jeżeli użytkownik po otrzymaniu uwagi słownej powtórzy proceder otrzyma ostrzeżenie.

2. Ostrzeżenia
Nakładane na użytkowników forum za zwykłe przewinienia takie jak np. notoryczny spam/ostre wulgaryzmy / obrażanie innych użytkowników forum itp. Za zebranie odpowiedniej ilości ostrzeżeń na użytkownika nałożone zostaną ograniczenia:
a) 3 ostrzeżenia - ban na tydzień
b) 5 ostrzeżeń - ban na dwa tygodnie
c) 10 ostrzeżeń - ban na miesiąc
d) W przypadku większej ilości ostrzeżeń nałożone ograniczenia zostaną ustalone indywidualnie - aż do bana permanentnego.

3. Ograniczenia nakładane indywidualnie
a) Moderator / Mistrz gry / Administrator ma prawo do natychmiastowego nałożenia na użytkownika bana o określonym czasie trwania bez podania uzasadnienia - dotyczy w szczególności punktów § 3.5.f oraz § 3.6.f.
b) Ograniczenia indywidualne mogą być nakładane również za wyjątkowo naganne zachowanie na forum - łamiące § 3.1 / łamanie jednocześnie kilku punktów regulaminu. W takich przypadkach Moderator / Mistrz gry / Administrator powinien złożyć wyjaśnienie nałożenia takiego ograniczenia.
c) W szczególnych wypadkach możliwe jest przeniesienie otrzymanego bana na forum do gry (np. kiedy użytkownik zakłada dodatkowe konta na forum aby mimo otrzymanego bana dalej się wypowiadać).
d) Użytkownik może otrzymać bana na forum nie łamiąc żadnych paragrafów z niniejszego regulaminu, jeśli został na niego nałożony w grze ban totalny (całkowita blokada dostępu do gry).

§ 6. Odwołania
1. Każdy użytkownik ma prawo odwołać się od nałożonej na niego kary, bana oraz ostrzeżenia.
2. Odwołania należy składać poprzez suport Taernu : http://www.support.taern.pl/
3. Treść odwołania musi zawierać nick użytkownika , odpowiednie uzasadnienie oraz linki do tematów/postów z powodu których użytkownik został ukarany.
5. Odwołania nieudokumentowane nie będą podlegały rozpatrzeniu.


Twórcą regulaminu jest Santix
Regulamin zaakceptowany przez Dryga
Regulamin obowiązuje od 18 lutego 2012.
Dodanie pkt § 5.3.d dnia 18 czerwca 2012.
ostatnia aktualizacja by ironka 7 czerwca 2013


11 Lut 2012, o 21:31
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 1 post ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do: