Forum - Taern.pl
http://forum.taern.pl/

taern - sztuka robienia mięsa i ogniw
http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=14&t=55483
Strona 3 z 3

Autor:  gallanonim513 [ 13 Maj 2019, o 12:05 ]
Temat postu:  Re: taern - sztuka robienia mięsa i ogniw

Niestety, ale zgadzam się z autorem posta... Wróciłem do gry jakiś czas temu, sam taern daję mi mnóstwo satysfakcji, ale ostatnio frustracja z powodu braku jakiekolwiek dropa powoli sięga zenitu. Zrobiłem naprawdę sporo modliszek, v1, duszków,mario, zabek itp. i od miesiąca uwaga autentycznie 0, totalne zero nawet głupiego tasaka z babadka. (pomijając fakt, że z wieży mi jeszcze nic nigdy nie dropneło) i naprawdę nie mówię tutaj o pojedynczych wyprawach a naprawdę sporej ilości ubitych bossów. Nie mam pretensji do procenta i że mi nie leci, ale rar daję na swój sposób pewną satysfakcję z gry, i chęć do dalszego farmu, a jak od miecha nie leci mi totalnie nic, to powoli dopada mnie ogromna frustracja i brak chęci do dalszej zabawy... a szkoda.

Autor:  Incitatus [ 13 Maj 2019, o 14:27 ]
Temat postu:  Re: taern - sztuka robienia mięsa i ogniw

gallanonim513 napisał(a):
Niestety, ale zgadzam się z autorem posta... Wróciłem do gry jakiś czas temu, sam taern daję mi mnóstwo satysfakcji, ale ostatnio frustracja z powodu braku jakiekolwiek dropa powoli sięga zenitu. Zrobiłem naprawdę sporo modliszek, v1, duszków,mario, zabek itp. i od miesiąca uwaga autentycznie 0, totalne zero nawet głupiego tasaka z babadka. (pomijając fakt, że z wieży mi jeszcze nic nigdy nie dropneło) i naprawdę nie mówię tutaj o pojedynczych wyprawach a naprawdę sporej ilości ubitych bossów. Nie mam pretensji do procenta i że mi nie leci, ale rar daję na swój sposób pewną satysfakcję z gry, i chęć do dalszego farmu, a jak od miecha nie leci mi totalnie nic, to powoli dopada mnie ogromna frustracja i brak chęci do dalszej zabawy... a szkoda.



Ja zabilem 283 smoki i zdropilem caratris kilka miesięcy temu i smoczy gnat ostatnio.
Ani jeden smok nie byl zabity z ujemnym modyfikatorem od watahy. Wychodzi mi 1 rar na 141 smoków czyli 0,7% szans. Przykładowo dla porównania z Ghadiry wypadło mi już kilka rarów, a zabilem ją tylko 126 razy. Na wiki jest napisane, że szansa na rar wynosi od 1 do 5%. To już domyślam się, że na smokach ustawiona jest najmniejsza szansa - 1%. Mam w takim razie pytanie czy jest w obiegu jakaś oficjalna informacja jaka jest szansa na rar na poszczególnych bossach? Albo może ktoś zrobił statystyke na jakiejś dużej próbie i zechciałby się podzielić wynikami na których bossach jest 5%, a na których 1? Z góry dzięki.

Autor:  baloczi [ 13 Maj 2019, o 14:54 ]
Temat postu:  Re: taern - sztuka robienia mięsa i ogniw

Moim zdaniem jest tragedia i najgorzej na max lvlach.

Rary z Beirn co kosztują po 100kk i więcej a z moich obserwacji dropi je tylko pewne grono osób, powtarzające się nicki wystawiają rary po setki milionów a ja?
A ja nie mam MO by iść farmić mięso i co najwyżej mogę sobie pochodzić jakieś fyo i komandory (przy okazji zrobić problem ludziom i stworzyć kolejkę kilku innych takich osób jak ja by 70 lvle fyo nie mogło chodzić w ogóle hehe)

Ze zleceń dostaje się jakiś śmieszny hajs 20k złota no proszę xD

DQ spoko no ale zrobię sobie te łzy, spróbuję lampę i tyle się kończy iść farmić..

Tworzenie nowych sposobów na zarobek może nie być najlepszym rozwiązaniem bo złota i tak na serwerze jest dużo. Szukał bym sposobu na możliwość tworzenia czegoś i skłanianie graczy do przerzucania złota między sobą. Coś na kształt MF dla low lvli ale musiało by być to coś dla mid i high i nie być tak nudne jak robienie MF..
Raczej niełatwo byłoby coś takiego stworzyć.

Autor:  Way [ 13 Maj 2019, o 15:04 ]
Temat postu:  Re: taern - sztuka robienia mięsa i ogniw

baloczi napisał(a):
Moim zdaniem jest tragedia i najgorzej na max lvlach.

Rary z Beirn co kosztują po 100kk i więcej a z moich obserwacji dropi je tylko pewne grono osób, powtarzające się nicki wystawiają rary po setki milionów a ja?
A ja nie mam MO by iść farmić mięso i co najwyżej mogę sobie pochodzić jakieś fyo i komandory (przy okazji zrobić problem ludziom i stworzyć kolejkę kilku innych takich osób jak ja by 70 lvle fyo nie mogło chodzić w ogóle hehe)

Ze zleceń dostaje się jakiś śmieszny hajs 20k złota no proszę xD

DQ spoko no ale zrobię sobie te łzy, spróbuję lampę i tyle się kończy iść farmić..

Tworzenie nowych sposobów na zarobek może nie być najlepszym rozwiązaniem bo złota i tak na serwerze jest dużo. Szukał bym sposobu na możliwość tworzenia czegoś i skłanianie graczy do przerzucania złota między sobą. Coś na kształt MF dla low lvli ale musiało by być to coś dla mid i high i nie być tak nudne jak robienie MF..
Raczej niełatwo byłoby coś takiego stworzyć.


Dropi te grono,bo tylko te osoby chodzą,a osoby narzekające nie chodzą w ogóle bo nie? :) To nie nowość, że można beirn orać bez eq,bo jakoś początkowo wszyscy je musieli zdobyć, takim sposobem można się udać 110 mo i 120 bb na samego lugusa i zdobyć cierpy/udreki, na admirała wbić 120-130 i sobie spokojnie chodzić, na pojedyncze selki też można się udać na 115 lvlu z udrękami/cierpami, ale po co chodzić bo nie dropi? Po co grać w takim razie? Jedyną blokadę jaką widzę w taernie to z przejścia z v1 na gorzo, bo tu się zaczyna szkoła przetrwania,a od 110 zaczyna się bajka,tylko trzeba znaleźć sobie slota,a nie narzekać, że się nie nadaje ;p Chodzić,aż do skutku i sobie wydropić,a nie wychodzić z założenia, że bez eq się nie pójdzie ;p

Autor:  baloczi [ 13 Maj 2019, o 15:16 ]
Temat postu:  Re: taern - sztuka robienia mięsa i ogniw

Way napisał(a):
baloczi napisał(a):
120 bb na samego lugusa

No chyba sobie żartujesz w tym momencie xD




Barb to w ogóle ma taki sztos w tej grze, pełni tę samą rolę w drużynie co MO ale to ten drugi ma deszcz i expresowe farmienie- a no i aby trójząb założył i w zasadzie lugus w zasięgu bo bije go po 1.5k a nie po 500 czy 700 jak barb :lol:

Autor:  Way [ 13 Maj 2019, o 15:19 ]
Temat postu:  Re: taern - sztuka robienia mięsa i ogniw

baloczi napisał(a):
Way napisał(a):
baloczi napisał(a):
120 bb na samego lugusa

No chyba sobie żartujesz w tym momencie xD




Barb to w ogóle ma taki sztos w tej grze, pełni tę samą rolę w drużynie co MO ale to ten drugi ma deszcz i expresowe farmienie :lol:



To, że ludzie nie potrafią pójść z bb to już nic nie poradzę, jak rozwijałem swoje postaci to spokojnie ubijałem z 110-120 bb lugusy :) Warunek był tylko, żeby był vd, bo bez ukazania to lipa z samymi lugusami dla nowych ;p

Autor:  gallanonim513 [ 13 Maj 2019, o 15:29 ]
Temat postu:  Re: taern - sztuka robienia mięsa i ogniw

teraz wpadłem na taki pomysł jak był w diablo 2 - a może wprowadzić itemki/pierścionki lub amulety które zwiększają twój "magic level" zwiększą procent na rarka - chcesz mieć większą szansę na drop? poświecasz pierścienie i amulet z statami na rzecz zwiększenia procentu na rzecz rara - co myślicie?

Autor:  Way [ 13 Maj 2019, o 15:34 ]
Temat postu:  Re: taern - sztuka robienia mięsa i ogniw

gallanonim513 napisał(a):
teraz wpadłem na taki pomysł jak był w diablo 2 - a może wprowadzić itemki/pierścionki lub amulety które zwiększają twój "magic level" zwiększą procent na rarka - chcesz mieć większą szansę na drop? poświecasz pierścienie i amulet z statami na rzecz zwiększenia procentu na rzecz rara - co myślicie?



Pomysł bez sensu, bo spowoduje, że nikt nie będzie potrzebował kupić rara,przez co nie zarobisz w ogóle. Co z tego, że będziesz miał całe eq jak nie będziesz miał za co je ulepszyć bądź wyexpić? Tym bardziej byś musiał bawić się w mięsko i ogniwa by żyć w tej grze. Lepiej się nauczyć, że jak dajesz radę ubić jakiegoś bossa to wydropisz te eq wcześniej bądź później przez co późniejszym czasem będziesz zarabiać, bo będziesz mógł sprzedawać rary w sensownych cenach :)

Autor:  Yzerman [ 13 Maj 2019, o 16:06 ]
Temat postu:  Re: taern - sztuka robienia mięsa i ogniw

gallanonim513 napisał(a):
Niestety, ale zgadzam się z autorem posta... Wróciłem do gry jakiś czas temu, sam taern daję mi mnóstwo satysfakcji, ale ostatnio frustracja z powodu braku jakiekolwiek dropa powoli sięga zenitu. Zrobiłem naprawdę sporo modliszek, v1, duszków,mario, zabek itp. i od miesiąca uwaga autentycznie 0, totalne zero nawet głupiego tasaka z babadka. (pomijając fakt, że z wieży mi jeszcze nic nigdy nie dropneło) i naprawdę nie mówię tutaj o pojedynczych wyprawach a naprawdę sporej ilości ubitych bossów. Nie mam pretensji do procenta i że mi nie leci, ale rar daję na swój sposób pewną satysfakcję z gry, i chęć do dalszego farmu, a jak od miecha nie leci mi totalnie nic, to powoli dopada mnie ogromna frustracja i brak chęci do dalszej zabawy... a szkoda.


O, to niedobrze. Bardzo Ci współczuję.

Porównam jednak Twoje doświadczenia ze swoimi, bo innego odniesienia nie mam. Obecną postacią gram niecałe 4 lata (załóżmy, że całe 4), czyli +/- 1460 dni. Zgodnie z osiągnięciami, w tym czasie zdobyłem 667 rarów. Czyli wychodzi, że w moim przypadku rar spada trochę rzadziej niż co dwa dni (2,19). Dodam, że większość tych rarów zdobyłem ze zmniejszoną szansą na drop przez watahę i karą za lvl.

Chyba musiałeś coś zrobić administracji i prawdopodobnie obniżyli Ci drop. Ja jestem bardzo grzeczny, może tu tkwi klucz do sukcesu ;P

Autor:  AvadKevadra [ 13 Maj 2019, o 16:50 ]
Temat postu:  Re: taern - sztuka robienia mięsa i ogniw

gallanonim513 napisał(a):
teraz wpadłem na taki pomysł jak był w diablo 2 - a może wprowadzić itemki/pierścionki lub amulety które zwiększają twój "magic level" zwiększą procent na rarka - chcesz mieć większą szansę na drop? poświecasz pierścienie i amulet z statami na rzecz zwiększenia procentu na rzecz rara - co myślicie?

Coraz ciekawsze te wasze pomysły, zdajesz sobie sprawę jak bardzo by to zniszczyło rynek handlu dropem? Chyba nie masz pojęcia jak szybko high levele zasypałyby serwer rarami z mid levelowych przedziałów i nie tylko mid.

Strona 3 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/