Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Klucz na fyo - zmiany 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 15 Mar 2019, o 20:35
Posty: 9
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: Qweta
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
Właśnie o to chodzi że taki koks 130lvl z ochro, czy na żółtym, czy czerwonym i tak jest nietykalny. Na żółtym nietylkalne będą również piątki słabszych graczy co raczej zachęci ich do próby zdobycia klucza a nie zdyskryminuje.
Mało tego, jeszcze bym wprowadził brak agresywności grupy z kluczem dla graczy 100+ aby przypadkowa grupka stojąca obok po prostu ich łapała.


5 Maj 2019, o 10:09
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2014, o 19:02
Posty: 37
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 15 razy
Nick w grze: Azmodam
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
Nie rozumiem tego płaczu lolków, każdy ma jednakową szanse na złapanie klucza a wchodząc na czerwone/czarne pole musi się liczyć z tym że może zostać zaatakowany. Jestem przeciwny jakimkolwiek ułatwienią dla mniejszych leveli chodzących fyo. Nie po to wbijałem maksymalny level przez tyle lat by mieć gorzej niż początkujący. Klucz na fyo nie wymagał i nie wymaga żadnych zmian.

_________________
"Walkę kończy śmierć, każda inna rzecz jedynie walkę przerywa"
Andrzej Sapkowski


W grze od 22.04.2013


6 Maj 2019, o 00:04
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 15 Mar 2019, o 20:35
Posty: 9
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: Qweta
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
Demawerd napisał(a):
Nie rozumiem tego płaczu lolków, każdy ma jednakową szanse na złapanie klucza a wchodząc na czerwone/czarne pole musi się liczyć z tym że może zostać zaatakowany.
Gdyby było dobrze, tak jak twierdzisz, ekipa nie próbowała by tego zmieniać. Ostatnie poprawki, zdaniem wielu, nie za bardzo się udały. Koksy, których jest coraz więcej, zdominowały ten teren. Nie było to początkowym założeniem. Równie dobrze można stać na drodze do zielonej, orać każdego kto się tam pojawi i pisać; "Ja mam 140lvl i mam prawo orać tam wszystkich noobów."


6 Maj 2019, o 09:20
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 226
Podziękowano: 448 razy
Otrzymanych podziękowań: 162 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
Demawerd napisał(a):
Nie rozumiem tego płaczu lolków, każdy ma jednakową szanse na złapanie klucza a wchodząc na czerwone/czarne pole musi się liczyć z tym że może zostać zaatakowany. Jestem przeciwny jakimkolwiek ułatwienią dla mniejszych leveli chodzących fyo. Nie po to wbijałem maksymalny level przez tyle lat by mieć gorzej niż początkujący. Klucz na fyo nie wymagał i nie wymaga żadnych zmian.


Klasyk był taki, szło się na grupkę z kluczem - kolejka? ok albo wojna, po czym wszyscy ochro i tak czekało się w kolejce za kluczem. Teraz też jest kolejka, która wygląda, że jeden mocny osobnik blokuje całemu serwerowi dostęp do fyodora,bo on chce mieć klucze. Nie dało się nic zrobić takiemu osobnikowi jak było czerwone,no bo wieczne ochro sobie napędzał... oczekiwania vs rzeczywistość:
- oczekiwania - dodamy czarne pole to lolki będą mogły prowadzić wojnę z jednym koxem,bo nie będzie miał możliwości wiecznego ochro!
- rzeczywistość - na czarnym brak msl, petów tona a i zabawy i hulanki nie brak,przychodzi banda 5x 140 lvl i jest jeszcze większa dominacja niż była :)

Jaki z tego wniosek? Nie jest płacz całkowicie o pvp w owej tajemniczej komnacie,ale brak swobodnego dostępu do bossa przeznaczonego dla lvli 60+. Jedyne rozwiązanie to już sami gracze mogli ogarnąć, by organizator wycieczki kupował klucz,a pozostali by mu zrzucali się po 20-30k? (czy ile tam wyjdzie by było uczciwie) albo bawić się z bandą znajomych w szukaniu maga i spędziliby 30 min zanim by dropło z maga o ile by dropło :P Brak tutaj jakiejkolwiek alternatywy do prostego zdobycia klucza niż kombinować jak tu przetrwać w ciężkich czasach i pójść na sławnego "fredka" jak to się kiedyś mawiało ;p


6 Maj 2019, o 11:01
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2779
Podziękowano: 254 razy
Otrzymanych podziękowań: 685 razy
Nick w grze: desacred
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
Wystarczy insta także na kluczu i po problemie. Każdy będzie musiał sobie czyścić dojście, problem z farmieniem kluczy się skończy, ceny rarów wzrosną. Yoko nadal może tam respić tak, jak "czempy" na drakuli.

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


8 Maj 2019, o 19:30

Podziękowali: 11 Bezepikryc (8 Maj 2019, o 23:04), cayere (10 Maj 2019, o 07:48), FoOoL (9 Maj 2019, o 19:46), Kelver (23 Maj 2019, o 22:28), kerklis (9 Maj 2019, o 20:21), kolega112999 (8 Maj 2019, o 22:06), MrGrześś (14 Maj 2019, o 12:52), NWO (14 Maj 2019, o 15:07), Sajdzix (8 Maj 2019, o 21:17), Szakti (9 Maj 2019, o 20:15) i jeszcze jeden użytkownik
Profil WWW
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 15 Mar 2019, o 20:35
Posty: 9
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: Qweta
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
Pomysł bardzo dobry des, radykalny. Zastanawiam się jednak czy sprowadzanie wszystkiego do osobnej instancji jest dobre dla gry interaktywnej?

Jeśli mam się czepiać szczegółów - ceny rarów nie wzrosną (nawet potanieją) jeśli każda grupa będzie mogła zdropić kluczyk bez problemów.
Resp Yoko na instancji to był by ewenement.

Przy okazji dodam że świetnym krokiem była zmiana instancji dojścia do modli. Teraz można tam spotkać inne grupy graczy. To jest wielki +.


14 Maj 2019, o 08:29
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:03
Posty: 1824
Podziękowano: 337 razy
Otrzymanych podziękowań: 395 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
Najważniejsze, że insta będzie bardziej dostępna dla graczy na odpowiednim poziomie, nawet jeśli odbędzie się to kosztem zmniejszenia ceny rarów. To nie ma być insta do zarabiania grubego hajsu jedynie dla h lvli, którzy potrafią wywalić konkurencję na kluczu.

_________________
Jeśli biorę udział w jakiejś dyskusji i mam rację to mi to wystarcza. Nawet jakby po drugiej stronie był cały tłum. Bo wiadomo, że liczy się jakość, a nie ilość. A lvl i godziny spędzone w grze nie robią na mnie wrażenia.


14 Maj 2019, o 08:41
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 15 Mar 2019, o 20:35
Posty: 9
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: Qweta
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
Zgadza się seba11pl. Właśnie o tym jest cały ten temat ;).


14 Maj 2019, o 08:58
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lip 2015, o 09:21
Posty: 26
Miejscowość: Łęczna
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 15 razy
Nick w grze: Flipperr
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
desacred napisał(a):
Wystarczy insta także na kluczu i po problemie. Każdy będzie musiał sobie czyścić dojście, problem z farmieniem kluczy się skończy, ceny rarów wzrosną. Yoko nadal może tam respić tak, jak "czempy" na drakuli.



świetny pomysł! skończy sie farmienie kluczy w celach zarobkowych, a jeśli już ktoś bedzie chciał zarabiać na tych kluczykach, faktycznie bedzie miał okazje zarabiać, a nie przyjdzie, podwedzi klucz lolkom i wielki fifa-rafa

_________________
Flipperr sh136 ON/OFF
Aanniitteek mo77 ON/OFF
MiniBrother dr43 ON/OFF

Kumpel wszystkich Kumpli

Gildia: AlternatiiVe

"Ar­mia ba­ranów, której prze­wodzi lew, jest sil­niej­sza od ar­mii lwów pro­wadzo­nej przez ba­rana."


14 Maj 2019, o 12:55
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 22:31
Posty: 311
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Nick w grze: Silwer
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
MrGrześś napisał(a):
desacred napisał(a):
Wystarczy insta także na kluczu i po problemie. Każdy będzie musiał sobie czyścić dojście, problem z farmieniem kluczy się skończy, ceny rarów wzrosną. Yoko nadal może tam respić tak, jak "czempy" na drakuli.



świetny pomysł! skończy sie farmienie kluczy w celach zarobkowych, a jeśli już ktoś bedzie chciał zarabiać na tych kluczykach, faktycznie bedzie miał okazje zarabiać, a nie przyjdzie, podwedzi klucz lolkom i wielki fifa-rafa


Eh szkoda że czegoś takiego nigdy nie będzie... :( Na instę do mięska nikt przecież nie narzeka...Tam przed instą terz jest czerwone i bywa że też się biją ale przegrany nie traci szansy na mięsko bo jego insta zawsze "czeka na niego".Pomimo że każdy może je zdobyć to i tak mięcho trzyma już bardzo długo swoją cenę i zawsze jest na nie dużo chętnych.
Spodziewam się że niektórym to porównanie się nie spodoba.ale takie rozwiązanie było by chyba najtrafniejsze.

_________________
Silwer - Rycerz 107 lvl - Tolnor


14 Maj 2019, o 13:23
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron