Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 Klucz na fyo - zmiany 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:03
Posty: 1825
Podziękowano: 339 razy
Otrzymanych podziękowań: 396 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Klucz na fyo - zmiany
Cytuj:
Na tapetę zostały wzięte, zgłaszane wcześniej, problemy z respem grupki z kluczem w Chramie. Póki co, przyjęliśmy rozwiązanie, które utrudni “farmienie” kluczy i blokowanie dostępu innym, a przy okazji da też pole popisu miłośnikom pvp. Przy czym nie utniemy możliwości zdobycia klucza jak do tej pory, kiedy ktoś wygodnie na ochronce chciał go zdobyć. Ujmując to nieco bardziej konkretnie: w komnacie z kluczem dodamy trochę czarnego pola, jednocześnie zostawiając część czerwonego. Grupka mobów będzie mogła się pojawić losowo na czerwonym lub czarnym polu. Dodatkowo, skrócimy resp i wprowadzimy system wyrzucania z Chramu, uniemożliwiający trzymanie wylogowanych postaci w tym miejscu.


Ekipa napisała, że zajmuje sie aspektem farmienia kluczy i "blokowania" dostepu innym ale nie zajeła sie chyba najwiekszym problemem czyli podbieraniem kluczy przez h lvle. Wprowadzenie czarnego pola i losowej grupki utrudniło bicie jej przez low lvle. Jakoś dopiero teraz miałem czas i okazje (bo nadal nie widać zbyt wielu ofert od low lvli) wypróbować. Niestety nie miałem okazji nawet bić grp z kluczem. Cały czas przychodzi ktoś 120+, praktycznie po chwili stania zaczynają się gadki "hehehe za chwile możemy was zaorać" skierowane do mniejszych poziomów. Czarne pole ułatwia tą kwestie. No niestety nupki się bardzo wyłamują, jak już jeden odpuści to drugi też i jest po wyprawie. W kwestii farmienia to wszystko wygląda tak jak kiedyś tylko ktoś kto jest po kilka kluczy nie może się wylogowywać pomiędzy nimi ale to nie jest zbyt duży problem, bo to są i tak h lvle więc niczego tam się nie boją.

Ogólny werdykt: jest gorzej niż było.

_________________
Jeśli biorę udział w jakiejś dyskusji i mam rację to mi to wystarcza. Nawet jakby po drugiej stronie był cały tłum. Bo wiadomo, że liczy się jakość, a nie ilość. A lvl i godziny spędzone w grze nie robią na mnie wrażenia.


2 Maj 2019, o 16:45

Podziękowali: 3 AvadKevadra (2 Maj 2019, o 17:34), fertyno (2 Maj 2019, o 21:11), kolega112999 (3 Maj 2019, o 11:11)
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Paź 2014, o 23:39
Posty: 76
Podziękowano: 119 razy
Otrzymanych podziękowań: 53 razy
Nick w grze: Los
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Klucz na fyo - zmiany
Na każdego kozaka znajdzie się większy kozak, kwestia czasu. A low lvlom pozostaje stać się takim kozakiem w przyszłości.

_________________
Mag Ognia 140


2 Maj 2019, o 22:15
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 226
Podziękowano: 454 razy
Otrzymanych podziękowań: 167 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
LosLukaszos napisał(a):
Na każdego kozaka znajdzie się większy kozak, kwestia czasu. A low lvlom pozostaje stać się takim kozakiem w przyszłości.


Kwestia tego, że jak mają się stać kozakami jak praktycznie najważniejsze rary ich omijają? :P Moim zdaniem trzeba by było wprowadzić jakąś instę do farmienia dla koxów, by odpędzać ich od najmniejszych inst, żeby faktycznie każdy miał swojego bossa do bicia,a nie zabieranie cudzych ;p Nie mówiąc o tym, że czarne pole powoduje jeszcze większe blokowanie ludzi,bo nie tylko opiera się ono na zabijaniu,ale na innych "sztuczkach" :D


2 Maj 2019, o 22:24

Podziękowali: kolega112999 (3 Maj 2019, o 11:11)
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 20:07
Posty: 353
Podziękowano: 86 razy
Otrzymanych podziękowań: 150 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
No ja właśnie nie wiem

Miejsce zostało na maxa utrudnione dla low graczy i urozmaicone dla high lvli zamiast wyrównania tego miejsca xD

A i waga klucza to też żarcik

_________________
piss.

https://www.youtube.com/watch?v=AN7ImRR6IHs



sub me


3 Maj 2019, o 15:54
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:03
Posty: 1825
Podziękowano: 339 razy
Otrzymanych podziękowań: 396 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
baloczi napisał(a):
No ja właśnie nie wiem

Miejsce zostało na maxa utrudnione dla low graczy i urozmaicone dla high lvli zamiast wyrównania tego miejsca xD

A i waga klucza to też żarcik


A według mnie waga jest ok, na pewno to jakies ograniczenie w przypadku farmieniu tych kluczy ale nawet bez premki powinieneś ich zmieścić koło 50 w eq jeśli pozbędziesz się różnych niepotrzebnych śmieci.

Może niekórym wybuchy depozyty ale w swoim czasie każdy się dostosuje do tej zmiany.

Nawet mogłaby być większa, chociaż dziwnie to by wyglądało, że taki mały kluczyk i taka waga duża, a z drugiej strony na mario mamy mapy ważące po 200 xD

_________________
Jeśli biorę udział w jakiejś dyskusji i mam rację to mi to wystarcza. Nawet jakby po drugiej stronie był cały tłum. Bo wiadomo, że liczy się jakość, a nie ilość. A lvl i godziny spędzone w grze nie robią na mnie wrażenia.


4 Maj 2019, o 00:09
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Sie 2013, o 12:32
Posty: 152
Miejscowość: Salem
Podziękowano: 298 razy
Otrzymanych podziękowań: 190 razy
Nick w grze: AvadKevadra
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
Od wprowadzenia zmian dotyczących respienia klucza na fyo minął już jakiś czas i można teraz śmiało określić tą zmianę jako kompletną porażkę ekipy oraz pokaz jak można utrudnić żywot low levelom i piszę to z perspektywy high levela. Po pierwsze resp klucza w całym pomieszczeniu to jakaś kompletna pomyłka, zadał sobie ktoś z ekipy trud przemyślenia jak będzie to działało zniechęcająco na low levele kiedy po ubiciu trzech grupek ujrzą high levela bijącego ową kluczową piątkę i w dodatku śmiejącego się im w twarz że i tak z tym nic nie zrobią? Czarne pole przy kluczu? Serio? Ciekaw jestem kto wpadł na tak głupi pomysł, kolejny pokaz faworyzacji przez ekipę jednego elementu gry czyli pvp. Ciągle powtarzacie że jak ktoś nie chce brać udziału w pvp to można sobie wbić ochro i po problemie, jednocześnie wprowadzacie czarne pola w coraz to większej ilości miejsc, aż tak bardzo nie lubicie graczy nie jarających się oraniem słabszych i tych po walce? Waga klucza to jawny żart, kiedy ten klucz zdołał tak przykoksić? Ekipa coś pisała o utrudnianiu w oraniu klucza. Zacznijcie zaglądać na serwery to może zobaczycie jak naprawdę to wygląda i jak bardzo popsuliście tą instę.

_________________
2019-4-1 22:09 Udało ci się osiągnąć 140 poziom.

"Możesz mnie nienawidzić, ale nigdy nie przejdziesz obok mnie obojętnie, bo twój hejt jest moją motywacją do działania." AvadKevadra (Lothlórien)


4 Maj 2019, o 08:22
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58
Posty: 1057
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 451 razy
Otrzymanych podziękowań: 373 razy
Nick w grze: Maldito
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
Witam, jak dla mnie to rozwiązanie z kluczem jest ogólnie śmieszne. Mamy sytuację gdzie nieraz naprawdę nie ma co robić na serwerach, chcemy pójść jakiegoś bossa to kolejne utrudnienia. Dlaczego nikt nie napisał że te klucze są ogólnie bez sensu? Jeżeli jakieś rozwiązanie jest klapą to się z niego rezygnuje a nie jeszcze bardziej pogarsza.

Rozwiązanie powinno wyglądać tak, że dajecie możliwość zakupu klucza od Izdirul Althia za powiedzmy 100k a kto chce iść za darmo ten niech sobie poluje na klucz.

Nosz ludzie, wiecie jaka jest sytuacja to dajcie alternatywę !

_________________
Gram od: 2011-04-13
████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ TAJNE !

MALDITO SH OSTLOR 101
RYC TOLNOR 56
HELLSINGMO MO OSTLOR 44
VIP BRB OSTLOR 37
OZ DRUID TOLNOR 31
-


4 Maj 2019, o 23:22

Podziękowali: 2 baloczi (6 Maj 2019, o 17:33), kolega112999 (4 Maj 2019, o 23:27)
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 18 Sty 2019, o 22:19
Posty: 2
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: GoodTank
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
Podobnie u mnie. Złożyliśmy pt 70/80lvl po prawie 10 minutach z chęcią pójścia na fyo.
Weszliśmy do chramu, a tam 3x 110+ bije grupkę, więc czekamy. Po 5min owa trójka atakuje Nas i wszyscy padamy. Po zgonie idziemy ponownie, gdzie ta sama trójka bije grupkę. Odpuszczamy więc instę i lecimy modliszkę, bo zdobyć klucz w czasie powyżej 15 minut to już przesada (nie liczę już zbierania pt, bo to kolejne 10min). W tym czasie można już zrobić prawie lub całą instncję fyo/GMO.

Proponuje wagę klucza podnieść do 300, albo zrobić alternatywne zdobycie klucza.
Kupno klucza za 100k to nie jest dobry pomysł, ale mogłaby być możliwość przyniesienia odpowiednich składników izdirulowi plus te 100k lub mniej.
Zdobycie składników może trwać powiedzmy 10min. Poświęciłbym czas i kase, ale miałbym pewny wypad na bosa a nie jak jest teraz.


4 Maj 2019, o 23:57

Podziękowali: Jaworek976 (6 Maj 2019, o 12:05)
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 15 Mar 2019, o 20:35
Posty: 9
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: Qweta
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
Cytuj:
Proponuje wagę klucza podnieść do 300, albo zrobić alternatywne zdobycie klucza.
Jakaś marna alternatywa istnieje - szukanie maga.

Zastanawiam się co to za pomysł z tym czarnym polem w komnacie z kluczem? Dlaczego nie żółte? Wtedy przynajmniej klucz zdobywał by ten kto szybszy i sprytniejszy a nie ten silniejszy.

Proponuje więc żółte pole w komnacie z kluczem, przy czym wszystkie grupki są agresywne a Yoko respi tylko poza komnatą. Dodatkowo zmiana żółtego pola na czerwone przed wejściem do laboratorium aby potki były potrzebne.


5 Maj 2019, o 09:37
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 226
Podziękowano: 454 razy
Otrzymanych podziękowań: 167 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Klucz na fyo - zmiany
Qweta napisał(a):
Cytuj:
Proponuje wagę klucza podnieść do 300, albo zrobić alternatywne zdobycie klucza.
Jakaś marna alternatywa istnieje - szukanie maga.

Zastanawiam się co to za pomysł z tym czarnym polem w komnacie z kluczem? Dlaczego nie żółte? Wtedy przynajmniej klucz zdobywał by ten kto szybszy i sprytniejszy a nie ten silniejszy.

Proponuje więc żółte pole w komnacie z kluczem, przy czym wszystkie grupki są agresywne a Yoko respi tylko poza komnatą. Dodatkowo zmiana żółtego pola na czerwone przed wejściem do laboratorium aby potki były potrzebne.



Chodziło o to, że jak było czerwone to taki kox 130 lvl jak miał ochro, to tym bardziej nie można było nic zrobić z nimi, więc żółte pole nic nie zmieni, tym bardziej takie koxy będą nietykalne ;p Może to co napomknęli wyżej z magiem to ma sens i zwiększyć częstotliwość nagrody klucza u maga? Może to będzie rozwiązanie na alternatywę?


5 Maj 2019, o 09:59
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: