Odpowiedz  [ 46 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
 Kwestia Beirn na serwerze HC 

Jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla serwera HC?
Wprowadzenie na nim zmian pod kątem Beirn 34%  34%  [ 17 ]
Połączenie go z innym serwerem 44%  44%  [ 22 ]
Nie wprowadzanie żadnych zmian 16%  16%  [ 8 ]
Inne (napisz jakie) 6%  6%  [ 3 ]
Razem głosów : 50

 Kwestia Beirn na serwerze HC 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 8 Mar 2015, o 14:06
Posty: 36
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 13 razy
Nick w grze: Tenneessee
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Kwestia Beirn na serwerze HC
Kolejny raz, kiedy próbuję się podjąć stworzenia konstruktywnej dyskusji na temat bossów beirnowych na serwerze HC.


desacred napisał(a):
Toxic napisał(a):
Czy po tym wydarzeniu bedziemy mogli liczyc na jakies zainteresowanie ze strony ekipy w temacie Beirn?

Tym to chyba pokazaliście, że takiego zainteresowania nie trzeba... :roll: :D


Niedawno ubiliśmy zwykłego Lugusa, robiąc tym samym całe wejście na Moranę, a jednak spotkaliśmy się jedynie z taką odpowiedzią inżyniera, chociaż już emerytowanego. Jak sama nazwa wskazuje, jest 'emerytowany', jednakże z testami był bardzo 'zżyty' i raczej wie, co się wokół tego dzieje i co się wokół tego działo. Tak więc na samym starcie chciałbym się zwrócić głównie do ekipy - czy przewidujecie jakieś zmiany, ciekawe rozwiązania dla bossów z Beirn na naszym serwerze? Jeżeli tak, to kiedy i w jakiej formie? Jeżeli nie, to dlaczego? Z tego co wiem, niektóre testy były przeprowadzane ponad rok temu, więc może to na tych testach moglibyśmy się oprzeć.
Dotychczas udała się nam jedna próba bicia Lugusa (mieliśmy w planach iść jeszcze raz, ale niestety los pokrzyżował plany i przez najbliższy czas nie będziemy w stanie tego powtórzyć). Było także kilka nieudanych prób bicia Jastrzębiora, w planach jest także Admirał, ale nie mamy pojęcia co z tego wyjdzie (o ile dojdzie to do skutku).

ALE - Beirn nie kończy się na tych 3 bossach (a w zasadzie na Lugusie, bo Admirał i Jastrzębior dalej pozostają nieubite). Ogromnym wyzwaniem dla nas nadal pozostaje Morana i Selena, które nie są do ubicia bez dużej ilości zgonów. I teraz wielu może mówić - przecież to serwer HC, zgony mają być bolesne, Morana to jeden z najsilniejszych bossów i nie powinna to być bułka z masłem. Owszem, również tak uważam, i wizja mojego 'osłabienia' tych bossów wcale nie sprowadza się do niwelowania ryzyka zgonu do 0. Wierzę, że wspólnie można wypracować różne rozwiązania, które pozwoliłyby graczom z serwera HC farmić to z dobrym skutkiem.

I teraz wielu może mówić, że ubicie Lugusa to żaden wyczyn skoro mamy event z dropem. No właśnie - mamy event z dropem, a jednak podjęliśmy się próby zrobienia czegoś tak przełomowego dla serwera HC, ryzykując, że wszyscy padną. Chcę wszystkim uświadomić, że jesteśmy gotowi do robienia rzeczy trudnych, ale nie niemożliwych (a na chwilę obecną właśnie taka jest Morana i Selena).

Moje wywody skończone, a teraz zapraszam resztę forumowiczów do dyskusji i jeszcze raz bardzo proszę o stanowisko Ekipy co do tej sprawy, pozdro :D

_________________
Serwer: HC
Byamarro [90] Barbarzyńca [OFF]
Axoz [127] Voodoo [ON]
Mój kanał na YT: https://youtube.com/channel/UCdjuonsywThF_275J1QK_FA


Ostatnio edytowany przez Toxic, 5 Mar 2019, o 21:30, edytowano w sumie 1 raz



25 Lut 2019, o 14:47

Podziękowali: 3 Dolatryn (25 Lut 2019, o 15:44), JabaH (25 Lut 2019, o 18:26), ZłyŁuczek (25 Lut 2019, o 23:25)
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00
Posty: 191
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 30 razy
Otrzymanych podziękowań: 157 razy
Nick w grze: Daro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kwestia Beirn na serwerze HC
Cześć, jako że jest to któryś temat odnośnie HC, to się wypowiem.

Temat HC przewija się co jakiś czas wśród rzeczy, które nie funkcjonują tak jak powinny, zarówno w dyskusjach tu na forum, jak i w naszych wewnętrznych. Co prawda założenia tego serwera jak i ogólnie całej gry trochę się rozminęły z pomysłem na projektowanie "nowych" high-endowych bosów (czyt. Beirn). Jak zapewne wiecie i widzicie, zabijanie bosów w Beirn, czy nawet spod lodu (oczywiście w pt do tego adekwatnym lvlowo) niesie za sobą mnóstwo zgonów i raczej liczenie na passę sprzyjających procentów. Nawet w obecnych czasach, gdzie na zwykłych serwerach coraz więcej osób lata po mapach w rarach z Tarula i Maheta, ubicie Morany, czyli de facto bossa sprzed 5 lat, całkowicie bez dedów to nie jest "bułka z masłem" i nie zdarza się to co każde wyjście. Konkluzja z tego taka, że nowe bossy były projektowane tak, żeby gracze trochę się natrudzili, liczyli że w końcu wejdzie debuf i uda się bosa zabić.
Niestety serwer HC takich możliwości graczom nie daje, albo pozwala na to w bardzo ograniczonym zakresie, więc gracze nie mogą sobie pozwolić na zbyt częste losowanie kart.

Moja propozycja jest taka (głównie będzie to pytanie skierowane do aktywnych, hlvlowych graczy tego serwera): wypowiedzcie się jak Wy widzicie obecną sytuację z biciem hlvl bosów, jakie są główne przeszkody w takich wyprawach wg Was i jakie nasuwają się Wam propozycje, żeby obecną sytuację polepszyć/zmienić. A ja postaram się Wasz punkt widzenia przedstawić w naszym gronie i może uda się coś konstruktywnego wspólnie wypracować (nie obiecuje kiedy, ani czy w ogóle, ale temat nie zostanie bez echa).
Oczywiście nie chcemy ruszyć w kierunku takim, żeby zrównać poziom serwera HC ze zwykłymi serwerami, ale może dyskusja która się tu rozwinie pozwoli podjąć jakieś działania, żeby poprawić komfort grania na owym serwerze i pozwoli graczom aspirować do bicia beirnowych bosów.

Pozdro.

_________________
Barb 140, Tolnor.


25 Lut 2019, o 21:41

Podziękowali: 2 Dolatryn (25 Lut 2019, o 21:51), JabaH (25 Lut 2019, o 22:00)
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Sie 2018, o 12:49
Posty: 15
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Nick w grze: CierpyLiwy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kwestia Beirn na serwerze HC
Może zacznę od rzeczy które ja dostrzegam osobiście do zmiany:
1. Draugul
Jak wiemy Draugule maga czy bb są dość losowe (kto pierwszy się zabije) , oraz Draugul ryca który ogłuszeniem podczas które ciężko wystać (np, bez gronostaju który je zmyje) odstrasza wielu śmiałków. Więc moją pierwsza propozycja zmiany to zmiana Druguli mo i bb oraz rycerza.

2.Dojście do Lugusa
Obecnie można dość przyjemnie zabijać się kulami , na HC chyba to nie najlepszy pomysł prawda? Druga rzecz do zmiany wg, mnie to właśnie kule.

3.Lugus i przyzwanie fanoli
Fanatycy są dodatkowym utrudnieniem i tak ciężkiego bosa , ciężko skupiać się na nim i zabijać je jednocześnie, każdy chyba więc jak potrafią uderzyć ;).A co do samego Lugusa najprościej zabrać odwrócenie. Więc 3 propozycja , usunięcie fanatyków lub zmniejszenie ich przyzywania z co 5 na co 10 rund oraz zabrać odwrócenie bosowi.

4.Selena i ogniki
Usunięcie niewrażliwości z ogników. Tutaj nie muszę tłumaczyć.

Podczas pisania tego brałem pod uwagę rzeczy łatwe do zmienienia , które też nie zmieniają bosów w worek do bicia . Co do Morany tam nie będzie tak prosto , trzeba by grzebać w cyferkach. Ja tak to widzę , może gdzieś się pomyliłem ale to zmiany które wg. mnie są dość oczywiste do wprowadzenia

_________________
Rycerz 124lvl ON


25 Lut 2019, o 22:01
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 1 Gru 2016, o 23:03
Posty: 21
Podziękowano: 45 razy
Otrzymanych podziękowań: 24 razy
Nick w grze: Osiolke
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kwestia Beirn na serwerze HC
ja myślę, że nie potrzeba aż tak drastycznych zmian jeśli chodzi o lugusa, ale wypadałoby coś zrobić rzeczywiście coś z tym odwróceniem - modyfikacja AI tak, żeby w pierwszej rundzie go nie rzucał (a później robił to rzadziej) już by dużo dała.
Można też pogrzebać przy procentach.
Jeśli chodzi o selenę to nie chcę się wypowiadać bo nie biłem nigdy tego bossa, ale myślę, że zabranie jej możliwości rzucania niewrażliwości na 4 czy 3 rundy to dobry pomysł.
Myślę, że warty poruszenia jest temat ukazu w rundę, czyli taktyki którą posiada bardzo wiele bossów i czempów z Beirn (astronom, morana, selena, lugus, admirał...), a to, czy zabije gracza zależy w 99% przypadków tylko od farta (lub jego braku). - podobnie jak taktyka "3 czachy" na mahecie, z tym że tutaj ma to mniejszą szansę na trafienie.
uważam, że warto pomyśleć nad zmianą tego w jakiś sposób.

Draugule to inna sprawa, skala trudności ich bicia to dr > vd > łucznik > sh, ryc > bb, mo i o tym raczej wszyscy wiedzą, natomiast u nas na serwerze ze względu na wysokie straty u śmierci ubicie Draugula barbą i mosiem to byłby cud, gdzie druid, voodoo i łucznik robią to prawie bez żadnych problemów. Sheedem i rycem się nie chodzi ze względu na ogłuszenie, które trwa tak długo, że moment w którym dostaniemy taki debuff od draugula = pewna śmierć.
Jak by nie patrzeć, ten boss jest mocno niesprawiedliwy.

_________________
Serwer Hardcore
Osiołke - druid 110
ElBurro - łucznik 99
Imisindo


25 Lut 2019, o 22:14
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 8 Mar 2015, o 14:06
Posty: 36
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 13 razy
Nick w grze: Tenneessee
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kwestia Beirn na serwerze HC
@Chmiu

2. Z tym się zgadzam w zupełności, ale wydaje mi się, że można inne rozwiązanie wprowadzić - chociażby ban za wykorzystywanie tego buga (bo tym to 'coś' chyba jest), ale rzecz na pewno do rozwiązania.

3. Według mnie fanatyki nie są największym mankamentem, na początku sami się ich obawialiśmy, ale jak zaczęliśmy bić, to żadnych większych kłopotów z nimi jednak nie było. Tutaj jedynym czynnikiem strasznie utrudniającym tego bossa jest odwrócenie, ale nie zgadzam się z tym, żeby to zabierać, bo to w końcu jednak jedna z głównych 'trudności' na tym bossie. Osobiście byłbym za tym, aby obniżyć Lugusowi % na wbicie tego/pozbawienie go możliwości wbijania odwrócenia w pierwszej, może drugiej rundzie.
Edit: jedyny problem przy fanatykach występuje wtedy, kiedy Lugus pokazuje odporności na ataki fizyczne, a fanatyki mają dodatkowo odporność na obuch - wtedy ani rycerz, ani sheed, ani barba nie mają czym bić.


4. Nie możemy pozbawić Seleny wrzucania niewrażliwości, bo to jednak również jej (w sumie chyba najważniejsza) 'trudność'. Tutaj przede wszystkim trzeba zredukować jej dmg, może obniżając o ileś %, albo ograniczyć jej trochę ilość ataków. Co do niewrażliwości, jedyne co bym tutaj zmienił to to, aby maksymalnie była ona wrzucana na 2 lub 3 rundy, a nie 4.

Morana - w sumie to samo co przy Selenie, redukcja dmg lub zredukowanie ilości ataków, a także lekkie obniżenie jej odporności na ukaz. Może być również opóźnienie agresywności Goraga, ale co do tego nie jestem przekonany.

Jastrzębior - tutaj sam nie wiem, teoretycznie na eventach z dropem często jesteśmy w stanie to zrobić bez zgona, problem się pojawia, kiedy % nam nie sprzyja i mały jastrząbek zostaje w walce.

Admirał - tutaj niestety nie jestem w stanie się wypowiedzieć, bicie tego znam tylko z filmików na yt. Ze swoich własnych obserwacji mogę jedynie zauważyć, że należałoby coś zrobić z psem i myjką.

_________________
Serwer: HC
Byamarro [90] Barbarzyńca [OFF]
Axoz [127] Voodoo [ON]
Mój kanał na YT: https://youtube.com/channel/UCdjuonsywThF_275J1QK_FA


Ostatnio edytowany przez Toxic, 26 Lut 2019, o 00:09, edytowano w sumie 1 raz



25 Lut 2019, o 22:19
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 22 Maj 2018, o 12:18
Posty: 9
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: ZlyLuczek
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kwestia Beirn na serwerze HC
1.Co do Admirała jest to bardzo ciężki bos do ubicia mieliśmy plany bić go na 2 łuczników i skorzystać z niewrażliwości na uroki niby wszystko fajnie ale z podwójnym losowaniem na hc będzie bardzo ciężko zdebufować Admirała nawet na zwykłym serwerze jest to problemem a co dopiero będzie u nas biorąc pod uwagę to że aby nie paść będziemy musieli się bardziej zdefic i jest znikoma szansa ze wejdzie jakiś debuf na 2/3 pa, kolejnym problemem jest pies, który jak sami wiecie bez korzenia jest bardzo zabójczy a nasi druidzi musza mieć niestety o wiele więcej hp niż na zwykłym serwerze co wiąże się z mniejsza ilością wiedzy i mniejszym % na wbicie korzenia w psa. Myślę że po osłabieniu dmg psa oraz Admirala i zmniejszenie im % jesteśmy w stanie go bez problemu ubić.

2.Co do Lugusa bos fajny przyjemny do ubicia przy sporym szczęściu ale jego odwrócenie jest zabójcze proponowałbym zmniejszenie częstotliwości dawania odwrócenia przez niego i przynajmniej od 2/3 rundy bo jeżeli w 1 ktoś dostanie to już możne losować jedna kartę i modlić się ze nic mu nie zabierze.

3. Morana nie wiem możne będę za dużo wymagał ale zmniejszenie jej Dmg i Goragowi dużo by ułatwiło nam sprawę, następnie zmniejszenie jej ilości hp ponieważ raczej nie ma opcji ze będzie bita na dmg na serwerze hc bo jest zbyt papierowy (niestety) lub zwiększenie dmg gracza tez jest spoko opcja, kolejna moja propozycja jest to aby Gorag pokazywał 2 debufy które musza być wbite na nie 4 bo tak jak mówiłem wcześniej resy+większa ilość hp= mniejszy % na trafienie.

4. Jastrzebior trudno powiedzieć było kilka niezłych podejść lecz zawsze czego brakowalo aby go dobić przede wszystkim % nie sprzyjały :D, dobrze by było zmniejszyć mu dmg oraz aby w walce mogły stac razem z nim 2 jastrząbki ponieważ jak beda 3 to juz pozamiatane nie ma szans aby wszyscy wyszli z niego cało.

5. Selena no i tu sie zaczyna bos totalnie nie do ubicia na obecny moment na hc praktycznie niewykonalne zrobienie go bez zgona na zwykłym serwerze a co dopiero u nas. Można by dużo pisać ale ten bos jest bardzo do osłabienia.

6. Draugul ogólnie jak dla mnie na łuczniku/voodu/druidzie nie wymaga za wielkich zmian ponieważ jest spokojnie ubijany ale pozostałe profesje nie sa w stanie go ubic ale nie bede sie wypowiadał na ten temat bo nawet nie miałem okazji go próbować na innej profesji niż łucznik.

7.Kolejnym mankamentem na serwerze HC jest ciągła wojna topowych gildi co utrudnia bicie większych bosów ale niestety tego nie przeskoczymy o sojusz będzie bardzo ciężko ponieważ chyba każdy z nas jest świadom tego że odpuszczając wojnę przeciwnicy wbija większe lvl i zaczną atakować ( pozwolę przytoczyć sobie jednego ss - https://scr.hu/VZNODK ) wiec proponuje zmian w pvp aby podczas walki gracz nie tracił ekwipunku co myślę zgasi zapały niektórych graczy do walki.

8. TESTY, TESTY JESZCZE RAZ TESTY bez nich nic nie zrobimy myślę że jeżeli się zorganizujemy jesteśmy w stanie stworzyć Gildia Hogwart i Winterfell 3/4 drużyny 110+ oraz Gildia Eagels i TheNorth 2 drużyny co myślę jest dość spora ilością graczy. ( Raczej bym nie liczył na to że te gildie będą bić coś razem :D)

9. Przyłączenie serwera Hc do serwera Ostlor jest moja kolejna propozycja myślę że wielu graczy z HC zgodziło by się nawet na kasacje rarków z depozytu aby mogło do tego dojść oraz wiele graczy z serwera Hc wróciło by do gry.

I to chyba na tyle co miałem do powiedzenia teraz tylko czekam na pomysły administracji i inżynierów czy cokolwiek zrobią w tym kierunku czy oleją nasz serwer jak zawsze i skończy się na obietnicach.

Pozdrawiam ZłyŁuczek


25 Lut 2019, o 23:13

Podziękowali: NeaLwes (26 Lut 2019, o 07:58)
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 4 Gru 2018, o 09:51
Posty: 2
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Nick w grze: SuggestName
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kwestia Beirn na serwerze HC
Ja bym zaproponował na początek tylko JEDNĄ zmianę :)
Mianowicie podczas śmierci na zwykłym s jest losowanie z tego co pamiętam 5 kart, podczas gdy na hc jest tyko jedna i wiadomo co oznacza.
Podczas śmierci na hc powinny być 4 karty z czego jedna powinna być ta HARDCORE a reszta ulgowe. 25% szansy na stratę eq i dużej ilości expa zamiast 100%? Wydaje mi się, że to już coś i więcej hlvl graczy podjęło by się walki z mocniejszymi bosami.


26 Lut 2019, o 11:55

Podziękowali: 2 kolega112999 (26 Lut 2019, o 18:02), LosLukaszos (26 Lut 2019, o 18:27)
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Sie 2018, o 12:49
Posty: 15
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Nick w grze: CierpyLiwy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kwestia Beirn na serwerze HC
Jeszcze chciałbym poruszyć temat ryca i łucznika na endgamowych bosach . Ryc traci najwięcej (wraz z SH) ale od beirn (a może i wcześniej) wywalenie się rycem jest łatwiejsze niż np. Mo . Co do łucznika to wiadomo jak bywa , traci niby wartość środkową ale np. od htagi ciężko mu ustać cokolwiek co bije magicznie a z fizycznymi też nie jest najlepiej.

edit. odnosi się to do bosów w drużynie

_________________
Rycerz 124lvl ON


26 Lut 2019, o 20:01
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 22 Maj 2018, o 12:18
Posty: 9
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: ZlyLuczek
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kwestia Beirn na serwerze HC
Chmiu napisał(a):
Jeszcze chciałbym poruszyć temat ryca i łucznika na endgamowych bosach . Ryc traci najwięcej (wraz z SH) ale od beirn (a może i wcześniej) wywalenie się rycem jest łatwiejsze niż np. Mo . Co do łucznika to wiadomo jak bywa , traci niby wartość środkową ale np. od htagi ciężko mu ustać cokolwiek co bije magicznie a z fizycznymi też nie jest najlepiej.

edit. odnosi się to do bosów w drużynie



Z tym się nie zgodzę dobrze zrobiony ryc ma bardzo małe szanse że padnie tak samo jak dobrze zrobiony łucznik :D.


26 Lut 2019, o 20:27
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Sie 2018, o 12:49
Posty: 15
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Nick w grze: CierpyLiwy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kwestia Beirn na serwerze HC
ZłyŁuczek napisał(a):
Z tym się nie zgodzę dobrze zrobiony ryc ma bardzo małe szanse że padnie tak samo jak dobrze zrobiony łucznik :D.


Zjarany uważany za najlepszego ryca na serwie (chyba, może ja tylko go za takiego uważam) ostatnio pokazał że jednak da się i to łatwo , zwłaszcza że trzeba zbierać agro często za 2 osoby , łucznik zaś ma ten problem iż jest podatny na ataki magiczne a co do ataków wręcz nie ma żadnej umiejętności defensywnej (pozostaje jedynie deff od zręki).
Vd ma podobny problem ale traci tylko 1 poziom.

Może gdzieś błąd myślowy popełniam ale takie a nie inne wnioski wynikają z obserwacji, chętnie zobaczyłbym rozdzielenie strat adekwatnie do poziomu , coś w stylu łucznik na początku jest mocniejszy jeśli chodzi o obrone i traci teraz na 2 progu exp/eq to po np 110 poziomie spadałby na 1 próg i tracił exp jak vd i mo . Pewnie za dużo kombinuje xD

_________________
Rycerz 124lvl ON


26 Lut 2019, o 21:11
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 46 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: