Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 134 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna
 ZMIANY 
Autor Wiadomość
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
Zmiany 1.23.1

Instancja Admirała i Komandora:
- połatane bugi powodujące blokowanie się na instancji
- usunięta blokada możliwości zakupu obręczy po wzięciu 5-6
- dodane sprawdzanie pozostałego czasu do tańszych Obrączek
- poprawiona animacja u Admirał, która mogła powodować wieszanie się walki
- pomocnik u admirała ucieka z walki jeżeli admirał zginie a pozostaną tylko filary

Poprawki w questach:
- Szczyt marzeń
- Wspólny język
- Femme fatale
- Morze możliwości
- W ep. II dodanych kilka przejść bez których czasem można się było zablokować


Drobne zmiany / Bugi:
- blokada użycia zwoju expa oraz zwoju na watahę przy uruchomionych 3 czarach z gildiowej świątyni (zwój wraca do eq)
- zablokowana możliwość kupna peta w sklepie jeżeli mamy już przy sobie inne pety a nie spełniamy wymogu watahy
- załatana dziura umożliwiająca maxowanie skilla watahy przed 95 poziomem. Jeżeli ktoś wcześniej wykorzystał tego buga prosimy o zgłoszenie się do gm'a swojego serwera
- pety nie zawsze chciały uciec z walki
- bug w ilości platy za recepturę u Azaira
- ucinanie ekranu na Htadze
- kilka bugów wieszających pety
- błąd z ilością rund w opisie Aury rozproszenia na 7 poziomie
- brak opisu przy koncentracie hp
- przed dedem z Kadri odesłanie peta,
- grafa obręczy dodana
- wykluczenie z listy zmywalnych debufów (przy właściwości psycho "szansa na odczarowanie") furii
- uciszenie (ikona) widoczne na bossie a nie na graczu


24 Paź 2015, o 02:34

Podziękowali: 3 Dannovan (30 Lis 2015, o 23:35), galajus (24 Paź 2015, o 03:24), rzuff (25 Mar 2016, o 08:09)
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
Zmiany 1.24

Upek typowo poprawkowy.

Zmiany:
- nowe nazwy serwerów s5 (Duneb) i s7 (Ostlor)
- serwer Duneb (s5) przeniesiony do tej samej serwerowni co Larkas i Ostlor (s7)
- gdy w walce PVP uczestniczy Pump nie otrzymujemy żadnych pkt i statusów
- możliwość tworzenia turnieju tylko dla wybranych profesji
- dodanie możliwości tworzenia turniejów tylko dla nowicjuszy
- koncentraty: pokazywanie się na początku plecaka


Bugi:
- usprawniona właściwości sprzętu 'oczyszczenie'. Od teraz Myje buffy tylko o czasie > 1. Naprawione mycie aury zimna - potrafiło czasem nie wyrzucić zmytej ikonki.
- zmiana zaokrąglania przy wyświetlaniu % naładowania (wcześniej mimo wyświetlania 0% naładowania właściwości wciąż działały)
- uzupełniony % naładowania psycho w różnych oknach ekwipunku m.in. eq petów
- Admirał: wieszanie walki
- buff z gildii a hp: po zalogowaniu, mając buff ma się bazową wartość hp, a nie z bufem (trzeba odpoczywać)
- błąd z ilością platyny przy wskrzeszaniu petów gildijnych (można było leczyć za mniej niż wyświetlało)
- zablokowana możliwość leczenia uleczonego peta w gildii
- zablokowane buga z dodawaniem siebie do znajomych
- naprawione najstarsze sztuki psycho "Ból" i "Sigil" - potrafły wpływać na niektóre sety.
- naprawiony błąd uniemożliwiający zmianę nazwy w zakresie wielkości liter np. z AbC na abc.
- undefined w historii platynowej
- poprawione przenoszenie klatek prywatnych po zmianie gildii
- poprawione odbieranie Borsuka



Bossy:
- Admirał: resy, niewrażliwość na uroki zmieniona na aura czystości
- Htaga przeszła modyfikację AI
- instancja Komandora lekko osłabiona
- Vidvar lekko osłąbiony - zmodyfikowane AI
- Admirał: błąd z aktywowaniem filarów (działała kazda kombinacja, wywoływało 1 efekt - przywołanie)
- dodanie informacji i wskazówek o kombinacjach debuffów i ilości możliwych efektów u admirała, do znalezienia na statku
- Morana - korekta resów


Questy, zlec etc.:
- poprawki niektórych questów, aby nie kolidowały ze sobą: Cienie przeszłości i Femme fatale, Buisness is buisness i Próba
- brak wyjścia z niektórych miejsc, kiedy brak instancji (piwnica De vries, więzienie w q148)
- poprawka brakujących animacji u peta Akana
- odsyłanie Akana
- odsyłanie Larena
- poprawa DQ "Grymuary"
- dodanie brakujących grafik (mechy) do questa na komandora
- poprawione poruszanie się po korytarzu przy klatkach
- poprawa respawnu przy śmierci na tygrysie w instancji w q152 (nieistniejący region)
- korekta tworzenia petów recepturowych (przerobienia na mini-questa)
- poprawka błędu z awansem q "Igła"
- poprawa mapowania w instancjach z małżami
- brakująca ikona inferny w inst.ze "szczyt marzeń"
- poprawa opisów kont premium
- drobne poprawki tekstów w grze
- Bedisa: dodanie pytań o czas oczekiwania na kupno tańszej obręczy
- zmiany w instancjach w jaskini robaczej - nie można przejść przez instancje questowe do jaskiń na Modliszkę
- resp harpii - wprowadzone rozwiązanie ograniczające problem z dostępnością w zależności od pory dnia czy liczebności serwera


8 Gru 2015, o 05:52

Podziękowali: 3 rzuff (8 Gru 2015, o 09:46), TrueOgre (8 Gru 2015, o 21:22), Zuzialol (8 Gru 2015, o 18:16)
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
Zmiany 1.25

NOWOŚCI:

– nowa wieża
– ochrona po walce (blokada ataku przez 30s po śmierci lub do momentu ruchu postaci – obowiązuje na każdym polu)
– nowa możliwość turniejowa: końcowy wynik zwycięzców po 15 rundzie liczony wg ilości zadanych obrażeń (normalnie decyduje % ilość hp)
– relog w walce (30s blokada dołączenia do walki po relogu)
– blokada wyświetlania przedwczesnych informacji o śmierci w walce (zablokowanie “arena”, informacja o śmierci na bocznym pojawia się po kliknięciu karty losowania, brak blokady pisania na czacie grupowym)

BŁĘDY I POPRAWKI:

– modyfikacja Morany (zmiana konfiguracji losowanych debufów, zmiany w strategiach, zmiany resów)
– zmiany w instancji Komandora (ułatwienie ostatniego poziomu, skrócenie czasu przejścia)
– zmiany w petach: Małpa, Kruk (częstszy atak zamiast debufowania, większy dmg)
– poprawki instancji Marionetki (dodanie wyjścia, respawn po śmierci w instancji, poprawka mechanizmu przechodzenia na instancję bossa, brak możliwości utrzymywania wyczyszczonej instancji)
– poprawki questa Dekonstrukcja
– poprawa “szansy na odczarowanie” (efekt próbował zmywać debuf z leczenia)
– naprawa mechanizmu armat na moście u Lugusa
– naprawa wieszania się walk u Admirała
– poprawa animacji u Morany, która mogła się przyczyniać do błędu z zablokowaniem kart do losowania po śmierci
– poprawiona brakująca animacja u Trapera
– dodanie kilku brakujących grafik
– poprawione opisy aquapetów
– poprawiony opis komendy /guilddonation
– inne drobne poprawki tekstów i opisów
– poprawiony błąd z ciężarem eq postaci
– poprawiony obszar aktywności kosza (teraz znacznie trudniej będzie wyrzucić coś przez nieuwagę)
– poprawki szpitala w Lesie Orków (respawn po śmierci był poza Konarem)
- naprawiony bug z przekręcanime się licznika odporności (jeżeli mob miał odporności bliskie max lub min wartości zdarzało się, że buff/debbuff wpływający na odporność miał efekt odwrotny do zamierzonego lub miał zbyt mocne działanie)


18 Mar 2016, o 15:05

Podziękowali: 3 NashVille (2 Kwi 2016, o 21:17), rzuff (25 Mar 2016, o 08:09), Voliene (18 Mar 2016, o 18:01)
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
Zmiany 1.25.1

1. Zmiana AI niektórych mobów, które potrafiły się zwiesić (nie wykonywać żadnej akcji w rundzie).
2. Zmniejszony drop napierśnika u Kleszcza.
3. Zmiana AI na lempo - nie powinien już bezmyślnie bić krabów.
4. Zmiana killianów - nie powinny mieć już żadnej szansy na padnięcie w walce w prologu
5. Zmiana resów filarów, tak aby szybciej padały po śmierci Admirała.
6. Poprawka w automatycznym odczarowaniu w psycho - działa na zamrożenie, ogłuszenie i uciszenie. Nie wyświetla się jeżeli nie mamy na sobie żadnych uroków do mycia.
7. Zmiana respawnu po śmierci na admirale/komandorze na 2 poziomie (odsunięcie od wyjścia)
8. Zmiana respawnu po śmierci w próbie w kraince Grań (resp w kilku instancjach był pod Kemenak)
9. Poprawka z chatką w Beirn, która się przesuwała.
10. Załatana dziura pozwalająca na zwiększenie odporności.
11. Zwiększona szansa na podwójny atak w secie hlvl u Sheeda. [+1%]
12. Poprawiony błąd, który powodował zawieszenie klona postaci w próżni uniemożliwiając m.in. pisanie do niej na priv.
13. Przywrócenie możliwości robienia zlecenia na miecz w Beirn w kilka osób na raz.


18 Maj 2016, o 02:08

Podziękowali: 4 Budda (18 Maj 2016, o 07:40), galajus (18 Maj 2016, o 12:03), Poszyty (18 Maj 2016, o 11:05), ViconiaDeV (18 Maj 2016, o 07:40)
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
Zmiany 1.25.2
- dodana Nazgullica - pet dla zwycięzców cosplay na TaernCon 2016
- zmiana rangi Brosuka na 10
- usunięte Sztandar i Skrzydła husarskie


5 Sie 2016, o 12:02

Podziękowali: 5 NashVille (5 Sie 2016, o 18:30), Nerthar (5 Sie 2016, o 12:05), Quartz (30 Sie 2016, o 19:18), ThorTaernu (4 Lis 2016, o 22:19), ViconiaDeV (5 Sie 2016, o 18:39)
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
Zmiany 1.26

ZMIANY NA HC
- zmiany w bossach (druga forma Konstrukta, moby z instancji jaskółki (sukkub, alkonost, harpiątko oraz boss – Jaskółka), czempy z jeziora lodowego – Pacynkarz oraz Koszmar, instancje “gorzałkowe” – vikingi oraz węże (wszystkie moby oraz oba bossy), Htaga z Cieniem oraz wszystkie moby z grupek Vorlingów (do dusz), czempy z Beirn (Mamut, Gnawk, Wisp, Żerca, Astronom, Kowal Lugusa, Straż Lugusa),
- zmiana w fioletowym polu - na fioletowych polach można uciekać (działają tak, jak czerwone),
- zmiana w agresywności lotnych czempów i bossów: nie atakują w momencie zrespienia się na postaci (ale zaatakują, jeśli postać jest w ruchu),
- ulepszenia mają większy wpływ na szansę zachowania przedmiotu przy śmierci,
- od teraz również poziomy psycho będą zwiększają szansę na możliwość zachowania przedmiotu w wypadku zgonu,
- zmiana strat expa hlvl od 101 lvl z uwagi na "skok" strat expa,
- zmniejszenie krytyków ze strony mobów (bazowa szansa na krytyk = 0),
- w PvP może walczyć tylko 1 pet danego właściciela (wiodący),
- w PvP MSL peta liczy się jak gracza (100%, a nie 50%).

ZMIANY NA DOJŚCIU DO MORANY:
- wprowadzony system eventowy:
do wejścia do instancji Lugusa potrzebne jest 400 “Odłamków zimy” (na zespół - przedmioty musi mieć prowadzący drużynę). Przedmioty zdobywa się jako nagrodę za event (walka z mobami - olbrzymy, jeti, za zabicie bramy, włożenie kul do koszy, bądź do armaty (strzelanie)), oraz jako drop z fanatyków na Dziedzińcu). Nie będzie można ich wnieść na lokację z Mostem,
- zmiany na Dziedzińcu:
wejść może każdy zespół, który posiada wymaganą ilość Odłamków zimy (nie trzeba już będzie wybijać fanatyków w celu otwarcia bramy),
- zmiany z kulami:
nowy przedmiot - uzbrojony vorliński pocisk, w który zmienia się vorliński pocisk po wyjęciu z kosza; tylko uzbrojony vorliński pocisk można włożyć do armaty. Nie można włożyć do armaty vorlińskiego pocisku. Za wyjęcie pocisku z kosza są ujemne punkty (odzyskuje się je poprzez załadowanie go do armaty),
- kosze mają blokadę, pocisk można wyjąć co 5s,
- z graczy w PvP można zdropić uzbrojone vorlińskie pociski,
- po zabiciu Bramy usuwane są również moby w pobliżu armat,
- nowy event rozpoczyna się wraz z respem kolejnej Bramy,
- zmiany w czasie respu: jeti i olbrzym koło armat, w czasie i obszarze: część fanatyków na Dziedzińcu (bardziej równomierny resp na środku, wolne pole przed wejściem do instancji, przyspieszony resp na obrzeżach Dziedzińca),
- zmiany w kolorach pól (czarne pole koło koszy),
- zmiany z możliwością pozostawiania wylogowanej postaci w lokacji: Podzamcze (most) oraz Dziedziniec (Fanatyki). Postać zostawiona dłużej niż kilka godzin będzie przenoszona do karczmy w Beirn,
- poprawiony błąd z blokowaniem się ponownego respu Bramy, w sytuacji kiedy pozostawały niedobite Fanatyki,
- dodana odporność na ogłuszenie u Bramy.

PETY:
- zapamiętywanie pozycji przy watasze po relogu,
- zmiana pojemności koryta w klatkach (zwiększone o 30%),
- dodanie możliwości karmienia petów nie tylko przez strategów i kanclerza - możliwe od legionisty.

INNE:
- relog po teleporcie do gildii poza instancją nie powoduje utraty instancji
- zmiany w resach niektórych mobów i bossow (korekty balansu obrażeń Gorthdar > Cierń > Batagur, korekty resów na energię u starszych mobów),
- zmiana dropu u Seleny i Lugusa (modyfikacja szansy na drop, zwiększenie dodatkowego dropu w przypadku Seleny),
- zwiększenie psychoexpa i prestiżu za Admirała, dodanie odporności na Ogłuszenie,
- zmiany w dropie setów na 100 lvl (dostępność elementów setowych powinna być bardziej równomierna),
- zmiany w dropie części na Selenę (dodanie dropu do pozostałych czempionów w Beirn, zmiany w szansie na drop),
- dodanie dropu epika do Podróżnika,
- zmiana hp Podróżnika,
- Troll zimowy - zwiększenie dropu run,
- poprawa wyjścia z instancji Konstrukta,
- poprawa przejścia w wieży na Ghadirę,
- drobne poprawki w opisach i tekstach,
- drobne poprawki w niektórych questach,
- poprawka losowania Premium (zdarzała się zła ilość flaszek),
- korekta lokalizacji respu grupki z kluczem na Fyodorze (więcej możliwych lokalizacji grupki),
- korekta mapowania w Trentis (poprawione miejsce przed Areną, po którym nie można było chodzić).

WALKA
- zegar w kolejnej rundzie startuje dopiero, kiedy wszyscy uczestnicy walki zobaczą przebieg poprzedniej rundy. U wszystkich graczy równocześnie,
- poprawiony bug, przez który nie mogliśmy dołączyć do walki przez kilka rund,
- poprawki w systemie walk turniejowych,
- poprawki błędów, które mogły powodować zawieszanie się walk,
- inne poprawki w systemie walki.


13 Wrz 2016, o 13:14

Podziękowali: 21 BonieDydy (13 Wrz 2016, o 14:02), Darkhen (13 Wrz 2016, o 14:12), DevV (13 Wrz 2016, o 15:04), LesiakZLN (13 Wrz 2016, o 15:30), luky (13 Wrz 2016, o 13:17), Podwójny (13 Wrz 2016, o 15:31), Rebiss (13 Wrz 2016, o 16:55), rzuff (13 Wrz 2016, o 13:48), Szymdaro (13 Wrz 2016, o 15:18), ViconiaDeV (14 Wrz 2016, o 00:00) i 11 więcej użytkowników
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 17:01
Posty: 1613
Podziękowano: 130 razy
Otrzymanych podziękowań: 267 razy
Post Re: ZMIANY
Wersja 1.26.1

Zmiany w upku

Event Walentynkowy.
Zmiany w petach recepturowych:
- Ton - ujednolicenie procentów przy wrzucaniu bufów, ujednolicenie poziomów używanych ataków, dodanie wyssania hp, zwiększenie celności ataków magicznych.
- Era - modyfikacja AI pod kątem wykorzystywania ogłuszenia na mobach z większym lvl niż Aquaera, wykluczenie możliwości “trzymania” przeciwnika cały czas na ogłuszeniu.
- Hohgrat - zmiana kolejności wrzucania Źródła Natury - obecnie w każdej taktyce gdzie występuje będzie wrzucane jako pierwsze.

Poprawki w questach:
- quest na AquaPety - dodane rozmówki u Larysa, które pozwalają graczom samodzielnie zmieniać rodzaj wykonywanego peta bez konieczności angażowania GM - dostępna jedynie przed wejściem do Laboratorium - po wejściu takiej opcji już nie będzie.
- naprawienie problemu z pojawianiem się lotnych NPC w barze w Kemenak (dotyczy zadania "Femme fatale").
- inne drobne poprawki w questach i opisach

Poprawki i zmiany w krainkach:
- Skrót szubrawców - zmiana koloru pola z czerwonego na czarne.
- przywrócenie agresywności mobów na plaży koło Ichtiona
- drobne poprawki z mapowaniem (resp skrzynek w niedostępnych dla gracza miejscach).
Instancja Seleny - zmiany w sposobie działania, które zlikwidują problem ze znikającym ognikiem w przypadku, gdy zostawał jako ostatni mob z grupy bossa.

Poprawki balansu:
- Ponowne po v 1.26 zmiany w resach niektórych mobów i bossow (korekty balansu obrażeń Gorthdar > Cierń > Batagur, korekty resów na energię u starszych mobów),

Event na wyspie Tryfkina - rozpoczęcie dynamicznego ewentu na Wyspie Tryfkina powoduje otwarcie portali prowadzących na wyspę przed Kemenak, obok Konaru, przed Karczmą Lesgara. Portale są otwarte przez cały czas trwania ewentu.

Zwiększenie ciężaru kuli u nogi.


14 Lut 2017, o 19:17

Podziękowali: 6 AngryWolf (16 Mar 2017, o 21:27), galajus (15 Lut 2017, o 03:04), Maerle (14 Lut 2017, o 20:05), Papcio (16 Lut 2017, o 15:28), rzuff (14 Lut 2017, o 21:44), Treamer (14 Lut 2017, o 19:48)
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
Zmiany 1.27

I - Ulepszenia

1 - Zmiana systemu ulepszeń - ilość statystyk uzyskiwana za ulepszenia uzależniona jest od rodzaju flaszy ulepszenia oraz poziomu ulepszenia przedmiotu.

II - Zmiany w umiejętnościach w PvE i PvP:
Szczegółowy opis na blogu: http://blog.taern.com/changelog-1-27-po ... ad-cz-117/

1 - Modyfikacja umiejętności:
Druid: wzmocnienie Uderzenia.
Sheed: modyfikacja Uniku, modyfikacja Ciosu w wątrobę.
Rycerz: modyfikacja Bloku tarczą, modyfikacja Ochrony.
VooDoo: osłabienie Uderzenia cienia.
Mag ognia: wzmocnienie Ognistej sfery.
2 - Umiejętność pozwalająca wyrwać się z korzeni. Ilość PA wymaganych na aktywację = ilość rund korzeni na postaci x 2. Aktywacja na początku rundy, całkowicie usuwa efekt korzenia z postaci. Działa tylko na rzucającego. (Np. korzenie mają trwać jeszcze 2 rundy, to potrzebujemy 4PA, żeby się z nich uwolnić.)
3 - Dostosowanie AI petów i niektórych mobów do zmodyfikowanych umiejętności z punktu 1: Htaga, Lugus, Selena, Konstrukty, Olm, Jeovall druid, Twig, Plox, Borsuk, Fenix.


III - Zmiany tylko w PvP:
Szczegółowy opis na blogu: http://blog.taern.com/changelog-1-27-po ... ad-cz-117/

Zmiany w balansie:
1 - Redukcja obrażeń - Wartość redukcji zależy od:
poziomu postaci,
tego, czy postać ma tarczę.
2 - Redukcja obrażeń działa od 1 do 140 lvl proporcjonalnie na zasadzie:
50% / 140 = redukcja co lvl * lvl postaci przy opcji bez tarczy (max 50% na 140 lvl).
40% / 140 = redukcja co lvl * lvl postaci przy opcji z tarczą (max 40% na 140 lvl).
3 - Redukcja obrażeń działa na pety z wartością taką, jaka jest u właściciela peta.
4 - Bufy oraz debufy wpływające na celność, obrażenia i obronę zostały osłabione. Przy maksymalnej wartości redukcji obrażeń, siła bufów oraz debufów wyniesie 75% ich wartości. Przy redukcji obrażeń równej 0% siła debufów wyniesie 100%. Zmiana nie dotyczy efektów wpływających na odporności z wyłączeniem otępienia.
5 - Debufy zabierające PA zabierają o 1 PA mniej niż dotychczas. Debuf zabierający na danym poziomie 1 PA nadal zabierze 1 PA.
6 - Modyfikacje umiejętności (działanie inne niż w PvE):
Rycerz: modyfikacja Bloku tarczą, modyfikacja Ochronki.
Barbarzyńca: zmiana wzoru obrażeń dla Gryzienia 1.4 * Siła + 0.6 * Zręczność, Obrażenia z krwawienia zmniejszone o 20%.
Druid: Leczenie oraz Leczenie grupowe osłabione do wartości 0.35 dla poziomów 120-140, oraz malejąco od wartości 1.0 do 0.35 dla poziomów 1-120.
7 - Moc bufów i debufów uzależniona od redukcji obrażeń.

Inne zmiany:
8- Dodanie możliwości włączania/wyłączania zysków i strat statusu PvP.
9- Dodanie możliwości modyfikowania ilości statusu poprzez akcje dialogowe.

IV - Zmiany w systemie komend Ekipy

V - Aktualizacja opisów umiejętności

VI - Poprawki błędów

1- Aquaera - poprawienie działania warunków ograniczających ogłuszenie z poprzedniej aktualizacji.
2- Poprawienie błędu, który pozwalał na nieograniczone odnawianie zasobów u peta.
3- W handlu znowu co 3 zera pojawi się spacja. 1 000 000 000.
4- Poprawienie błędu w walce, który powodował natychmiastowe startowanie zegara, jeśli w naszej drużynie wszyscy zginęli (została jedna osoba).
5 - Poprawienie błędu w walce z wyświetlaniem się NaN% przy uciszeniu.
6 - Korekta warunków mycia z ekwipunku przy uciszeniu.
7 - HC: poprawa podmieniania AI na wersję AI_HC przy zadaniach questowych.


2 Mar 2017, o 04:12

Podziękowali: 2 AngryWolf (16 Mar 2017, o 21:27), GrayWhale (4 Cze 2017, o 01:54)
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
Zmiany 1.27.1

1. Poprawki Ai Ploxa i Twiga pod kątem obrażeń z Uderzenia Cienia.
2. Zmiana wartości redukcji obrażeń na filarach u Admirała (problem VD przy ssaniu many).
3. Zmiany w Rozjemcy (1 raz jest darmowy, każdy następny płatny, opłata 100.000, nowa możliwość zerowania statusu).
4. Zmiany w queście na aquapety: poprawienie czytelności zmiany etapu questa, zablokowanie możliwości wykonywania jeszcze raz tego samego peta.
5. Poprawki niektórych komend.
6. Zmiana koloru pola koło jaila na zielony (zablokowanie możliwości walki pvp, jeśli ktoś jest przed kratą więzienia).
7. Poprawki przy mechanizmie odczarowania ze sprzętu.
8. Poprawa problemów w działaniu umiejętności 'elektromagnetyczne zaburzenie'.
9. Naprawiony DQ ze zbieraniem resztek magii.


31 Mar 2017, o 01:50

Podziękowali: GiveLife (1 Kwi 2017, o 16:14)
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2779
Podziękowano: 254 razy
Otrzymanych podziękowań: 685 razy
Nick w grze: desacred
Post Re: ZMIANY
Zmiany 1.28

Nowe funkcjonalności:
1. Event cykliczny dla 85+. Półautomatyczny, tzn. ogłaszany i uruchamiany przez kogoś z Ekipy.
2. W evencie: nowe rary dla petów, skin wycofanego epika - do odkrycia przez graczy.
3. Przywoływanie graczy na instancje.
Spoiler:

3. Wspieranie szybszego rozwijania kolejnych postaci na koncie (tzw. bonus do expienia altów).
Spoiler:

Drobne zmiany:
1. Pokazywanie wytrzymałości przedmiotu w ‘karcie’ przedmiotu (po najechaniu kursorem na przedmiot).
2. Dodanie psychoexpa do championów: Olm, Helmengir.
3. Delikatne zmniejszenie dropu epików.
4. Nowi NPC do przyzwania przez administratorów jako pomoc do prowadzenia eventów na serwerach.
5. Komenda /timeUser do użytku każdego gracza - pokazuje czas online danej postaci.
Spoiler:


Poprawki błędów:
1. Poprawa komend stats i statsd (działały odwrotnie).
2. Poprawki i zmiany w komendach dla Ekipy.
3. Blokada omijania czasu oczekiwania na czacie handlowym.
4. Poprawione wyświetlanie ilości zasobów i hp (czasem nie pokazywało wszystkich cyfr).
5. Poprawa błędu z brakiem możliwości zmiany wielkości czcionki po komunikatach serwerowych.
6. Poprawka rzadkiego błędu z pobieraniem zwojów teleportu w gildii przez graczy o randze stratega.
7. Poprawka błędu ze złym wyświetlaniem historii gildii w przypadku, gdy są tam linki.
8. Poprawa rzadkiego błędu związanego z ograniczeniem ilości znaków w wiadomościach.
9. Usunięcie możliwości zabijania lub debufowania członków własnej drużyny.
10. Poprawa czasu przeładowania sklepu u Koldzicy.
11. Zlikwidowanie możliwości omijania zabezpieczeń wynoszenia petów questowych.
12. Poprawa bezpieczeństwa logowania do gry.
13. Poprawa innych zabezpieczeń gry.
14. Brak możliwości przenoszenia podpisanego ekwipunku w ramach konta / serwera.

Poprawki w questach i opisach:
1. Poprawka dq “Eteryczne Lampy” - usunięcie możliwości ponownego wejścia na starą instancję, ograniczenie drużyny do 1 osoby.
2. Poprawka błędu, który uniemożliwiał w pewnych sytuacjach opuszczenie instancji Konstrukta przy aktywnym zadaniu “Dekonstrukcja”.
3. Zmiany w evencie na Wyspie Tryfkina: dostosowanie do mniejszej liczby graczy.
4. Poprawka opisu przy aktywacji slota na obrożę (ostrzeżenie, że obrożę aktywuje pierwszemu w kolejności zwierzakowi, bez względu na to czy pet jest aktywny, czy nie).
5. Dodanie opisu do ikony niewrażliwości na ogłuszenie.
6. Poprawki w opisach umek: ryk, taran (źle opisane wartości zasobów), wyostrzone zmysły (dodanie trudności wrzucania zmysłów).
7. Poprawki tekstów o turniejach na arenie.
8. Inne drobne poprawki w opisach.

Sprawy organizacyjne:
1. Inżynierowie zostaną wyróżnieni na serwerach odrębnym kolorem.

Edit. Poprawki błędów pkt. 14
Edit. Drobne zmiany pkt. 5

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


19 Sie 2017, o 01:26

Podziękowali: 11 Calipsis (19 Sie 2017, o 03:46), Dantalion (19 Sie 2017, o 10:16), GiveLife (19 Sie 2017, o 09:12), Gorylwemgle (19 Sie 2017, o 10:38), Maerle (19 Sie 2017, o 09:24), MniAmi (19 Sie 2017, o 19:21), rzuff (19 Sie 2017, o 07:59), Szymdaro (19 Sie 2017, o 10:15), Uzix (20 Sie 2017, o 17:28), WaliGruch (19 Sie 2017, o 09:24) i jeszcze jeden użytkownik
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 134 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: