Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 134 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna
 ZMIANY 
Autor Wiadomość
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
ZMIANY 1.16.2

Dodany event poświąteczny

Bugi:
- zwiększony czas otwarcia wrót przy dojściu do Morany
- poprawione czyszczenie mostu po otwarciu wrót u Morany
- poprawiony błąd w chodzeniu przy krawędzi ekranu (wieża)
- naprawiony problem z odbieraniem petów recepturowych

Balans:
- zmodyfikowany drop u Seleny - dodane drobne "upominki"
- ilość złota w platynowych skrzynkach zmniejszona o 20% (weszło już w poprzednim upie)
- większa częstotliwość występowania Jastrzębia
- dodane nowe działki gildiowe

Poprawki do systemu PvP
1. Sadysta
- punkty sadysty otrzyma każda postać w drużynie z 2x większym poziomem niż zabity gracz
- Punktów sadysty nie otrzymujemy za postaci, które dołączyły do walki.
- Punkty sadysty tracimy za każdym razem gdy zgienimy w PvP
- zabijając sadystę otrzymujemy pkt PvP (łowcy, zabójcy)

Np.
1. 100 poziom atakuje 49 - powinien dostać pkt sadysty ew. wskakuje pump
2. 100 poziom atakuje 51 - nie powinien dostać pkt sadysty, nie wskoczy pump
3. 100 atakuje 49, doskakuje do walki następny 49 - 100 powinien dostać pkt sadyty za pierwszą zabicie pierwszego lvl 49 a za drugiego nie
4. 100 poziom atakuje 2x49 - powinien dostać pkt sadysty za obu graczy jeżęli ich zabije

2. Pump
- wskakuje do walki (szansa 50%) jeżeli stwierdzi że walka jest niehonorowa (suma poziomów drużyny atakowanej jest mniejsza niż 45% w stos. do agresora na żółtym, 45% czerwonym, 30% na czarnym)
- brana pod uwagę jest suma poziomów w całej walce, również postaci, które już zgineły/uciekły. Możemy ją sprawdzić w podglądzie drużyny, jeżeli jest ona w trakcie walki.
- jeżeli jesteśmy sadystą do szansy na pumpa dostajemy +10%
- jeżeli max lvl w drużynie atakującej jest większy o 30% od max lvlu w drużynie atakowanej kolejne + 10% szasny na pumpa (czyli max 70% w połączeniu z sadystą)
- liczenie szansy dołączenia się Pumpa odbywa się tylko w momencie startu walki oraz każdego dołączania do walki
- pet dokłada tylko 50% swojego poziomu do Sumy poziomów przy liczeniu warunku na pojawienie się pumpa

Np.
Czarne Pole (tolerancja 30%):
1. 3x100 poziom atakuje 1x100 - nie ma szansy na pumpa (ponieważ SL 300*0,3 = 90 < 100)
2. 3x100 poziom atakuje 1x89 - jest szansa na pumpa (ponieważ SL 300*0,3 = 90 > 89)
3. 2x100 atakuje 1x89, do 1 strony dolącza 1x100 - jest szansa na pumpa

Czerwone pole (tolerancja 45%):
1. 2x100 poziom atakuje 1x100 - nie ma szansy na pumpa (ponieważ SL 200*0,45 = 90 < 100)
2. 2x100 poziom atakuje 1x89 - jest szansa na pumpa (ponieważ SL 200*0,45 = 90 > 89)
3. 1x100 atakuje 1x89, do 1 strony dolącza 1x100 - jest szansa na pumpa


Podsumowując:
- na czarnych polach można bezpiecznie atakować w 3vs1 na podobne poziomy. 4vs1 czy 5vs1 = ryzyko pumpa
- na czerwonych polach można bezpiecznie atakować 2vs1 na podobne poziomy. 3vs1 i powyżej = ryzyko pumpa

Wprowadzony system PvP nie jest wersją finalną. Słuchamy dalej waszych opinii i będziemy wprowadzać kolejne modyfikację. Dlatego wszelkie uwagi są mile widziane.


31 Gru 2013, o 16:31
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
ZMIANY 1.17


- Nowy quest na Żabę „Rechot rozpaczy” – do wzięcia u Zohara lub Augusta.
- Daily quest na Selenę – koniec dyktatury Gnawka.
- Konwojent i przewodnik w Beirn.
- Aqua – stare rary dostaną nowe statystyki.
- Rary z Aquy oraz Htagi awansują do 11 rangi i zwiększy się ich cena.
- Czyszczenie mostu do Morany – resetowanie respawnu regionu po zniszczeniu wrót. Teraz zawsze mamy 8 min na dobiegnięcie do bramy.
- Zwiększony próg zmniejszonego dropu u Konstrukta v2 do poziomu Jaskółki (101-130).
- Strategie - możliwość ustawienia 13 i 14 PA.
- Wyszukiwanie na liście znajomych (przy wpisaniu liczby wyświetla znajomych powyżej wybranego poziomu).
- Zmiana nazwy gildii (dostępne dla Kanclerza w głównej zakładce gildii).
- Wisp zoptymalizowany – powinien mniej lagować oraz nie zasłania moba stojącego za nim.
- Dodany animowany śnieg na dwóch nowych tłach do walki.
- Drobne poprawki w animacjach nowych mobów (para z pyska etc.).
- Dwa nowe modele przeciwników do walki – Haligardczyk na stoku i Traper.
- Okolice Beirn zostały udźwiękowione.
- Dodany drop do Czujek – do odkrycia
- Tirhel, Virthil, Davgretor, Isthrimm – otrzymały wzmocnioną wersję II
20-30% obniżony drop rarów używanych przez tylko jedną profesję. Popyt na nie jest nikły, można je dostać za bezcen i przestały przez to być wartościowe. (Irkamale, Ayol, Piro, Rolrak, Piroklast, Isthrim, Isverd, Sidun, Smocze skrzydło, Ognisty młot, Virral, Fanga).
- Zwiększona moc u peta Motyla

Naprawione bugi:

- Arena 1vs1 wywalała postacie graczy.
- Nie dało się wysłać poczty do postaci, która ma imię z polskimi literami.
- Daily update – o 24.00 potrafiło kicknąć graczy.
- Wyjście z gildii przez podwójny klik powodowało wylogowanie.
- “Przekręcenie licznika” przy korzeniach.
- Kicki w znajomych.
- Czarne pole + połowiczna ochronka, jeżeli chcemy atakować po śmierci.
- Pobierało przedmiot uprawniający do zlecenia, ale nie dawało zlecenia, jeżeli mieliśmy cooldown.
- Poprawione przydzielanie nagród w zleceniach wieloosobowych
- Wysyłanie długich wiadomości – teraz będą dochodzić już zawsze.
- Wejście do dolnego Kemenak nie wymagało 40 poziomu.
- Uzupełnione brakujące avatary mobów oraz brakujące grafiki przedmiotów.
- Każda nowa kraina posiada teraz minimapkę do questów.
- Nowe moby/pety, które sypały błędami już tego nie robią.
- Dało się wprowadzić pety u Valdaroga


30 Sty 2014, o 12:32
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
ZMIANY 1.18

Nowości:
- nowy prolog
- Ekwipunek sklepowy >7 rangi (można go również dropnąć z mobów, znaleźć w platynowych skrzynkach oraz wylosować w koncie premium)
- nowy interfejs do kupowania inhibitorów etc. w sklepie (wyłączone do wieczora ze wzlgedu na błąd wyświetlania ilości pobieranej platyny)
- otwarcie sklepu w Beirn
- nowa animacja kapot (na niskich ustawieniach grafiki wyglądają po staremu aby nie zamulały)
- podatek dla działek gildiowych wynoszący 10k*poziom warowni złota dziennie. Jeżeli dług gildii urośnie do 30 krotności opłaty dziennie to gildia bezpowrotnie traci działkę (ma to na celu zwolnienie miejsc na działki przez nieaktywne gildie)
- zoptymalizowany system spawnu platynowych skrzynek - nie będą się kumulować w niedostępnych krainach
- po usunięciu postaci z gildii musimy odczekać 2 dni aby móc zostać przyjętym do kolejnej
- osłabiony Lugus (w wersji 1.17 został naprawiony bug u lugusa - z każdym kolejną podejściem do ubicia lugus tracił PA, za 7-8 atakiem był już prawie bezbronny. Po naprawieniu buga okazało się, że jest nieco za trudny)
- zmieniony Jastrząbek - ma mniej zręczności, maks summon 2 jastrząbków na rundę. Przyzwane jastrząbki dają większy bonus dużemu.
- pet nie może mieć więcej expa od swojego właściciela - jeżeli dogoni go z expem to exp przycinany jest do max limitu
- możliwość wyłączenia widoku hełmu w walce
- strzałka nawigująca nas do celu questów/zleceń (można ją wyłączyć w oknie questowym)
- nie da się wziąć więcej niż 3 pary raków na raz. Jeżeli mamy już 3 w eq to nie dostaniemy więcej
- drobne animacje na bagnach
- okno platyny rozdzielone z ustawieniami
- jeżeli zaatakujemy kogoś mając ochronkę tracimy do niej prawa na następne 5 godzin
- pumpmaster nie atakuje na czarnych polach
- nie otrzymujemy ochronki jeżeli sami kogoś zaatakujemy i zginiemy w walce
- zmiany w epikach (http://blog.taern.com/mod-obrazen-czy-m ... t-pytanie/)
- uporządkowanie rang rarów
- podniesienie ilości esencji uzyskiwanej z przetapiania rarów
- poddaliśmy lekkiemu liftingowi zlecenia w Alarilu i Wymarłej. Poza przesunięciami expa i złota oraz cooldownów, dodaliśmy do niektórych exp dla petów i honor, a do jednego niewielką ilość expa dla przedmiotów.
- pety jednorazowe nie otrzymują expa za daily questy oraz zlecenia

Poprawione bugi:
- ingame poczta - maile nie dochodzą gdy w nazwie gracza jest spacja (np. na końcu)
- podwójne logowanie na jedna postać
- undefined w historii platynowej gdy naprawiamy sprzęt
- kumulacja krwawienia gdy zostaniemy oczyszczeni + otrzymamy kolejne krwawienie w tej samej rundzie
- wyssaniem życia przez moby pokazuje czasem złe wartości
- blokujące się kolejkowanie logowania
- animacja u papuga potrafi zamulić przeglądarkę
- poprawki wpływające na stabilność silnika gry


27 Mar 2014, o 17:50

Podziękowali: 10 Basfau (27 Mar 2014, o 19:44), duchkacperS3 (27 Mar 2014, o 19:35), Eugenik (27 Mar 2014, o 18:12), gjenek (28 Mar 2014, o 06:19), kicekbarb (5 Kwi 2014, o 11:11), Maerle (27 Mar 2014, o 19:15), P-polcia (28 Mar 2014, o 00:28), Rabu (27 Mar 2014, o 22:10), rzuff (27 Mar 2014, o 17:57), ViconiaDeV (29 Mar 2014, o 01:02)
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
ZMIANY 1.18.1

Mini upek spod znaku poprawek, oto ich lista:
- wieszające się walki pozostawiające po sobie pomniki
- brak ochronki po śmierci z rąk napastnika
- dziura umożliwiająca pakietowe wysyłanie komunikatów do wszystkich gildii
- nie pojawia się zakładka Gildiowa zaraz po dołączeniu do Gildii
- klikanie na kostki premium i anulowanie przesuwa je w lewo
- Błąd w Quescie na Htagę x2
- Błąd w Quescie - rozmrażanie maga
- Skrzynki generowane (brązowe) - mają wspólny obiekt i wspólne id, pojawiają się czasem jako widmo w innych krainkach
- Klik na hełm na turnieju kicka z gry
- brak odświeżanie platyny przy zakupie przedmiotów w zakładce platyny
- Problem z głębokością w oknie Znajomych - nachodzenie okien na siebie
- Inhibitory XI i XII nie dodają 30% przy przetopie - teraz działają tak samo jak reszta, można też użyć 11 i 12 do ulepszania niższych rang
- Teleportacja nie będąc przewodnikiem w gildii = pobranie scrolla i brak teleportacji
- Malowanie sprzętu - nie widać hełmu gdy jest wyłączony
- Przycisk Mikstury i klucze w EQ kieruje nas do złej zakładki
- Dorzuć platynę - w stats postaci nie działa
- Knebel nie działa na /v czat gildiowy
- Problem z linkami na /v gildiowym
- Brak ucieczki peta po śmierci w PvP
- Aktualności - kod HTML zamiast linków
- Pump od pumpowania HP nie pojawia się na czarnym
- Pump od pumpowania zawsze ostrzega przed wejściem
- Sadysta nie otrzymuje pkt Zabójcy za ubicie malucha
- Klik w zegar podczas ładowania się walki = zwis
- poprawka w zleceniu od Humboldta (usunięty scenariusz niewykonalny)
- poprawka nagród w honorze u Humboldta (zmniejszenie) i Kzahara (zwiększenie)

Nowości:
- Widoczny czas po którym można skutecznie wysłać zaproszenie do gildii po odejściu
- Dodany cień pod postaciami w walce, u których go brakowało (gotowe w 50% znalezionych przypadków)


11 Kwi 2014, o 00:59

Podziękowali: 6 Legionistaa (11 Kwi 2014, o 06:41), Podwójny (11 Kwi 2014, o 14:54), Rabu (12 Kwi 2014, o 15:10), rzuff (11 Kwi 2014, o 01:04), Szymdaro (11 Kwi 2014, o 16:28), Zuzialol (11 Kwi 2014, o 16:52)
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
ZMIANY 1.19

Wersja HD:
- wszystkie mapy przystosowane do trybu pełnoekranowego
- 95% scenerii pod walkę przerobionych na rozdzielczość 1280 x 768 (kilka pozostałych zostanie wgranych w ciągu tygodnia)
- do zrobienia pozostały jeszcze sklepy oraz gildia - nadejdą w przyszłym upie

Nowy las koldów
- nowe mobki (dziki: locha, odyniec, warchlaki, pszczoły, kruki, leśne duszki)
- modyfikacja kłusowników, usunięcie bandytów
- nowy czemp w ruinach w lesie koldów zaklinacz kruków
- 3 dynamiczne eventy
- korekta cen skupu i wagi skór u wilczego, dodany skup czarnych skór
- Treser i grota tresera

Beirn:
- nowy czempion
- osłabienie lugusa
- jeden rar przeniesiony z Morany do Lugusa
- modyfikacja mobów: jeti, spętany jeti
- drop dukatów ( z mobów, czempów, bossów z beirn oraz zleceń, dq z beirn), które będzie można wymienić na: item do zw.szansy na mega ulepszenie (+2%), item podw.wytrzymałość przedmiotów (+20%)
- korekta nagród DQ (specjalizacja+podwyższenie),
- korekta nagród za zlecenia
- dodane 2 nowe przedmioty: przedmiot zwiększający szansę na mega ulepszenie, przedmiot zwiększający wytrzymałości przy ulepszaniu


Zmiany:
- PVP: nowe czarne pola: TH1 (teren harpii przy wyjściu z lodowego), część jeziora przed gorzałką, część wieży, gdzie respi olm i helm, czarne miejsce w sali alkazara
- przesunięte wyjście z lodowego (wychodzi się na żółte, nie jak dawniej - czerwone)
- zmieniony sposob poruszania się w małych pomieszczeniach (nieruchoma mapa)
- Zlecenie od Taisha i DQ Łzy Harpii mają ten sam cooldown - robiąc jedno blokujemy sobie drugie, jednocześnie DQ Łzy harpii są bardziej dochodowe niż zlecenie od Taisha, które nie blokuje już innych zleceń

Drobne poprawki:
- naprawa mechanizmu ze światełkiem przy czempach w lochach
- poprawione prześwitywanie plecaka
- wejście do sali konstrukta v2 (zawsze nowa insta, nie będzie się dało wyjść po kogoś z sali czujek - można było farmić v1 za pomocą 1 ogniwa)
- korekta dialogów u Frahlumpa dot. robienia glifów
- korekta masek (wejście na duchy, duch zamku)
- Blask i Kaishii: korketa obrażeń z uwzględnieniem poziomu
- naprawiony Zenek
- Quest Próba: ponieważ w kolejnym updacie poprawkowym zostanie wgrana nowa wersja, która nie jest kompatybilna ze starą musieliśmy oznaczyć wszystkim robiącym tego quest jako wykonany. Nowego questa będzie mógł wziąć każdy. Również ci, którzy wykonali już starą próbę.

Ps. Kolejny mini upek będzie upkiem poprawkowym, w którym skupimy się na naprawieniu zgłaszanych błędów.


20 Cze 2014, o 07:08

Podziękowali: 4 Deesh (20 Cze 2014, o 08:20), Nicolay (20 Cze 2014, o 07:36), rzuff (20 Cze 2014, o 17:15), snoowman (20 Cze 2014, o 20:26)
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
ZMIANY 1.20

1. Poprawiony został błąd z leczeniem grupowym. Do tej pory czas trwania osłabienia efektu grupowego leczenia mógł kumulować się powyżej limitu. Teraz już nie :)
2. Poprawienie buga w wyświetlaniu szansy ulepszenia bez inhibitora.
3. Została dodana możliwość sprawdzania czasu ochronki w oknie statystyk.
4. Na ludziku na mapie widać już zmianę koloru butów, płaszcza i hełmu.
5. Poprawiony błąd w wyświetlaniu czasu trwania „Mierzonego ciosu” po dołączeniu do walki.
6. Poprawione wyświetlanie sopla lodu, który pojawiał się po zamrażającym ataku wręcz i nie znikał mimo ustania debuffa.
7. Poprawiony bug, który sprawiał, że mając pełny ekwipunek podczas wymiany, gra nie brała pod uwagę faktu, że jednocześnie pozbywamy się ciężaru i nie dało się przeprowadzić wymiany do końca.
8. Do tej pory wrzucając surowce do depo, nie odświeżało nam wskaźnika zapełnienia eq. Mimo, że nie mieliśmy już pełnego eq można było zobaczyć “Jesteś przeciążony”.
9. Został zwiększony zasięg kliknięcia przy poruszaniu się. Oprócz tego zostało zoptymalizowane wyszukiwanie ścieżki.
10. Poprawiony błąd wyświetlania wskazówki przy losowaniach premium.
11. W menu w prawym górnym rogu został dodany link do bloga (tego bloga).
12. Od tej pory najniższy poziom czachy/tarczy to 500 pktów.
13. W grupowym PvP dostajemy za zabitego przeciwnika całość punktów, bez względu na ilość graczy w drużynie. Przedtem dostawało się pkty/ilość_w_drużynie. Mówiąc wprost, w grupowym PvP otrzymujemy teraz dużo więcej punktów za zabicie przeciwnika.
14. Czasami pet expił mimo, że miał więcej expa od nas. Poprawione.
15. Wytropiony bug, który kilka dni temu ostatnio zwiesił s3.
16. Wgranie kilku brakujących teł do walki (Ichtion, Ruiny w lesie koldów, Arena)
17. Dodany pet Borsuk dla uczestników cosplay.
18. Drobne poprawki do pelerynek.
19. Poprawiony treser. Nie da się wchodzić w party i nie da się używać zwojów. Każda nowa próba wprowadzenia kogoś na inste zostanie potraktowana jak bugusing.
20. Eventowe koldy, wyrodki i paskudy Sany dostały unikalny wygląd.
21. Poprawione wejście do gildii z Gór Koldów po Kemenak.
22. Naprawiony problem z dołączeniem do walki PvE po śmierci w PvP.

Bugi HC:

1. Poprawiony bug z przyznawaniem expa po utracie levela. Gra myślała, że postać cały czas ma wyższy poziom.
2. Jeżeli gracz miał skilla zapisanego w strategii i stracił go po zgonie, nadal mógł go używać.
3. Naprawiony problem z dołączeniem do walki PvE po śmierci z ręki drużyny questowej.


26 Sie 2014, o 12:27

Podziękowali: 13 Achaja (26 Sie 2014, o 16:26), Hebrot (26 Sie 2014, o 12:28), Helland (26 Sie 2014, o 13:20), Maerle (26 Sie 2014, o 13:27), masart (26 Sie 2014, o 14:14), Papcio (26 Sie 2014, o 13:04), Ramzesssss (26 Sie 2014, o 12:41), rzuff (26 Sie 2014, o 12:39), Szymdaro (26 Sie 2014, o 22:29), wojpaw (26 Sie 2014, o 13:17) i 3 więcej użytkowników
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
ZMIANY 1.21

Epizod II
- 11 questów składających się na pierwszą z 3 części ep. II
- 18 nowych lokacji


Zwierzaki:
- możliwość zakładania ekwipunku
- nowe AI dla wszystkich petów (szczegóły: http://blog.taern.com/obecnie-pracujemy-nad-65/), ulepszona obrona oraz ataki
- możliwość zmiany stylu walki u petów (agresywny, defensywny) za pomocą przedmiotu
- ścieżka questów u Tresera umożliwiająca odblokowanie 4tego slota w eq
- możliwość usunięcia zwierzaka z klatki
- 4 nowe sklepy z ekwipunkiem dla zwierzaków
- podniesiona cena ogarów do 5 platyny oraz nietoperza do 4 platyny
- podniesiona cena petów gildyjnych dostępnych za samo złoto (Hiena, Skorpion, Kudłacz) ze względu na zbliżenie się ich jakości do petów platynowych
- dodany drop rarów dla petów do niektórych bossów
- wyłączenie zdobywania expa u jednorazowych
- przy braniu zlecenia na tresowanie peta limit czasowy potrzebny do powtórzenia tego zlecenia przypisywany jest do zwierza, a nie do postaci gracza [nieaktualne]

Inne:
- nowy champion w zamku
- nowy event oraz champion w wymarłej osadzie
- daily quest na zamku
- uśrednienie obrażeń u łucznika
- obniżenie odporności na ogień na bossach w Beirn


23 Gru 2014, o 15:01

Podziękowali: 7 Basfau (23 Gru 2014, o 23:43), Fireball (27 Sty 2015, o 12:57), KruczyDr (23 Gru 2014, o 20:29), Maerle (23 Gru 2014, o 15:23), Papcio (23 Gru 2014, o 17:55), Rabu (23 Gru 2014, o 17:59), rzuff (23 Gru 2014, o 19:13)
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
ZMIANY 1.22

1) nowa lokacja: wyspa Tryfkina
- lokalizacja przejścia: kawerna
- nowy event oraz minievent
- 5 daily questów + zlecenie

2) balans
modyfikacja Seleny:
- 3 rodzaje ogników w obstawie z różnymi odpornościami (losowane przy wejściu)
- widoczny efekt odbierania PA
- strateg i lodowa zmniejszają ilość rund niewrażliwości rzucanych na ogniki
- zmiana resów Seleny
- nowy skill zamiast aury cienia: aura grozy (obniża celność ataku ze zwarcia)

modyfikacja Straży:
- widoczny efekt odbierania PA
- modyfikacja resów

modyfikacja Astronoma:
- modyfikacja resów
- widoczny efekt odbierania PA

3) poprawki
- poprawiony quest na obrożę
- poprawiony błąd z daily questa w bibliotece
- poprawienie aury cienia (nie przechodzi przez niewrażliwość u Seleny)
- poprawiony system rozdawania PA u Plujki
- korekta czasu respienia się Jastrzębiora
- zaktualizowane opisy umiejętności


17 Lut 2015, o 12:59

Podziękowali: 6 Arlph (17 Lut 2015, o 14:50), BarbaKanion (17 Lut 2015, o 20:48), ElMorte (17 Lut 2015, o 13:02), Podwójny (17 Lut 2015, o 19:52), rzuff (17 Lut 2015, o 14:51), zabujcazła (21 Mar 2015, o 00:47)
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
ZMIANY 1.22.1

Mini-mini upek z drobnymi poprawkami.

1. Ogniki u seleny delikatnie się różnią dzięki czemu możemy poznać na co, który jest odporny w pierwszej rundzie.
2. Lekko zwiększony drop u Seleny.
3. Aura zimna oraz strzał raniący wrzucony na Selenę zmniejsza czas trwania niewrażliwości rzucany przez nią na ogniki (to zmiana z poprzedniej aktualizacji ale chyba większość osób się nie zorientowała :))
4. Drobne zmiany umożliwiające usprawnienie Eventu wojennego.
5. Poprawki w evencie skrzynkowym.
6. Zmniejszony poziom umiejętności aura cienia u Morany.
7. Zwiększony poziom umiejętności leczenie u motyla.


4 Kwi 2015, o 00:16

Podziękowali: 6 CzeerTixx (4 Kwi 2015, o 00:47), DamcioRyc (11 Paź 2015, o 21:59), galajus (4 Kwi 2015, o 03:44), Kroger (4 Kwi 2015, o 08:47), Ramzesssss (4 Kwi 2015, o 07:56), ViconiaDeV (4 Kwi 2015, o 01:56)
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 5098
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 1519 razy
Post Re: ZMIANY
Zmiany 1.23

1) Zmiany związane ze zwierzakami:

– dodanie możliwości gry z kilkoma petami, czyli nowa umiejętność – “wataha”,
– nowe miejsca kupna petów,
– zmiana rozmówek z kupowaniem zwierzaków na system sklepów,
– możliwość opcji sklepu “premium” – odbieranie zwierzaka u każdego NPC ze sklepem,
– dodanie sklepu ze zwierzakami do odbioru w Beirn
– dodane do gry opisy wszystkich petów w grze,
– buf pozwalający na grę z jednym petem więcej, niż przewiduje umiejętność “wataha”,
– zmieniony mechanizm wskrzeszania petów gildyjnych (możliwość natychmiastowego wskrzeszenia),
– posiadanie podczas walk więcej niż 1 aktywnego peta na instancji wpływa na drop,
– zmiana czasu leczenia petów, zależnie od przyczyny zgonu (zabity 4h, brak jedzenia – 24h, odejście z gildii – 4h, odesłanie peta 72h, brak miejsca w klatkach i spadek prestiżu poniżej wymaganego poziomu 24h, odebranie peta w nowej gildii 4h),
– zróżnicowanie kosztów wskrzeszania petów gildijnych w zależności od czasu leczenia,
– dodatkowe źródła pozyskiwania jedzenia dla petów (do odkrycia przez graczy),
– dostosowanie DQ “Treser” do funkcjonalności watahy,
– nowe pety: alternatywy ogara (Kruk, Małpka) oraz leczący pet recepturowy (Hohgrat). Do odkrycia przez graczy pozostawiamy miejsce, skąd można je zdobyć.
– questowy pet “Uwięziony” zostaje zmieniony w peta ekspiącego, możliwego do odebrania po śmierci (odbiór u Azarii, wytwarzanie dusz - zlecenie u Hoberl),
– można wytworzyć “Uwięzionego” również poza q “Marionetka”,
– zmiana AI i statystyk “Uwięzionego” oraz jego wielkości
– lekki lifting wyglądu czarnego ogara,
– delikatne wzmocnienie motyla,
– korekta umiejętności “gruboskórność” w związku ze zmianą jej właściwości w grze
– i parę innych drobnych zmian związanych z systemem zwierząt

2) zmiany związane z gildiami

– dodane komendy do łatwiejszego zarządzania gildią – sprawdzanie składek: /guilddonation
– możliwość sprawdzenia w jakich gildiach znajdowała się dana postać- komenda /guildhistory nick
– powiadomienie wysyłane do gracza na kopertę podczas usuwania z gildii
– możliwość rozbudowy klatek gildyjnych o dodatkowe miejsce, po osiągnięciu maksymalnego poziomu warowni i klatek

3) profesje i umiejętności (zmiany opisywaliśmy tutaj: http://blog.taern.com/obecnie-pracujemy-nad-cz-77/ )

– zmiany w umiejętnościach u MO: “Aura żywiołów”, grupowy buff redukujący obrażenia zastępuje dotychczasową “Odporność na zimno”,
– zmiany w umiejętnościach u MO: zmiany w “Ognista Sfera” – dodanie resów fizycznych oraz zmniejszenie pobieranych zasobów
– zmiana w umiejętności barbarzyńcy: “Gruboskórność” – zmniejszenie punktów resów, które dodaje
– zmiany w umiejętnościach łucznika: redukcja zasobów w umiejętnościach: “Zatruta Strzała”, “Lodowa Strzała”, “Wyostrzone Zmysły”, “Ognista Strzała”
– zmiany AI bossów pod kątem widoczności efektów odbierania PA (zmiany w: vidvar, vough, nidhogg, kowal lugusa, straż lugusa, mamut, aqua regis, angwalf-htaga )
– zmiany u druida: skrócenie animacji umiejętności “Uderzenie”
– korekta resów na korzeń u niektórych mobów

4) nowe questy i instancje
– ciąg dalszy szeregu zadań z Epizodu II, razem z questem wprowadzającym na nową instancję
– nowe zadanie dla poziomów 75+
– instancja na 45 poziom
– instancja dla poziomów 110+
Szczegóły pozostawiamy do odkrycia przez graczy na serwerach

5) z serii drobne ułatwienia i szczegóły

– możliwość rozbudowy depozytu
– wizualizacja modyfikatora trafień. Sygnalizacja ikoną jeśli wykonany atak dojdzie do skutku dzięki posiadanemu modyfikatorowi trafienia
– wyświetlanie wartości wyexpienia i naładowania psychorarów w procentach
– zmiana w oknie handlu (widać nazwy graczy, którzy ze sobą handlują)
– zmiana w wyświetlaniu czatu drużynowego (dodane profesje przy nicku postaci)
– drop setów dodany do czempionów Olm oraz Halmengir
– zmiana systemu naliczania psychoexpa, doświadczenia i złota za zabite potwory. Dotyczy zagadnienia podbijania tych wartości przez obecność w drużynie postaci / petów o znacznie niższych poziomach.
– zmiana ceny imperiałów (dotyczy zakupu za złoto oraz platynę)
– Lugus: dodanie licznika paliwa przy infernie oraz licznika kul przy koszach armatnich
– dodanie wymogu posiadania kul (3 sztuki na osobę) przy przejściu ze stoku na most (kule nie są pobierane)

6) nowe przedmioty
– nowe potiony hp, many i kondycji (dodają po 1000 zasobów)
– dwie nowe właściwości psycho
– nowe rary na lvl 45 i 110

7) modyfikacja kont premium:
– premka “Złota” staje się premką II, dodane zostało nowe konto premium
– zmiany w przedmiotach w losowaniu – usunięcie najmniej atrakcyjnych, dodanie nowych przedmiotów do losowania

8) błędy i poprawki:

– błąd związany z gubieniem instancji przez gracza
– Władca Marionetek otrzyma ikonę niewrażliwości na uroki (umiejętność funkcjonowała do tej pory bez ikony)
– poprawienie niewrażliwości Władcy Marionetek (‘hak’ i ‘szpila’ przechodziły przez niewrażliwość)
– błąd z niepobieraniem jedzenia z gildii
– apostrof na końcu linka nie blokuje czatu
– usunięcie wciągania do wojny bez zgody w trakcie jej trwania
– nie otrzymywanie pkt pvp będąc atakowanym, jeśli się nie ma znaczka nad głową
– zablokowanie w instancjach questowych używanie zwojów teleportu do Trentis
– błąd z opisem przedmiotu (ID i liczba zamiast opisu), przy wymaganiach przy niektórych przejściach
– błąd ze skalowaniem okna walki na Htadze
– błąd z wyświetlaniem HP peta po odebraniu
– błąd z koniecznością posiadania przy sobie waluty do odbioru odesłanego zwierzaka
– błąd z przyrostem hp u petów recepturowych
– poprawa zadania “Oficer” – dodanie warunku do kupowania gorzałki u Berera
– poprawa drzewka przyrostu HP petów recepturowych
– PvP: podgląd drużyny – stare progi dla ikonek
– PvP: usunięcie możliwości nadpisania zielonej tarczy w drużynie przez znacznik tarczy z niższą rangą
– PvP: informacja o czasie opóźnienia dla ochrony (po ataku)
– poprawa drobnych błędów w niektórych questach oraz dq
– zabezpieczenie przed przypadkowym braniem zlecenia na szczury przez graczy spoza więzienia
– zmiana mechanizmu przejścia z dziedzińca na instancje Lugusa i Morany (każde kolejne wejście będzie wejściem do nowej instancji, teraz nie da się wchodzić pojedynczo do tej samej instancji)
– zmiana w barze w Dolnym Kemenak czarnego pola na żółte
– zmiana czarnego pola na żółte w grocie Tresera


13 Paź 2015, o 08:48

Podziękowali: 7 DzikiBill (13 Paź 2015, o 09:07), kadziuk (13 Paź 2015, o 12:27), Papcio (19 Paź 2015, o 16:08), rzuff (13 Paź 2015, o 10:41), Treamer (13 Paź 2015, o 08:53), TrueOgre (23 Paź 2015, o 17:35), ViconiaDeV (23 Paź 2015, o 20:30)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 134 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: