Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Kopalnie gildii 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2012, o 18:32
Posty: 87
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Kopalnie gildii
Jest jedna rzecz, która mi zaprząta głowę od dawna. Kopalnie w gildii, które teoretycznie można rozbudować na wysoki poziom, w praktyce wystarcza poziom 1. Wydaje się, że czas, jaki był pierwotnie przewidywany dla tej gry był dużo krótszy, niż wyszło:D I dobrze. Ale kopalnie są problemem. Dlaczego?

Po pierwsze możemy mieć tylko 2 z 4 surowców. Inne zapotrzebowania są w małej gildii, gdzie głównymi surowcami są drewno i metal, na które zapotrzebowanie jest olbrzymie w początkowej fazie budowy, inne są zapotrzebowania w rozwiniętej gildii, gdzie potrzebny jest głównie kryształ, by zasilał świątynię. Takiż problem ma moja gildia - nikt nie przewidział, że będzie miała ostatecznie 100k presta.

Po drugie zastanawia mnie jak wiele pamięci serwera zajmują niepotrzebne surowce. W końcu, kiedy gildia rozbuduje się na maksa one tylko leżą i się mnożą. Czy to nie staje się problemem? To dość sporo dużych liczb, sporo danych do przetworzenia.

Pierwszym rozwiązaniem byłaby możliwość burzenia kopalni. Drugi jest nieco bardziej skomplikowany, jednak myślę, że wyzerowanie surowców od czasu do czasu zaoszczędziło by nam wszystkim parę bajtów. O ile te bajty mają w ogóle jakieś znaczenie.

_________________
Step 1: Troubleshot. Step 2: Debug. Step 3: look step 2. Step 4: Polish. Step 5: Shine on.


13 Lut 2018, o 10:07
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00
Posty: 192
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 31 razy
Otrzymanych podziękowań: 158 razy
Nick w grze: Daro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kopalnie gildii
Kolejny problem związany z reformą gildii - kolejny słuszny.

Jak każdy kto gra w tę grę dość regularnie tak i ja widzę, że gildie wymagają przebudowy, zarówno na płaszczyźnie kontroli zużycia bufków, wpłacania składek, rang, zjedzonego żarcia, wojen, sojuszy, ale również budynki, które w początkowych fazach budowy gildii miały strategiczne znaczenie, tak teraz są całkowicie zbędne. Sam w swojej gildii mam ponad 1,5kk metalu i kamienia, które kiedyś były potrzebne do budowy, a teraz zalegają. Z drugiej strony brakuje drewna i kryształu, więc świątynia i wieża ładowane są za platynę.

Rozsądnym i uzasadnionym z punktu rozwoju gildii byłaby możliwość burzenia budynków (oczywiście tutaj koszt nie może być mały - powinno to pochłaniać dość sporo zasobów, tak aby widać było solidarność gildii w kierunku osiągnięcia wyznaczonego celu) i możliwość postawienia nowych, potrzebnych gildii na danym etapie rozwoju.

Taka opcja w projekcie TBR powinna być na liście "must to do".

_________________
Barb 140, Tolnor.


13 Lut 2018, o 12:35
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58
Posty: 1057
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 451 razy
Otrzymanych podziękowań: 373 razy
Nick w grze: Maldito
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kopalnie gildii
Uważam że nie można mieć wszystkiego, na samym początku wybieramy które surowce chcemy zbierać a których nie i ten wybór obowiązuje już na zawsze. Zbyt dużym ułatwieniem dla wielu gildii byłoby to, co proponujesz.

_________________
Gram od: 2011-04-13
████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ TAJNE !

MALDITO SH OSTLOR 101
RYC TOLNOR 56
HELLSINGMO MO OSTLOR 44
VIP BRB OSTLOR 37
OZ DRUID TOLNOR 31
-


13 Lut 2018, o 13:11
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Wrz 2013, o 11:50
Posty: 174
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 25 razy
Nick w grze: xxxxxx
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kopalnie gildii
Ta propozycja była już wielokrotnie odrzucana. Nie można oczekiwać że tym razem będzie inaczej.

_________________
Life is change. If you stop changing, you stop living.


13 Lut 2018, o 13:41
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 12 Gru 2014, o 03:04
Posty: 166
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 41 razy
Nick w grze: Uiopek
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kopalnie gildii
Za 830 lat w gildiach pewnie będziemy mieli więcej rzeczy niż teraz, np. jakiegoś Kowala/płatnerza, który w jakimś celu będzie zjadał nadmiar żelaza. A burzenie kopalni i budowanie nowych to pomysł zły. Widziały gały co budowały.


13 Lut 2018, o 13:43
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2013, o 22:14
Posty: 134
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 167 razy
Nick w grze: CassidyM
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kopalnie gildii
Większość gildii, które produkują kamień i żelazo to gildie stare, założone 6-7 lat temu, kiedy to w sumie nie wiadomo było, co ostatecznie jest lepszym wyborem. Gdyby nie to, że prestiż nabija się bardzo wolno, to już dawno zostałyby porzucone na rzecz gildii z kryształem i drewnem. Obecnie jest już jedyna słuszna droga budowania gildii, bo zalegające kamień i żelazo po prostu nic nie dają. Gdyby to chociaż był wybór pomiędzy budowaniem kopalń, które zapewnią nam wszystkie surowce potrzebne do rozbudowy a budowaniem kopalń, które zapewnią nam wszystkie surowce potrzebne do utrzymania, to jeszcze by był jakiś sens wyboru i pewien dylemat, ale tak nie jest.
No ale to kolejna i wcale nie najważniejsza rzecz do zmiany w gildiach...

_________________
Życie jest to opowieść idioty,
pełna wrzasku i wściekłości,
nic nie znacząca.


14 Lut 2018, o 01:45
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 7 Sie 2012, o 02:33
Posty: 46
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 19 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kopalnie gildii
Odnośnie uważam, że dobrym rozwiązaniem było by:
po 1 - możliwość budowy każdej z kopalni
po 2 - znaczne zmniejszenie produkcji surowców, tak aby kopalnie było warto rozwijać na wyższe poziomy, tak by na max poziomie powiedzmy pokrywały całe zapotrzebowanie na surowce (np kryształ do ładowania świątyni i tp) natomiast na niższych wymagało by lekkiego wspomagania zbieractwem tych surowców
po 3 - wprowadzenie stałego zużycia drewna, kamieni i żelaza, przykładowo codziennie warownia pobiera X tych surowców do funkcjonowania (coś jak podatek, w końcu różne struktury budynków się "niszczą" i wymagają napraw właśnie tymi surowcami.


14 Lut 2018, o 09:07
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49
Posty: 464
Podziękowano: 217 razy
Otrzymanych podziękowań: 150 razy
Nick w grze: Rughes
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kopalnie gildii
A moim zdaniem fajnym rozwiązaniem byłaby możliwość najazdu na kopalnie innej G i zrabowanie części surowców :D Lub wprowadzenia mozliwości handlu surowcami między G z sojuszu :)


14 Lut 2018, o 09:38
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Wrz 2013, o 11:50
Posty: 174
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 25 razy
Nick w grze: xxxxxx
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kopalnie gildii
najwyżej wojna o surowce :) nic ponad to

_________________
Life is change. If you stop changing, you stop living.


14 Lut 2018, o 10:23
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2016, o 13:03
Posty: 171
Miejscowość: Khorinis
Podziękowano: 39 razy
Otrzymanych podziękowań: 40 razy
Nick w grze: JapyczEu
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Kopalnie gildii
Neonufka napisał(a):
Odnośnie uważam, że dobrym rozwiązaniem było by:
po 1 - możliwość budowy każdej z kopalni
po 2 - znaczne zmniejszenie produkcji surowców, tak aby kopalnie było warto rozwijać na wyższe poziomy, tak by na max poziomie powiedzmy pokrywały całe zapotrzebowanie na surowce (np kryształ do ładowania świątyni i tp) natomiast na niższych wymagało by lekkiego wspomagania zbieractwem tych surowców
po 3 - wprowadzenie stałego zużycia drewna, kamieni i żelaza, przykładowo codziennie warownia pobiera X tych surowców do funkcjonowania (coś jak podatek, w końcu różne struktury budynków się "niszczą" i wymagają napraw właśnie tymi surowcami.


To jest sensowny pomysł. Aż dziwne że do tej pory nie został wprowadzony.

Budda napisał(a):
A moim zdaniem fajnym rozwiązaniem byłaby możliwość najazdu na kopalnie innej G i zrabowanie części surowców :D Lub wprowadzenia mozliwości handlu surowcami między G z sojuszu :)


Ten aspekt również jest ciekawy, jeśli jest wojna to wygrani nie grabią tylko złota ale i surowce więc powinno coś takiego być.

Handel między gildiami mógłby wtedy zaistnieć skoro surowców by ubywało.

_________________
P O Z D R A W I A M

Łucznik 105 Ryc 58 - Off
Sheed 52 - On

W grze od 15.09.2012 r. Koniec przygody 24.10.2018 r.

Próba powrotu do pogrywania 27.06.2019 r.


14 Lut 2018, o 13:40
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: