Forum - Taern.pl
http://forum.taern.pl/

Śmieszny Dmg Voodoo
http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=14&t=51768
Strona 4 z 4

Autor:  Balitazaar [ 20 Wrz 2018, o 23:13 ]
Temat postu:  Re: Śmieszny Dmg Voodoo

Gdyby była taka możliwość to znacznie mniej VD by się zrobiło na mniejszych poziomach a na większych nie ma co narzekać jest jak jest gra się toczy dalej :)

Autor:  Kurak1980 [ 21 Wrz 2018, o 17:42 ]
Temat postu:  Re: Śmieszny Dmg Voodoo

Mhm napisał(a):
Kilka faktów - mo/bb ma szansę trafienia w zakresie 0-100% niezależnie od resów. U vd górny zakres kończy się przy nieco ponad 60%, przy równych poziomach i 200pkt+ resu, więc porównanie trochę słabe.
I czemu upraszczasz ukaz do jednego ataku i sprowadzasz do jednej rundy? Na ukaz potrzebujesz minimum 4 akcje. Czy da się to zrobić w rundę? Teoretycznie tak, ale z jakim prawdopodobieństwem?


Faktów jest sporo, jeden z nich to np taki że mob ma 1hp i zanim dolecą moje kule czy metki on może mi wsadzić haka, szpilkę czy zrobić ze mnie warzywko :)

Ogarnięty VD to kozak, pięknie debufa, pomaga zbijać hp - i wszelkie żale, płacze nie mają racji bytu a założyciel tematu podał tylko % dmg bez rozważenia innych kwestii więc o czym mowa jak on pojęcia o mechanice nie ma:)

Autor:  Bardax [ 10 Lis 2018, o 00:41 ]
Temat postu:  Re: Śmieszny Dmg Voodoo

Balitazaar napisał(a):
Rozumiem , że zostało obniżone dmg w PvP to fakt wtedy tylko się liczyło kto pierwszy kliknie zegar ale uważam , że stare dmg w PvE powinno być zachowane :D



Ok ok zgadzam się, to może wrócmy do starego uc oraz do starej książki i starego systemu liczenia obrony przed lalką i hakiem, co ty na to ?

Autor:  Boogiboy [ 24 Lis 2018, o 15:48 ]
Temat postu:  Re: Śmieszny Dmg Voodoo

Prawda jest taka że ekipie nie chciało się all mobów zmieniać pod VD bo łatwiej jest zmienić mu dmg. Dlatego teraz jest tak jak jest. Jedyny ratunek mieć all rary z modyfikatorem obrażeń na 7 oczywiście mogą to mieć postacie 110+ ale do innych prov niema co się porównywać bo każda ma + jak i - .

edit
kerklis tylko księga niedziała równo na all mobach w tym sensie że nie odzwierciedla starego dmgu . Jak to zmieniali to nawet ktoś z ekipy pisał że jest to prostrze rozwiązanie dlatego zostało wprowadzone. Lecz przeciesz mamy tyle rozwiązań że naprawde niema co się stresować bo przeciesz jak jest coś nie tak to trzeba ogarnąć watahe i pety dadzą dmg.

Autor:  kerklis [ 24 Lis 2018, o 21:10 ]
Temat postu:  Re: Śmieszny Dmg Voodoo

Prawda jest taka że ekipa zmieniając książkę, żeby vd było łatwiej przebijać się przez dymki zwiększyła mu automatycznie dmg z cienia.
No a później żeby vd nie walil za mocno, uc zostało osłabione mniej więcej o tyle ile podnosi dmg książka.

Nie ma tu jakiejś zawiłej filozofii.

Autor:  Figod [ 18 Mar 2019, o 02:11 ]
Temat postu:  Re: Śmieszny Dmg Voodoo

Ubaw po pachy

Proszę pisać na temat, nie spamować. Szymdaro

Strona 4 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/