Odpowiedz  [ 330 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Następna
 Zaproszenie do dyskusji: Update 1/2.03.2017 
Autor Wiadomość
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 5272
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Odpowiedz z cytatem
Post Zaproszenie do dyskusji: Update 1/2.03.2017
Witajcie
W związku z wgraną dzisiejszej nocy aktualizacją, chciałbym w imieniu całej Ekipy biorącej udział w opracowaniu oraz przetestowaniu tych zmian, zaprosić wszystkich do dyskusji.

Liczymy na Waszą szczerość i przenikliwość, dzięki którym chcemy zebrać jak najwięcej wrażeń, ocen i opinii, które pozwolą nam zweryfikować celowość obranej przez nas drogi.

Szczegółowa informacja o zmianach dostępna jest w Changelogu i na Blogu. Dla ułatwienia, w spoilerze wrzucam informację z changeloga.
Spoiler:


Bardzo zależy nam na rzeczowej, merytorycznej i spokojnej dyskusji. Dlatego wszelkie uwagi proszę starajcie popierać się argumentami, wyliczeniami, screenami czy filmikami. Opinie też są dla nas ważne, ale proszę aby były one rzeczowe, pozbawione emocjonalnych czy wartościujących elementów.
Każdy ma prawo oceniać zmiany po swojemu i nikomu prawa do wyrażenia tej opinii nie należy odmawiać.
Jednak jeśli dyskusja będzie przeradzać się w przepychankę, jeśli argumenty będą emocjonalne i odwołujące się do jakiś uprzedzeń czy niechęci osobistych, to takie wpisy będą kasowane.
Ten temat będzie pod szczególnym nadzorem Administracji.


2 Mar 2017, o 09:29

Podziękowali: 2 A_youtube_Selfir (12 Cze 2018, o 04:03), Qomb (2 Mar 2017, o 09:39)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Gru 2014, o 15:08
Posty: 146
Podziękowano: 94 razy
Otrzymanych podziękowań: 70 razy
Nick w grze: Qomb
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zaproszenie do dyskusji: Update 1/2.03.2017
Mam pewne obawy co do rycerza... o ile w pvp rozwiązanie z osłabieniem bloku jest jak najbardziej dobre o tyle w pve mam obawy że rycerz stojąc czasem po 20 rund z blokiem i ochroną stanie się w pewnym momencie zbyt słaby aby otrzymywać 2x więcej ciosów.

Może nie do końca zrozumiałem zmianę więc pytanie:
Czy działanie -3% blok + -3% ochro działa do jakiejś granicy czy do zera?

_________________
Qomb rycerz 130 lvl ►Attawa◄
Assda voodoo 104 lvl


2 Mar 2017, o 09:37
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Paź 2015, o 11:55
Posty: 281
Podziękowano: 67 razy
Otrzymanych podziękowań: 101 razy
Nick w grze: JeeanD
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zaproszenie do dyskusji: Update 1/2.03.2017
Jeszcze wszystkiego nie sprawdziłam ale na wstępie zaczęły mnie już drażnić dwie zmiany które rzuciły mi się w o czy. Wiem, może jestem zrzęda i taka już bedę :P ale nie było mowy o dalszym osłabianiu petów. Ostatnio osłabiono mi Erę a teraz znowu Ploxa. Teraz Uderzeniem cienia bije mniej. Ja nie wiem czy celowo ktoś mi robi na złość ale za co się nie wezmę to po jakimś czasie zostaje to dotknięte negatywnymi zmianami. Druga sprawa to wzmocnienie efektu podbicia Eq. Jako druidka popodbijałam sobie niektóre przedmioty (dawno) na +7, podbijałam +5 w wiedzę i +2 w manę. Oczywiście bonusu nie dodało w wiedzę tylko w manę której mam i tak nadmiar.

_________________
,,Jesteśmy zbudowani z odpadów atomowych, utworzonych w procesie śmierci gwiazd."
National Geographic - ,,Podróż na kraniec wszechświata"


2 Mar 2017, o 09:44
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 18 Gru 2012, o 00:18
Posty: 37
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zaproszenie do dyskusji: Update 1/2.03.2017
1 spostrzezenie jakie widziałem czy szpila u vd ma działac jak piach u łuka czy wdarł się jakiś błąd chodzi o mycie u druida dziś dr dał sobie 1 mycie szpila została i tak 2 razy :> po szpili od vd :)


2 Mar 2017, o 09:51
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Wrz 2013, o 10:56
Posty: 650
Podziękowano: 33 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Nick w grze: Voltth
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zaproszenie do dyskusji: Update 1/2.03.2017
Co do pvp. Zwiększyliście dmg u druida z ataków fizycznych tylko bijąc barbę 140 lvl prawie z full eq zadając mu obrażenia ~200 to słabo to widzę.
Przeżywalność u druida znacznie się zwiększyła, bo raczej nie jest w stanie zabić mnie w rundę jak korzeń nie wejdzie.

_________________
Druid 140 lvl
Łucznik 140 lvl
Ostlor


Ostatnio edytowany przez MarioDjj, 2 Mar 2017, o 10:48, edytowano w sumie 1 raz



2 Mar 2017, o 10:26
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49
Posty: 464
Podziękowano: 217 razy
Otrzymanych podziękowań: 150 razy
Nick w grze: Rughes
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zaproszenie do dyskusji: Update 1/2.03.2017
Pvp:
-Spalanie zasobów jest nadal zbyt duże.
-Łucznik zabiera mniej PA, ale według mnie w takim razie lodowa powinna mieć zwiększoną szansę do 50% na wbicie aury.
-Ukazanie nie powinno działać w PvP na graczy powyżej 4k HP.

-Łucznik w końcu ma szansę z VD, to jest najlepsza zmiana ;)


2 Mar 2017, o 10:32
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 24 Lis 2014, o 23:08
Posty: 3
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Nick w grze: BloodyRose
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zaproszenie do dyskusji: Update 1/2.03.2017
Qomb napisał(a):
Mam pewne obawy co do rycerza... o ile w pvp rozwiązanie z osłabieniem bloku jest jak najbardziej dobre o tyle w pve mam obawy że rycerz stojąc czasem po 20 rund z blokiem i ochroną stanie się w pewnym momencie zbyt słaby aby otrzymywać 2x więcej ciosów.

Może nie do końca zrozumiałem zmianę więc pytanie:
Czy działanie -3% blok + -3% ochro działa do jakiejś granicy czy do zera?



A czy te zmiany co do bloku to nie działają przypadkiem tak że na 1 rundę każdy kolejny blok jest o te 3% słabszy ( czyli jeżeli na bloku ulepszonym na 7 mamy 5 możliwych bloków to każdy z nich jest coraz słabszy o 3% , a od kolejnej rundy to się zeruje) ?


2 Mar 2017, o 10:44
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 1 Mar 2017, o 00:52
Posty: 15
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 10 razy
Nick w grze: DiaaX
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zaproszenie do dyskusji: Update 1/2.03.2017
Nie wiem czy tak było zawsze, nie bije się pvp, dziś chciałem potestować, wiadomo.
Zaczynałem walke z tarcza i toporkiem, piaskowałem. w 2 rundzie zmieniłem na łuk ale nadal w dloni moja postać trzymała topor :D strzały leciały normalnie, tyle że z na postaci bym nałożony wygląd toporka. Wygladało co najmniej smiesznie


2 Mar 2017, o 10:52
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Gru 2014, o 15:08
Posty: 146
Podziękowano: 94 razy
Otrzymanych podziękowań: 70 razy
Nick w grze: Qomb
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zaproszenie do dyskusji: Update 1/2.03.2017
BloodyRose napisał(a):
Qomb napisał(a):
Mam pewne obawy co do rycerza... o ile w pvp rozwiązanie z osłabieniem bloku jest jak najbardziej dobre o tyle w pve mam obawy że rycerz stojąc czasem po 20 rund z blokiem i ochroną stanie się w pewnym momencie zbyt słaby aby otrzymywać 2x więcej ciosów.

Może nie do końca zrozumiałem zmianę więc pytanie:
Czy działanie -3% blok + -3% ochro działa do jakiejś granicy czy do zera?



A czy te zmiany co do bloku to nie działają przypadkiem tak że na 1 rundę każdy kolejny blok jest o te 3% słabszy ( czyli jeżeli na bloku ulepszonym na 7 mamy 5 możliwych bloków to każdy z nich jest coraz słabszy o 3% , a od kolejnej rundy to się zeruje) ?



Nie spojrzałem na to z tej strony, możliwe że o to im chodziło ;)

_________________
Qomb rycerz 130 lvl ►Attawa◄
Assda voodoo 104 lvl


2 Mar 2017, o 11:03
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 20 Mar 2016, o 17:04
Posty: 10
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Nick w grze: Arathos
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zaproszenie do dyskusji: Update 1/2.03.2017
Ja wypowiem się ze względu zmiany w sheedzie, ponieważ tą profesją gram. Uniki są bardzo dobrą umiejętnością i nie kwestionuje, że po zmianach nadal są przydatne, aczkolwiek w taki sposób ustać na Htadze sheedowi z moim poziomem będzie już niebotycznie ciężej. Build z 140 wiedzy chyba trzeba będzie ciut ograniczyć i zmienić na 60 wiedzy, resztę przeznaczyć w zręczność, bo wybronić się przed tyloma atakami cienia, skoro 2 ciosy wejdą jak w masło będzie o wiele trudniej. Czytałem na blogu, że macie w planach też zmienić możliwość noszenia tarczy, co mam nadzieję, że po prostu ten pomysł nie przejdzie, ponieważ wtedy wgl. taki sheed czy nawet druid, vd dostanie po dupie, jeśli chodzi o resy. Gorzałka w kastetach w moim wykonaniu często kończy się tym, że dostaję prawie 2x mocniejsze ciosy i witam się ze śmiercią.

Wracając do tematu, wyzwolenie z korzenia dla sheeda, która daje sobie dodatkowe 2pa, coś pięknego. Myślę, że nie będzie to drogo kosztowało, skoro sheed da uniki na 1 pa i spokojnie sobie z tych korków się wyzwoli nie przyjmując dużo ataków. Wygląda to ładnie i mam nadzieje, że nie zmienicie nic w tym kierunku.


2 Mar 2017, o 11:55

Podziękowali: Galathea (2 Mar 2017, o 15:51)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 330 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron