Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
 Lugus . 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2011, o 00:48
Posty: 495
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: Markko
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
des nie ma co komplikować całej insty, krok w dobrą stronę już zrobiliście czyli trzeba mieć 3 kule, teraz należy tylko dopracować mechanizmy, ale bez zmian w inście.

insta powinna nadal wyglądać jak wygląda razem z dziedzińcem bez żadnych oddzielnych instancji, na larksie jakoś udało się dojść do porozumienia i oramy się przed wejściem na inste a nawet łapiemy jak ktoś chce wejść, i nie zmienia to tego iż na armatach i na dziedzińcu nikt praktycznie się nie bije, oczywiście zdarzają się jakieś sporadyczne walki, i raczej jest to sprawa marginalna.

na 1 instancji zostało wprowadzone dobre rozwiązanie obowiązek brania 3 kul, ale w ślad za tym powinien być przymus włożenia ich do kosza nawet w ilości 1 sztuk, bo są sytuacje gdzie idzie naprawdę 10+pt i od każdego brać po 3 a tym bardziej je kasować to okradanie graczy(jeśli zrobicie krok w tym kierunku).
Hmmm jeszcze można by zamienić exp z 1/2 i dać go na 4,

a bardziej absurdalny pomysł i raczej mało prawdopodobny to dodać kosz na wejściu który by rozkładał kule na 2 kosze wyżej, i wymagał by wrzucenia co najmniej 1 sztuki aby pójść dalej, trzeba by też 2 dać ciut wyżej.



na dziedzińcu rozsądnym rozwiązaniem może było by odblokowanie bramy na luga, ale tym samym dodanie jakiegoś dropa z fanatyków który był by wymagany do przejścia oraz zmniejszeniu liczby fanatyków, i wtedy gracze nie dość że by nie kombinowali a by latali jak szaleni aby zdobyć wymagany przedmiot, puść wodze fantazji i wyobraz sobie 50 ludzi i 10/20 biednych bogu ducha winnych fanatyków, ale dodając to rozwiązanie powinno się nagrodzić graczy z 4 i bramy i na pewno tym z bramy dodać ten drop to i o bramę będą się bić, dla czego gracze z bramy powinni dostawać gdyż oni zawsze wchodzą ostatni i nie powinni być pokrzywdzeni.

_________________
Markko VD 122 Laraks ON
Caandy Drut 79 Laraks ON
Barb 140 Laraks ON
Pasionat zasiadania i Oszukanista/Legalista


24 Kwi 2016, o 21:13
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2013, o 22:14
Posty: 134
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 167 razy
Nick w grze: CassidyM
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
Nie zawsze można wychwycić, kto kule dał, kto nie dał, a kto ukradł. Sytuacja, kiedy 30 osób wchodzi na stok i staje przy koszu, a gdy odejdą, to okazuje się, że jest w nim 15 kul, jest nagminna. W takiej sytuacji gracze nie są w stanie rozwiązać sytuacji, bo nikt czytać w myślach nie potrafi. Byłam przy kilku sytuacjach kradzieży całego koszyka i tylko raz udało się skutecznie namierzyć winowajcę i zmusić go do ich oddania - większość złodziei po prostu wylogowuje albo robi to zaraz na początku, właśnie wtedy, kiedy tłum uniemożliwia weryfikację.

Cytuj:
Kwestia zielonego pola na dziedzińcu / inście była już dyskutowana i została odrzucona.

Ciekawią mnie powody takiej decyzji (choć i tak się pewnie nie dowiem). Buff jest głównym powodem wylogowywania, zniknąłby powód, to zmniejszyłby się też skutek. No chyba że to kolejny element kampanii "nie każda Morana musi być ubita". ;)

_________________
Życie jest to opowieść idioty,
pełna wrzasku i wściekłości,
nic nie znacząca.


25 Kwi 2016, o 06:50
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2011, o 00:48
Posty: 495
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: Markko
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
już nie przesadzaj, grasz na tym samym servie co ja, chodzisz w tych samych godzinach, i twierdzisz że non stop ktoś kradnie lub nie daje kul, 1x tylko kul zabrakło od mojego powrotu z urlopu, na około 30/40 wejść, a kradzież widziałem tylko raz i to akurat jakaś czacha robiła, więc ktoś od was, nie mówię że jak mnie nie było to blaszki nie kradły też, ale niestety nie widziałem.

co do zielonego na dziedzińcu wy chcecie w G po 1h siedzieć żeby wejść bo to skutecznie zastąpi relogi, i zamiast relogać bd się do G chować, dla mnie żadne rozwiązanie "dojścia", już lepsze było by danie bądz pod bramą bądz na samej inście bosa, na admirale i aqua już jednak zielone jest które pozwala ubić bosa na bufie na spokojnie,

_________________
Markko VD 122 Laraks ON
Caandy Drut 79 Laraks ON
Barb 140 Laraks ON
Pasionat zasiadania i Oszukanista/Legalista


25 Kwi 2016, o 08:01
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Cze 2011, o 20:32
Posty: 2338
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 442 razy
Otrzymanych podziękowań: 514 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
A moze w pvp na stoku dać wypadanie kul przy zgonie :D Jakis sposób na złodziei by był:P

_________________
Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D
100 level wbity 4.09.2014 :)
"Quis custodiet ipsos custodes?"
Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc...


25 Kwi 2016, o 14:25
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2013, o 22:14
Posty: 134
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 167 razy
Nick w grze: CassidyM
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
Cytuj:
już nie przesadzaj, grasz na tym samym servie co ja, chodzisz w tych samych godzinach, i twierdzisz że non stop ktoś kradnie lub nie daje kul, 1x tylko kul zabrakło od mojego powrotu z urlopu, na około 30/40 wejść, a kradzież widziałem tylko raz i to akurat jakaś czacha robiła, więc ktoś od was, nie mówię że jak mnie nie było to blaszki nie kradły też, ale niestety nie widziałem.

Napisałam, że byłam przy kilku sytuacjach ewidentnej kradzieży, kilka to nie non stop. Ale że ktoś nie daje w ogóle - to jest regularne, tyle że przy sporej ilości osób, która dała to się po prostu traci, bo kul starcza. Mi się zdarza średnio 3-4x w tygodniu, kiedy kul zabraknie, albo ktoś je ukradnie, no ale może chodzę częściej niż Ty.
A co do blach/tarcz - ja się tam zbytnio nie identyfikuję, po jednej i drugiej stronie tyle samo kretynów, co i fajnych osób. Jak ktoś kradnie, to nieważne co ma nad głową i tak się go ora, nawet jak jest po tej samej stronie. ;)

Cytuj:
co do zielonego na dziedzińcu wy chcecie w G po 1h siedzieć żeby wejść bo to skutecznie zastąpi relogi, i zamiast relogać bd się do G chować

No tak, bo każdy chce wejść na bossa jak najpóźniej, byle by jednego fanatyka nie ubić.

_________________
Życie jest to opowieść idioty,
pełna wrzasku i wściekłości,
nic nie znacząca.


25 Kwi 2016, o 16:00
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Paź 2012, o 14:32
Posty: 1608
Miejscowość: Piekło
Podziękowano: 79 razy
Otrzymanych podziękowań: 75 razy
Nick w grze: Achaja
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
Co prawda nie jestem stałą bywalczynią instancji Lugusa ale atmosfera panująca po drugiej stronie stoku i na dziedzińcu wcale nie zachęca do wypraw na Westybul..

Co do problemu z kulami - prawdopodobnie blokada bramy załatwiłaby ten problem. Gracz wchodząc na stok musiałby wrzucić WSZYSTKIE kule jakie przy sobie ma (również te które zakosił) albo przy próbie wejścia na dziedziniec wyskoczy mu komunikat "Nie spełniasz warunków aby tu wejść". Samo pozyskanie granitu nie jest dzisiaj większym problemem - wystarczy poprosić kolegę 120+ o pomoc.

Odnośnie fanatyków - wprowadzenie dropów lub wymaganej ilości ubitych fantów na party jest ciekawe ale bardziej skłaniam się ku opcji "instancja na dziedzińcu+zmniejszenie ilości respiących mobów". Usprawni to nie tylko wejście do samej insty ale też wydłuży czas działania bufa co jest pewnie ważne dla tych pt, które wybierają się na 2 bossy - do tej pory 5x5 stanęło pod bramą i nie było komu tego wszystkiego bić..

_________________
Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło ale nad tym można i trzeba zapanować.
Trzeba się tego nauczyć.

VD 126


26 Kwi 2016, o 09:42
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 20 Kwi 2013, o 12:49
Posty: 75
Miejscowość: Czę100chowa
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 27 razy
Nick w grze: ALiien
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
@Mhoku
Opcja wyrzucania wszystkich kul nie jest dobrym pomyslem. Idac w 3-4pt lepiej wziac na zapas anizeli pozniej kombinowac skad wziac jak braknie.
Pobieranie 3 kul razem z rakami powinno byc i nie byloby problemow, a idac w mniejszych ilosciach mozna dorzucic, ale nie mozna zabierac z kosza. Te co zostaja to leza do nastepnej wyprawy, ewentualnie znikaja.
Opcja skrzynek? Z jakiej racji bijacy brame maja byc pokrzywdzeni?

_________________
Marzenia wydają się głupie tylko ludziom, którzy ich nie mają - z zasiadaniem jest tak podobnie.

29.12.2016 23:17 Udało ci się osiągnąć 140 poziom.


26 Kwi 2016, o 15:07
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: