Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Lugus . 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 17:24
Posty: 100
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 90 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
Pierwszy temat o problemach na lugusie powstał pewnie z rok temu. Co zrobiła nasza administracja?
Pól roku się przyglądała i analizowała. Po analizach wpadli na genialny pomysł by wejść na instę trzeba mieć 3 kula przy sobie w plecaku. Rozwiązanie dla odrobinie myślącego z góry skazane na niepowodzenie.
Teraz czeka nas kolejne kilka tygodni obserwacji i analiz. Założę się ze efekt będzie podobny do wcześniejszych zmian. I otrzymamy
Chcesz w jakiś ramach czasowych zrobić inste:
- przynieś paliwo z 8 szt starczy (resztę zazwyczaj ma ktoś inny)
- strzelaj z armat licząc aż ktoś będzie bił na moście, no niestety zapas 20 kul może nie starczyć
- wybij wszystkie fany na dziedzińcu, by Ci "uprzywilejowani " mogli wejść. Jak już wszyscy wejdą Twoja kolej.

Ciekawe czy szanowny Pan inżynier, który odważył się zając stanowisko i powiedzieć to co podał, zajął sobie te 5 min by odszukać któryś z tematów i chociaż z grubsza przeleciał posty ?

Bo mam wrażenie że stanowisko inżynieryjne zostało zajęte na odczepnego. Coś w stylu by potem można było napisać: "Słuchamy o problemach graczy, udzielamy się w tematach i staramy się jak to tylko możliwe rozwiązywać je w jak najkrótszym czasie "

@desacred
Bardzo jestem ciekawy czy postarasz się i będziesz toczył prawdziwą dyskusję na temat rozwiazań (coś w stylu HM), czy bardziej będzie to monolog graczy.

Spoiler:


23 Kwi 2016, o 20:54
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2779
Podziękowano: 255 razy
Otrzymanych podziękowań: 692 razy
Nick w grze: desacred
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
Szanowny Panie moooo, jeśli uważa Pan, że postawa którą Pan prezentuje oraz ton wypowiedzi zachęcą do jakiegokolwiek dialogu i dyskusji to polecam ponownie się zastanowić nad wydźwiękiem swojej powyższej wypowiedzi.

Mapka z armatami została pomyślana tak, żeby wymusić współpracę między graczami. Pan zwraca się do mnie tak, jakbym tam nigdy nie był. Mając na koncie ~ 500 ubitych moran zdążyło mi się parę razy zabłądzić w te rejony. Doskonale znam specyfikę zachowania osób, które tam chodzą. Pierwotnie gdy gracze zaczęli się jako-tako dogadywać pojawił się problem chodzenia tam bez kul na tak zwany "krzywy ryj" ujmując sprawę kolokwialnie. Stąd też, żeby zachować główne założenie lokacji armaty - most - brama opcja z automatycznym pobieraniem kul z eq i przekazywaniem ich do kosza wraz z blokadą możliwości wyjęcia ich z kosza została odrzucona. Była ona omawiana gdy tylko problem zaistniał. To, że nie otrzymał Pan sprawozdania z tamtego zebrania inżynierów jest zapewne moim przeoczeniem. Serdecznie przepraszam. Stwierdziliśmy, że jeśli gracze wchodzą bez kul to wiedząc, że każdy obecny w tej lokacji posiada przynajmniej trzy kule problem braku kul się rozwiąże ponieważ będą w stanie się kontrolować kto daje, kto nie a kto podkrada. Jednak nie. Gracze fakt faktem kule ze sobą noszą, ale wycwanili się na tyle, że liczą, że ktoś inny włoży swoje kule do kosza.

Teraz kwestia najważniejsza, żeby "nie wylać dziecka z kąpielą" - narzekania na mieszanie się administracji do spraw graczy w grze są normą, jednak gdy to gracze sami nie potrafią sobie poradzić z patologią wynikającą z działań współgraczy pojawia się krzyk, gdzie jest administracja. Więc jak? Administracja ma się mieszać czy ma się nie mieszać? Czy też ma się mieszać właśnie tam gdzie gracze sobie zażyczą?

Tak z naszej perspektywy wygląda kwestia dojścia na Lugusa i Moranę i mimo to wyciągamy rękę, żeby ponownie zastanowić się jak rozwiązać ten problem za graczy. Tyle, że od razu dostajemy po tej wyciągniętej ręce właśnie takimi wypowiedziami jak powyższa.

Pozdrawiam.

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


23 Kwi 2016, o 21:45

Podziękowali: moooo (24 Kwi 2016, o 11:44)
Profil WWW
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 229
Podziękowano: 465 razy
Otrzymanych podziękowań: 171 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
Mi bardzo się podoba 2-ga propozycja Volakis, ale nie dawałbym skrzynek ze względu na resp 1-nek i krótki czas otwartej bramy, tylko normalnie brać z kosza,który będzie odblokowany po ubitej bramie. Co do fanatyków na dziedzińcu jestem zdania, że brama do instancji powinna się otwierać dla wszystkich tak jak w przypadku pierwszej bramy (armaty), zachowałoby to klimat instancji i nie było by sporu ;)

Des co do wypowiedzi Mooo to niestety , ale Wasze rozkminy bądź poprawki trwają zbyt długo, już nie raz wspominałem o tym, że upki bądź poprawki w taernie od pewnego czasu trwają po pół roku a nawet dłużej a gra się ciągnie i ciągnie mozolnie, dostałem odpowiedź iż to przez 3D ale niestety trzeba robić kilka rzeczy naraz niż się skupiać na jednej. Temat był poruszany z pół roku temu i napisał ktoś z inż. podobną odpowiedź co wtedy i chyba coś tu nie gra z Waszej strony?


23 Kwi 2016, o 22:13
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2012, o 15:01
Posty: 82
Podziękowano: 128 razy
Otrzymanych podziękowań: 55 razy
Nick w grze: Draka
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
desacred napisał(a):
Teraz kwestia najważniejsza, żeby "nie wylać dziecka z kąpielą" - narzekania na mieszanie się administracji do spraw graczy w grze są normą, jednak gdy to gracze sami nie potrafią sobie poradzić z patologią wynikającą z działań współgraczy pojawia się krzyk, gdzie jest administracja. Więc jak? Administracja ma się mieszać czy ma się nie mieszać? Czy też ma się mieszać właśnie tam gdzie gracze sobie zażyczą?

Tak z naszej perspektywy wygląda kwestia dojścia na Lugusa i Moranę i mimo to wyciągamy rękę, żeby ponownie zastanowić się jak rozwiązać ten problem za graczy. Tyle, że od razu dostajemy po tej wyciągniętej ręce właśnie takimi wypowiedziami jak powyższa.

Pozdrawiam.


To teraz powraca na tapetę temat twoich kolegów z gildii którzy logują na postacie wprowadzone do armat w celu przeszkadzania w wyprawie na bosa przy czym sami tymi postaciami się na Lugusa/Morane nie wybierają a biedna Administracja rozkłada ręce np: Aluandir, VanHorstman, Derpfeil ^^ i kto tu o patologi mówi.... śmiech na sali.

_________________
Allenor
Washi


23 Kwi 2016, o 22:26
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2779
Podziękowano: 255 razy
Otrzymanych podziękowań: 692 razy
Nick w grze: desacred
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
Way - Polityka upkowa jest taka a nie inna. Żaden niebieski jej nie wymyślił. Mogę ją pochwalać albo nie. Na pewno muszę ją zaakceptować i jako gracz to zrobiłem.

NWO vel Jasiu - Miło mi, że się pośmiałeś, jednak niestety pomyliłeś tematy. Ten nie jest o przeszkadzaniu w drodze na Lugusa (co było tam zawsze obecne i co Twoja gildia robiła wielokrotnie - mniej lub bardziej elegancko...), tylko o propozycjach graczy w kwestii zmiany mechanizmów tam obecnych. Jeśli Twój post miał na celu poinformowanie o złamaniu regulaminu przez wymienione postacie, pomyliłeś adresy. Prawidłowy to support.taern.pl.

Pozdrawiam.

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


23 Kwi 2016, o 22:45
Profil WWW
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 17:24
Posty: 100
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 90 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
Spoiler:

Dzięki tak sformułowanemu postowi dowiedziałem się

Spoiler:


Następna sprawa. Dawnymi czasy o takich sprawach można było się dowiedzieć z bloga, nie trzeba było prowokować funkcyjnych na forum.
Spoiler:


Jeśli już poruszyłeś temat. Ilu graczy tyle opinii. W tej kwestii nasuwa mi się "Jeszcze się taki nie narodził, który by wszystkim dogodził"
Spoiler:


Piszesz w swym pierwszym poście o pewnych rozwiązaniach oraz mówisz o tym by podsuwać swoje.
Podzielisz się informacją na temat co za rozwiązanie rozważacie?
Czy z pomysłów przedstawionych w przednich tematach żaden nie zasłużył na dyskusję?
Czy wraz z rozwiązaniem problemu kul i bicia mostu/bramy rozwiążecie również sytuacje na dziedzińcu?

Zachęcam do szerszej dyskusji z podaniem ciut szerszych informacji. Może forumowicze zauważa inne kwestie/spojrzą z innej perspektywy na rozwiązania które rozważacie.

Ps
jak już się chwalimy osiągnięciami http://scr.hu/1thm/04szo :D


24 Kwi 2016, o 11:43
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2779
Podziękowano: 255 razy
Otrzymanych podziękowań: 692 razy
Nick w grze: desacred
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
Wprowadzenie mechanizmów które automatyzowałyby strzelanie z armat, ingerencja w eq na zasadzie przenoszenia kul z eq do kosza i tego typu rozwiązania mają bardzo marną, o ile nie zerową szansę na wprowadzenie.
Bardziej prawdopodobne jest dodanie instancji na dziedzińcu - co załatwia problem tylko dziedzińca ale nie mostu i armat.
Kontrolowanie kto dał kulki a kto zabrał - informacja na czacie bocznym, że gracz X położył kulki (ile) a gracz Y zabrał (ile) + info ile po tej czynności gracz ma kul w eq.
Wylogowywanie i miganie się od bicia mobów na moście i dziedzińcu - dodanie dropu z 4-rek, bramy i fanatyków na dziedzińcu o różnej "wadze" punktowej. Kolejność wchodzenia na instę uzależniona od sumarycznej "wagi" dropu drużyny. Ewentualnie do tego wymóg ubicia x fanatyków przez każdą postać z drużyny żeby wejść na instę / drużyna musi mieć zabitych np. 10 fanatków.

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


24 Kwi 2016, o 13:04
Profil WWW
Uczeń Simona

Rejestracja: 20 Kwi 2013, o 12:49
Posty: 75
Miejscowość: Czę100chowa
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 27 razy
Nick w grze: ALiien
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
Wyzerowanie expa z 1/2, a zwiekszenie z 4.
Obecnie jest, tak ze wola expic niz bic 4 przy wiekszej ilosci pt, bo "tylu jest to sie ktos zbierze".

_________________
Marzenia wydają się głupie tylko ludziom, którzy ich nie mają - z zasiadaniem jest tak podobnie.

29.12.2016 23:17 Udało ci się osiągnąć 140 poziom.


24 Kwi 2016, o 13:42
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 17:24
Posty: 100
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 90 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
Czyli uważacie że gracze sami mają zając się tymi co nie dają kul lub co kradną.

Czyli zamiast pójść na spokojnie (w pewnych ramach czasowych ) na wyprawę mam czytać wzajemnych obelg i obrażania się. Zanim sytuacja zawiązana z kulami zostanie wyjaśniona to pewnie połowie graczy skończy się czas buffa/czas na grę. Instancja przerodzi się w wielkie pvp, czas na 1 wyprawę zostanie wydłużony bóg wie do ile - wariant I

Gracz który nie da kul po prostu wyloguje gdy brama padnie zaloguje - wariant II

Jeśli chodzi o mnie to jakoś nie wydaje mi się by gracze sami uporali się z tym mechanizmem. Przykład poprzedniej zmiany polegającej na posiadaniu 3 kul przy sobie.

Co z osobami kompletnie nie zainteresowanymi wyprawa? Wchodzą tylko po kule by mieć ich zapas na następne wyprawy?

Des sam przyznałeś że biegasz tam dość często ciekawe gdy spędzisz na moście 1-1,5h czy dalej tak ochoczo będziesz tam chodził. Z myślą o osobach idących na morkę zdóbcie kawałek zielonego na dziedzińcu.

Osobiście jestem w wieku gdzie czytanie "wypocin" niektórych z graczy powoduje u mnie pewien niesmak. Przy rozwiązaniach pomyślcie ciut o takich osobach.

Jeszcze jedno co mi się nasunęło. Waga dropów- dziś max 2 drużyny mogą bić 4 (przy ich odpowiednim ustawieniu) czyli 10 osób.
Co z resztą chętnych (o 20 jest coś koło 50/70 osób), tymi co strzelają z armat?- tu zakładam że z 4 leci przepustka (lub coś w tym stylu) na instę i każdy bedzie chciał to bić.

Wybacz że się czepiam ale wole uniknąć klejonej zmiany rozwiązującej problem pokroju "3 kul w plecaku"


24 Kwi 2016, o 18:08
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2779
Podziękowano: 255 razy
Otrzymanych podziękowań: 692 razy
Nick w grze: desacred
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
Cytuj:
Czyli uważacie że gracze sami mają zając się tymi co nie dają kul lub co kradną.
- Tak, jeśli uczestniczą w wyprawie. Jeśli kradną żeby kraść / przeszkadzać a w wyprawie nie uczestniczą imo powinna zająć się nimi administracja serwera.

Cytuj:
Czyli zamiast pójść na spokojnie (w pewnych ramach czasowych ) na wyprawę mam czytać wzajemnych obelg i obrażania się. Zanim sytuacja zawiązana z kulami zostanie wyjaśniona to pewnie połowie graczy skończy się czas buffa/czas na grę. Instancja przerodzi się w wielkie pvp, czas na 1 wyprawę zostanie wydłużony bóg wie do ile - wariant I
Gracz który nie da kul po prostu wyloguje gdy brama padnie zaloguje - wariant II
- Nie dalej jak wczoraj pewien gość zakosił resztkę kul z kosza gdy większość osób była pod bramą, która była już bita. Gdy do ludzi pod bramą dotarła informacja co się stało, od razu kilka osób ustawiło się na moście żeby gościa nie wpuścić. I o dziwo gość grzecznie odłożył kule do kosza.

Cytuj:
Jeśli chodzi o mnie to jakoś nie wydaje mi się by gracze sami uporali się z tym mechanizmem. Przykład poprzedniej zmiany polegającej na posiadaniu 3 kul przy sobie.
Jak wyżej.

Cytuj:
Co z osobami kompletnie nie zainteresowanymi wyprawa? Wchodzą tylko po kule by mieć ich zapas na następne wyprawy?
To już kwestia do rozwiązania przez administrację serwera.

Cytuj:
Des sam przyznałeś że biegasz tam dość często ciekawe gdy spędzisz na moście 1-1,5h czy dalej tak ochoczo będziesz tam chodził. Z myślą o osobach idących na morkę zdóbcie kawałek zielonego na dziedzińcu.
Kwestia zielonego pola na dziedzińcu / inście była już dyskutowana i została odrzucona.

Cytuj:
Jeszcze jedno co mi się nasunęło. Waga dropów- dziś max 2 drużyny mogą bić 4 (przy ich odpowiednim ustawieniu) czyli 10 osób.
Co z resztą chętnych (o 20 jest coś koło 50/70 osób), tymi co strzelają z armat?- tu zakładam że z 4 leci przepustka (lub coś w tym stylu) na instę i każdy bedzie chciał to bić.
Moment. Problem był taki, że nikt nie chciał być 4-ek. Teraz będzie chciał każdy. Więc w czym problem? Strzelającym też można coś "dać" za pewną liczbę wystrzelonych kul.

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


24 Kwi 2016, o 20:39
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: