Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 Lugus . 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Paź 2012, o 06:23
Posty: 5
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Lugus .
Nie wiem czy jakiś temat był już podobny ale napisze go a mianowicie chodzi o dojście do lugusa jak wszyscy wiedza wiele osób wychodzi z gry żeby murzyni czyścili most jak i również nie umieszczają kulek w koszu przez co często się zdarza się ze dojecie do bramy czy jej ubicie jest trudne i też trzeba czekać na inne ekipy które pomogą wejść do instancji . nasza administracja powinna rozwiązywać podobne sytuacje karami za dłuższe rlgi np utrata insty czy przymusowe wrzucenie wymaganych 3 kull na wejście . :roll: myślę że wiele osób tak uważna i powinno się to ogarnąć pozdrawiam .


22 Kwi 2016, o 17:29

Podziękowali: CzarnyMojzesz (22 Kwi 2016, o 17:37)
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2779
Podziękowano: 255 razy
Otrzymanych podziękowań: 692 razy
Nick w grze: desacred
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
W najbliższym czasie (kilka tygodni) zajmiemy się tym tematem na zebraniach inż.
Mamy pewne pomysły jak rozwiązać ten "problem". Jesteśmy też otwarci na propozycje, przy czym nie gwarantujemy, że jeśli takowe się pojawią to zostaną wprowadzone. Każdą sensowną propozycję na pewno omówimy i rozważymy.

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


22 Kwi 2016, o 18:49
Profil WWW
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Paź 2012, o 06:23
Posty: 5
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
tracisz raki wspinaczkowe i 3 x Worliński pocisk kule trafiają do koszyka automatycznie
przy czym nie można ich wyciągnąć nadmiar kul przepada afk 5 min utrata insty i wiara zadowolona :)


22 Kwi 2016, o 18:57
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2011, o 00:48
Posty: 495
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: Markko
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
proste nie skorzystasz z kosza nie wejdziesz za bramę, nie spełniasz warunków niech wyskakuje.

tak samo na wejściu przez wrota na luga/morę nie ubijesz fanatyka nie wejdziesz, może coś dropić wymaganego do przejścia. albo inaczej ustawić 10 fanatyków które dropią coś do przejścia i niech się biją, które pt będzie biło wejdzie szybciej.(przedmiot musi robić full eq aby nikt sobie nie poswięcił 1 raków dla nadropienia)

tak samo sprawa osób expiących na 1 jest czystym złodziejstwem, ich resp powinien być zwiększony bo 1x na 50 wejść komuś się zdarzy zostać i jest to zbędne. można pomyśleć nad zwiekszeniem liczby 1 i zwiększeniem czasu respa.

@UP
blokowanie kosza i automatyczne dodawanie stworzy sytuacje takie że wejdzie sobie 2/3 cfaniaków i bd expic za twoje jak ci się ten pomysł podoba to powodzenia

_________________
Markko VD 122 Laraks ON
Caandy Drut 79 Laraks ON
Barb 140 Laraks ON
Pasionat zasiadania i Oszukanista/Legalista


22 Kwi 2016, o 18:59
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2011, o 16:08
Posty: 279
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 36 razy
Otrzymanych podziękowań: 16 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
pomysl z kulami chyba najlepszy, żeby był przymus - inaczej nie wejdziemy za brame

_________________
08.2010 START GRY

SERWER 1


23 Kwi 2016, o 08:45
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 20 Kwi 2013, o 12:49
Posty: 75
Miejscowość: Czę100chowa
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 27 razy
Nick w grze: ALiien
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
Ghost juz z pol roku temu poruszal problem tej patologii, ale te kilka tygodni to strzelam na Wielkanoc w przyszlym roku.

1. Opcja wejscia i zabierania 1x rakow i 3 kulek jest dobrym pomyslem, z czego wprowadzic automatyzm armat. Obecnie wyglada to tak, ze wchodzisz z 3 kulkami, a wychodzisz z pelnym plecakiem jak strzelasz..
2.Zmniejszenie expa za 1/2, a zwiekszenie z 4, tak by w koncu oplacalo sie to bic.
3.Opcja dziedzinca zmniejszenie ilosci fanatykow, ale kazde wejscie to wlasna instancja. Tak zeby kazde party bilo dla siebie fanoli, a nie za typow co stoja pod wejsciem w 5. Potrafia sie tam zebrac to i przed brama sie zbiora i tamten problem przestanie istniec.

_________________
Marzenia wydają się głupie tylko ludziom, którzy ich nie mają - z zasiadaniem jest tak podobnie.

29.12.2016 23:17 Udało ci się osiągnąć 140 poziom.


23 Kwi 2016, o 09:22
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, o 12:37
Posty: 456
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 89 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
@finito - Naiwny sposób myślenia.

Zdobycie kul nie jest takie proste, czasami bierność nie wynika z lenistwa tylko z braku możliwości, takie ograniczenie spowoduje jedynie to, że zbieranie drużyn na Lugus'a będzie 2x trudniejsze a ludzi do forsowania bramy będzie 2x mniej, ..... a co do bicia fanatyków nie każda profesja się do tego nadaje. Wprowadzając kolejne ograniczenia dostępu do instalacji trzeba by było znieść inne, by z balansować dostęp do insty.


23 Kwi 2016, o 12:28
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 20 Kwi 2013, o 12:49
Posty: 75
Miejscowość: Czę100chowa
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 27 razy
Nick w grze: ALiien
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
A jaki masz problem poprosic znajomego 120+ o zrobienie kul? W sumie tylko bloczkow, co trwa lacznie... 2 minuty?
Skoro zeby wejsc potrzeba 3 kul, to nosisz zawsze 3 i nie wrzucasz ani sztuki, bo problem ze zrobieniem masz? Smieszny tok myslenia

_________________
Marzenia wydają się głupie tylko ludziom, którzy ich nie mają - z zasiadaniem jest tak podobnie.

29.12.2016 23:17 Udało ci się osiągnąć 140 poziom.


23 Kwi 2016, o 14:50
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2011, o 00:48
Posty: 495
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: Markko
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
zaraz z tych pomysłów wyjdzie że oddajemy raki i 3 kule i jesteśmy na lugu:), mi się zdaje że insta w swoim zamyśle ma organizację wielu PT aby chodzić, im więcej tym lepiej/taniej. jeśli zaczniemy mieszać w jakiś instach czy samym systemie bicia wyjdzie nam patologia, a też przerabiać cała inste dla sęmpów/leni/nugusów ma sens?. trzeba zrobić tak aby każdy miał jakąś motywację do bicia nawet jeśli bd to narzucona motywacja.

_________________
Markko VD 122 Laraks ON
Caandy Drut 79 Laraks ON
Barb 140 Laraks ON
Pasionat zasiadania i Oszukanista/Legalista


23 Kwi 2016, o 14:57
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2013, o 22:14
Posty: 134
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 167 razy
Nick w grze: CassidyM
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lugus .
Automatyzacja armat - ok, ale do pewnego stopnia. Nie wyobrażam sobie samostrzelających armat w grze utrzymanej w klimacie fantasy i średniowiecza. Automatyzacja mogłaby polegać na tym, że osoba strzelająca ładuje kulę do armaty jedną wajchą, a drugą strzela. Kosz jest tym samym zablokowany, nie ma możliwości pobrania kul, a więc i kradzieży. Jedyne co mnie zastanawia, to co działoby się z kulami, które by pozostały. Rozwiązania widzę trzy:
1. Zostawałyby w koszu do kolejnej wyprawy.
2. W momencie gdy brama padnie, kosz zostałby przewrócony, w wyniku czego kule wypadałyby w formie "skrzyneczek" - taki tam element rywalizacji - kto pierwszy ten lepszy.
3. Przepadałyby.
Ostatnia możliwość raczej by nikogo nie ucieszyła, bo po co było dawać 3 kule, skoro starczyłyby dwie.

Wrzucanie kul - może coś w formie eventu? Wrzuć 3 kule do kosza, bo bez tego nie wejdziesz na dziedziniec. Oczywiście będzie można wrzucić więcej, czasem jest to konieczne, gdy na Lugusa idą powiedzmy 2 ekipy.

Jeśli chodzi o jakieś kary za wylogowanie na stoku - pomysł będący strzałem w stopę. Loga się zazwyczaj nie z lenistwa, ale konieczności, przede wszystkim, gdy się idzie na Moranę, żeby nie tracić bufka. Słabsze ekipy miałyby więc jeszcze mniejsze szanse na ubicie Białej Pani. Od momentu zabrania buffka do wejścia na instę mija minimalnie pół godziny, a czasem to i godzina. Może lepszym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie kawałka zielonego na dziedzińcu?

_________________
Życie jest to opowieść idioty,
pełna wrzasku i wściekłości,
nic nie znacząca.


23 Kwi 2016, o 15:40
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: