Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 [Idea]Mana/Kondycja przy podwójnych atakach 

Jestem za:
Opcją A - podwójny atak nie pobiera many/kondycji 56%  56%  [ 28 ]
Opcją B - jeśli gracz nie ma wystarczająco many/kondycji podwójny atak nie działa 32%  32%  [ 16 ]
Opcją C - zostawić bez zmian 12%  12%  [ 6 ]
Razem głosów : 50

 [Idea]Mana/Kondycja przy podwójnych atakach 
Autor Wiadomość
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2504
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 592 razy
Post [Idea]Mana/Kondycja przy podwójnych atakach
Podwójny atak może nieźle namieszać w taktyce, jeśli jesteśmy na wyczerpaniu many/kondycji i wszystkie nasze działania dokładnie obliczyliśmy.

Dodatkowo, z najbliższym upkiem uroki także będą objęte dodatkową szansą na atak, dlatego proponuję:

1) Opcja A - dodatkowy atak nie pobiera zużywa many/kondycji. Jest swego rodzaju gratisem, który nie wywiera negatywnych skutków w przypadku gdy mamy mało zasobów.
Z jednej strony krytyki także nie pobierają dwu/trzykrotnie więcej zasobów, z drugiej strony, krytyk można traktować jako idealne uderzenie - stąd więcej obrażeń a brak większego zużycia.

2) Opcja B - serwer przelicza, czy przy dodatkowym ataku starczy zasobów na wszystkie ataki ustawione przez gracza w danej rundzie, jeśli okazuje się, że podwójny atak spowodowałby "ukłon" wtedy dodatkowy atak by nie działał.

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


4 Paź 2013, o 13:13
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lut 2012, o 21:01
Posty: 329
Miejscowość: Świniarsko
Podziękowano: 36 razy
Otrzymanych podziękowań: 30 razy
Post Re: Mana/Kondycja przy podwójnych atakach
jestem za odpowiedzia A,bo co ma taki mo z butkami z aquy i z epikiem zrb?
10 atakow w 1 bez zr i juz pol many ni ma.

_________________
– To wódka? – słabym głosem zapytała Małgorzata.(...)
– Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus.

Matyasek-Barbarzyńca 87 lvl - W stanie spoczynku
KebabButche-Mag Ognia 57lvl - Ciągle w grze


4 Paź 2013, o 13:32
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:03
Posty: 1829
Podziękowano: 343 razy
Otrzymanych podziękowań: 403 razy
Post Re: Mana/Kondycja przy podwójnych atakach
ale przecież dodatkowy atak zadaje pełne obrażenia, więc dlaczego nie ma pobierać kondycji ? dla mnie jak już jedynym słusznym rozwiązaniem jest "b" już się spotkałem z sytuacjami kiedy w walce zbieram od jednej osoby w każdej rundzie 1-2 atak więcej i mnie jako temu co obrywa dodatkowo na pewno nie było tak wesoło...

_________________
Jeśli biorę udział w jakiejś dyskusji i mam rację to mi to wystarcza. Nawet jakby po drugiej stronie był cały tłum. Bo wiadomo, że liczy się jakość, a nie ilość. A lvl i godziny spędzone w grze nie robią na mnie wrażenia.


4 Paź 2013, o 13:57
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Paź 2012, o 22:16
Posty: 1151
Podziękowano: 47 razy
Otrzymanych podziękowań: 69 razy
Nick w grze: Ivonic
Post Re: Mana/Kondycja przy podwójnych atakach
Jestem za opcją A.
Jako vd podwójny atak w bufach jaki ma teraz wejść będzie zgubny, jeśli ustawie bufy pod ukaz wraz z ukazaniem w 1 rundzie i będą wchodzić podwójne to many zabraknie na najważniejsze. Biorą pod uwagę zmiany jakie zostaną wprowadzone u vd i dr ( słabsze źródło) pomysł jak najbardziej powinien zostać wprowadzony.

Przy okazji - dlaczego krytyki nie działają na ssanie many? Skoro wchodzą w uderzeniu i bufach to i extra ssanie może być ;D

_________________
"Jeśli nie potrafisz wytłumaczyć czegoś w prosty sposób, znaczy, że nie rozumiesz tego wystarczająco dobrze" Albert Einstein
S1 Ivonic - vd [100]


4 Paź 2013, o 14:24
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2779
Podziękowano: 255 razy
Otrzymanych podziękowań: 692 razy
Nick w grze: desacred
Post Re: Mana/Kondycja przy podwójnych atakach
Jestem na nie - posiadając eq z szansą na podwójny atak zakładamy je z wyboru a nie z konieczności, ergo godzimy się na możliwość straty zasobów. Fajnie jest machnąć > 5 ataków na rundę, ale płacić za nie zasobami już nie tak fajnie ;) :roll:
Pobieranie zasobów jest jak najbardziej zasadne i jako tako ja personalnie nie widzę podstaw, żeby to zmieniać.

Edit@ Poniżej. Możesz chodzić w rozładowanym eq, skoro zamienniki są daleko w tyle i korzystać tylko ze statystyk.

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


4 Paź 2013, o 14:32
Profil WWW
Uczeń Simona

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 09:19
Posty: 66
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 26 razy
Post Re: Mana/Kondycja przy podwójnych atakach
up@ a ja myślę że z konieczności bo inne zamienniki są daleko w tyle


4 Paź 2013, o 14:36
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Paź 2011, o 22:01
Posty: 1166
Podziękowano: 66 razy
Otrzymanych podziękowań: 195 razy
Nick w grze: Eld
Post Re: Mana/Kondycja przy podwójnych atakach
zdecydowanie opcja B, tak jak des napisał - my wybieramy czy ubieramy eq z taką właściwością, nasza w tym głowa(lub druida) aby nie zabrało zasobów, poza tym istnieją przedmioty zmniejszające ich zużycie, dążymy do realnych rozwiązań więc logiczne jest aby każdy atak pobierał manę/kondę

_________________
We are all the same, players in the game.


Ostatnio edytowany przez koperek, 4 Paź 2013, o 14:49, edytowano w sumie 1 raz



4 Paź 2013, o 14:41
Profil
Zabójca Tilsai

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 18:04
Posty: 838
Miejscowość: płock
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: ShortBow
Post Re: Mana/Kondycja przy podwójnych atakach
A ja jestem jeszcze za inna opcja.

Podwojne ataki wchodza na koncu tj po 5 podstawowych, ustawionych atakach.
Czasem zdarza sie tak ze mamy dajmy na to 170 kondy i 4 ataki 2 strategi i 2 szpile.
W rundzie wchodzi nam podwojny atak w strategu przez co tracimy konde ktora mielismy na szpile co skutkuje uklonem a w sumie nie jest to zalezne od nas.
Ja widzialbym to tak ze w momencie kiedy widzimy ikone podwojnego ataku na strategu owy strateg wchodzi jako 5ty atak po 2 szpilach (tylko tu wystepywalby problem kolejnosci akcji tj : urok > dystans > zwarcie ktory trzebaby bylo rozwiazac).
Oczywiscie zasoby dalej sa pobierane ale nie schodza juz na czesto "niezamierzone" i czasem mniej potrzebne ataki.

_________________
*Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever)

(In)famous asian women lover from s3.


4 Paź 2013, o 14:42
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2010, o 10:13
Posty: 596
Podziękowano: 50 razy
Otrzymanych podziękowań: 115 razy
Nick w grze: Doneu
Post Re: Mana/Kondycja przy podwójnych atakach
Psycho dają bonus, a więc bonus powinien być darmowy. Jestem za opcją [A].


4 Paź 2013, o 15:09

Podziękowali: Diabloir (9 Paź 2013, o 18:43)
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 6 Maj 2013, o 23:06
Posty: 100
Miejscowość: Gliwice
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 16 razy
Nick w grze: Kesus
Post Re: [Idea]Mana/Kondycja przy podwójnych atakach
Nie dość , że trafimy na statach (ubrania setowe) i tracimy eski na ładowanie , czas na expienie (psychorary) to powinny być bonusy za free! :) Opcja A

_________________
Zapraszam do mojego pomysłu:
viewtopic.php?f=121&t=34535

Zapraszam do śpiewu gracza z S4 Sesiego!
viewtopic.php?f=70&t=34530


8 Paź 2013, o 21:51
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: